بازی

بهترین شخصیت هایی که با HP در Genshin Impact مقیاس می شوند

نکات برجسته

  • شخصیت‌های Genshin Impact سبک‌های بازی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند که مطابق با ترجیحات شخصی هستند، مانند تانک‌های HP بالا یا نمایندگی‌های قدرتمند DPS.

  • شخصیت‌های خاصی مانند Chevreuse، Zhongli و Sangonomiya Kokomi به دلیل واکنش‌های عنصری خاص و توانایی‌های پشتیبانی ارزشمند هستند.

  • هر شخصیت در نقش‌های مختلف، از شفا گرفتن گرفته تا محافظت از آسیب‌های عظیم، ارائه تطبیق‌پذیری در ترکیب تیم و استراتژی‌های گیم‌پلی برتری دارد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

جای تعجب نیست که Genshin Impact دارای تعداد زیادی از شخصیت های قابل بازی است که در هر به روز رسانی یک یا دو شخصیت جدید منتشر می شود. برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد با هر یک از آنها، هر شخصیت دارای مجموعه ای از آمار، سبک بازی، عنصر و اسلحه خاص خود است که می تواند ترجیحات شخصی شما را برآورده کند.

مربوط

Genshin Impact: بهترین شخصیت ها برای آسیب AOE

چه در جهان، چه در دامنه‌ها و چه در Spiral Abyss، گروه‌های دشمنان را به راحتی با این فروشنده‌های آسیب متمرکز بر AOE از بین ببرید.

به طور معمول، کاراکترها می توانند DMG را بر اساس آمار ATK خود انجام دهند، که می تواند با افزایش سطح، سطح سلاح، مصنوعات و همچنین با کمک علاقه مندان خاص، افزایش یابد. با این حال، در طول زمان، این بازی همچنین شخصیت هایی را منتشر کرده است که از آمارهای دیگری مانند HP استفاده می کنند و به آنها اجازه می دهد تا در جنگ به تیم شما کمک کنند و در عین حال بسیار تانک باشند.

9 شوروز

Chevreuse از Genshin Impact با تفنگش نشانه می گیرد.

  • نادر بودن:
    چهار ستاره
  • عنصر:
    پیرو
  • سلاح:
    بازوی قطب

Chevreuse یک شخصیت پشتیبانی جالب است، زیرا کل کیت او فقط بر روی یک نوع واکنش عنصری متمرکز است: Overloaded. پس از راه اندازی Overloaded با هر شخصیت، هر دو Pyro و Electro Resistance دشمنان به طور همزمان کاهش می یابد، که مانند یک مجموعه داخلی Viridescent Venerer برای دو عنصر است.

برای تحریک طرفداران Chevreuse، تیم شما فقط می تواند از هر دو شخصیت Pyro و Electro تشکیل شده باشد.

علاوه بر این، پس از راه اندازی Overloaded، شلیک نسخه نگهدارنده مهارت عنصری او به او اجازه می دهد تا حمله کل تیم شما را افزایش دهد، که با Max HP او افزایش می یابد. با قدرت 40000 اسب بخار، این بوف می تواند به 40 درصد افزایش ATK برسد.

8 ژونگلی

گنشین با استفاده از مهارت عنصری خود به ژونگلی ضربه بزنید

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    جغرافیایی
  • سلاح:
    بازوی قطب

اگر Zhongli دارید، یا قصد دارید او را به دست آورید، مهم نیست که با چه محتوایی روبرو هستید، او یکی از اعضای اصلی حساب شما است. به عنوان Geo Archon، Zhongli دارای قوی‌ترین سپر در بازی است و می‌تواند در برابر حملات سنگین مقاومت کند در حالی که شخصیت‌های شما به راحتی در میدان نبرد می‌جنگند.

مربوط

Genshin Impact: بهترین ساختمان ها برای Zhongli

Zhongli یکی از قوی ترین شخصیت های پشتیبانی در Genshin Impact از زمان انتشارش بوده است و در اینجا نحوه ساخت او به راحتی آورده شده است.

سپر او با Max HP خود ترازو می کند، بنابراین هرچه بیشتر داشته باشید، سپر او قدرتمندتر خواهد بود. اما این همه چیز نیست، Fourth Ascension Passive او DMG کل کیت خود را بر اساس Max HP خود افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که در عین حال با DMG قابل توجهی برخورد کنید.

دشمنان در نزدیکی سپر Zhongli مقاومت همه عنصری آنها 20 درصد کاهش می یابد.

دیگر سپرهای جایگزین عالی دیونا، لیلا، کیرارا و توما هستند.

7 سانگونومیا کوکومی

Sangonomiya Kokomi در حال لبخند زدن صلح آمیز در جزیره Watatsumi

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    هیدرو
  • سلاح:
    کاتالیزور

Kokomi به دلیل ابزاری که ارائه می دهد یکی از بهترین پشتیبانی ها در بازی است. او دو راه برای التیام مهمانی شما دارد: با استفاده از مهارت عنصری خود، که در زمین می ماند، یا با استفاده از انفجار عنصری خود، به او اجازه می دهد تا تیم شما را از طریق حملات عادی خود بهبود بخشد.

جدا از اینکه یک درمانگر عالی است، او همچنین یک انتخاب راحت DPS است، زیرا Burst او به او اجازه می دهد تا DMG را که مقیاس می شود با HP خود مقابله کند، که همان چیزی است که مقیاس شفا دهنده او نیز از آن جدا می شود. کیت همه کاره او به شما این امکان را می دهد که او را در هر تیمی که به یک درمانگر یا یک اپلیکاتور هیدرو نیاز دارد، قرار دهید.

6 بایژو

Genshin Impact Baizhu در حال نگاه کردن به Changsheng

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    مناقصه
  • سلاح:
    کاتالیزور

Baizhu شفا دهنده فوق العاده دیگری است که شفا، محافظ، بافینگ و برنامه Dendro را در یک نقش فشرده می کند. مانند کوکومی، او می تواند با استفاده از مهارت عنصری خود، که می تواند بلافاصله کل تیم شما را بهبود بخشد، یا Elemental Burst خود، که به صورت دوره ای شخصیت فعال شما را التیام می بخشد، بهبود یابد.

مربوط

Genshin Impact: نکات حرفه ای برای بازی به عنوان Baizhu

با این نکات Baizhu هرگز نباید نگران مرگ در Genshin Impact باشید.

Elemental Burst او همچنین به صورت دوره‌ای سپرهای کوچکی را احضار می‌کند که می‌توانند به کاهش DMG و جلوگیری از ناک اوت شدن شما کمک کنند، در حالی که Dendro را بر روی دشمن هدف اعمال می‌کند. به‌علاوه، او می‌تواند DMG تمام واکنش‌های مرتبط با Dendro را که توسط شخصیت فعال شما انجام می‌شود، هرچه HP بیشتر داشته باشد، افزایش دهد.

5 نیلو

رقص نیلو روی صحنه تئاتر

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    هیدرو
  • سلاح:
    شمشیر

نیلو یک تکیه گاه منحصر به فرد است به این معنا که او اولین شخصیتی است که روی یک Elemental Reaction خاص تمرکز می کند و حتی نحوه عملکرد آن واکنش را تغییر می دهد. پس از استفاده از مهارت عنصری او، تمام هسته های دندرو که توسط واکنش بلوم ایجاد می شوند، در عوض به هسته های فراوان تبدیل می شوند.

این اثرات تنها در صورتی رخ می‌دهند که تیم شما فقط از شخصیت‌های Hydro و Dendro تشکیل شده باشد.

برخلاف هسته‌های Dendro معمولی، هسته‌های Bountiful بلافاصله پس از ایجاد منفجر می‌شوند و به میزان قابل‌توجهی DMG بیشتری تولید می‌کنند و شعاع انفجار بسیار بیشتری دارند. علاوه بر این، هر 1000 امتیاز Max HP نیلو بیش از 30000 باعث افزایش DMG هسته های Bountiful خواهد شد.

4 هو تائو

هو-تائو با دستانش علامتی را در Genshin Impact تشکیل می دهد

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    پیرو
  • سلاح:
    بازوی قطب

هو تائو مدیر مشهور سالن تشییع جنازه وانگ‌شنگ و همچنین یکی از بهترین شخصیت‌های DPS در بازی برای مدت طولانی و دلیل خوبی است. Charged Attacks و Elemental Burst قدرتمند او DMG عظیمی را ایجاد می کند، به خصوص زمانی که با واکنش های Vaporize و Melt همراه شود، که خروجی DMG او را به طور سرسام آوری افزایش می دهد.

سبک بازی فداکارانه هو تائو را می توان با استفاده از Elemental Burst جبران کرد، که فوراً او را بر اساس Max HP شفا می دهد.

او وقتی کمتر از 50 درصد اسب بخار است، DMG بیشتری می پردازد زیرا از این طریق 33 درصد پاداش Pyro DMG را به دست می آورد.

مهارت عنصری او بخشی از HP فعلی او را کاهش می دهد، که سپس Max HP او را به ATK تبدیل می کند – هرچه HP بیشتری داشته باشد، ATK او بالاتر خواهد بود. از آنجایی که او می‌خواهد با HP بالا ساخته شود، او همچنین فوق‌العاده افتضاح است و به او اجازه می‌دهد تا ضربه‌هایی بزند که برای اکثر شخصیت‌ها مرگبار است.

3 یلان

Yelan از Genshin Impact با استفاده از Elemental Burst خود

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    هیدرو
  • سلاح:
    تعظیم

Yelan مرموز هر دو قابلیت تهاجمی و پشتیبانی را با کیت خود ترکیب می کند که بسیار شبیه به Xingqiu است. انفجار عنصری او به او اجازه می‌دهد تا هنگام انجام حملات عادی با شخصیت فعال خود، حملات هماهنگی را انجام دهد، که مقدار زیادی DMG خارج از میدان را انجام می‌دهد و مقدار زیادی Hydro را برای شما اعمال می‌کند تا بدون هیچ زحمتی Elemental Reactions را آغاز کنید.

مربوط

Genshin Impact: 10 بهترین شخصیت DPS خارج از میدان

این شخصیت ها قرار نیست در کانون توجه قرار گیرند، اما همچنان می توانند به عنوان واحدهای DPS خارج از میدان در Genshin Impact بدرخشند!

Yelan جدا از اینکه فروشنده DMG است، یکی از پرکاربردترین پشتیبانی ها در بازی است، زیرا Elemental Burst او همچنین DMG شخصیت فعال شما را تا 50 درصد در طول مدت آن افزایش می دهد. بهترین بخش این است که مهارت عنصری، انفجار عنصری و DMG ویژه Charged Attack به طور کامل با HP خود مقیاس می شود و نیاز به بافرهای ATK مانند Bennett را از بین می برد.

2 نوویلت

Genshin Impact، Neuvillette با استفاده از قدرت Hydro

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    هیدرو
  • سلاح:
    کاتالیزور

Neuvillette به سرعت در رتبه های شخصیت های قدرتمند DPS صعود کرده است و اگر قصد دارید یک DPS اصلی را انتخاب کنید، او را در اولویت اول قرار می دهد. او دارای ضریب DMG بالا، پاداش DMG و سهولت استفاده است که او را به بهترین شخصیت برای استفاده برای محتوای Single-Target و AoE تبدیل می کند.

نان و کره او Charged Attack اوست که بر خلاف سایر کاربران کاتالیزور، می تواند به طور مداوم جریانی از Hydro را شلیک کند که به تمام دشمنان در مسیر خود آسیب می رساند و با Max HP خود به مقیاس می رسد. او همچنین علیرغم تخلیه اچ پی خود یک خود نگهدار عالی است، زیرا می‌تواند با برداشتن قطرات منبع آب که همچنین زمان شارژ Charged Attack او را تسریع می‌کنند، خود را درمان کند و او را به یک ارتش تک نفره تبدیل کند.

1 فورینا

تصویری از Genshin Impact of Furina's Elemental Burst، جایی که او جشن‌های خود را فرا می‌خواند و تیم شما را بر اساس تخلیه و شفای HP جلب می‌کند.

  • نادر بودن:
    پنج ستاره
  • عنصر:
    هیدرو
  • سلاح:
    شمشیر

Furina تا به حال بهترین شخصیت پشتیبانی در بازی در زمان فونتین است، با توانایی او در دستکاری نوسانات HP کل تیم شما و ایجاد هواداران بزرگ، در حالی که خودش با DMG سروکار دارد. بسته به موقعیت، از مهارت عنصری او می توان برای DMG یا شفا استفاده کرد.

اگر Furina در ایالت اوسیا باشد، مهارت عنصری او سه آشنا را احضار می کند که با DMG خارج از میدان سروکار دارند، که با Max HP او مقیاس می شود.

اگر او در وضعیت پنوما است، در عوض یک آشنا را احضار می کند که شخصیت فعال شما را درمان می کند. Furina می تواند با استفاده از Charged Attack خود به Ousia یا Pneuma تبدیل شود.

علاوه بر این، مهارت عنصری او در ایالت اوسیا، هر زمان که تیم شما حمله کند، به طور مداوم HP کل تیم شما را تخلیه می کند، که در کنار هم با انفجار عنصری او کار می کند. پس از استفاده از Burst خود، Furina هر زمان که تیم شما HP را از دست می دهد یا به دست می آورد، یک پشته به دست می آورد و به DMG Bonus تبدیل می شود که تا 70 درصد می رسد.

بعد

Genshin Impact: بهترین شخصیت ها برای DPS تک هدف

با این کاراکترهای تک هدف DPS به راحتی باس ها و افسانه های محلی را شکست دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا