بازی

بازیکنان Elden Ring در مورد جایی که عاجزانه آرزو می کنند می توانند سریع سفر کنند بحث می کنند

Gowry’s Shack واقعا می تواند از یک سایت گریس استفاده کند.


وقتی سفر خود را در سرزمین‌های بین شروع می‌کنید، اساساً هر چند فوتی یک سایت فیض وجود دارد. سپس با پیشرفت و باز کردن چند ارتقاء فلاسک، این مهلت‌ها بسیار کمیاب‌تر می‌شوند. این از منظر طراحی بازی منطقی است زیرا می‌خواهید با پیشرفت Elden Ring مشکل را افزایش دهید، اما می‌تواند برای رفت و آمدهای بسیار ناخوشایند ایجاد کند.


در بخش فرعی Elden Ring، TheEldenCasual از طرفداران می‌پرسد که اگر می‌توانند دوست دارند سریع به کجا سفر کنند. پاسخ فوق العاده بود و تقریباً هزاران نظر نشان دادند که همه مکان‌های مختلف را نشان می‌دادند که در آن‌ها سفر بدون نیاز به مبارزه در میان دسته‌ای از هیولاهای خطرناک، برای Tarnished یک مزیت بزرگ خواهد بود.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: Hi-Fi Rush’s Beat Visualizer در سایر بازی های اکشن نیز مفید خواهد بود.

TheEldenCasual Gowry’s Shack را به‌عنوان مکانی پیشنهاد کرد که قطعاً می‌تواند از Site of Grace استفاده کند، با توجه به اینکه چند وقت یکبار نیاز به تورنت به آنجا دارید در طول کوست‌لاین Millicent، اما طبق معمول، نظر برتر ایده درستی با The Great Jar در Caelid Colosseum دارد. رسیدن به کوزه بزرگ شامل دویدن از کنار دو گولم آهنی است که اگر بمیرید دوباره تولید می‌شوند و شما واقعاً نمی‌توانید اجازه دهید آنها زنده بمانند زیرا آنها تمایل دارند با احضار The Great Jar مبارزات شما را قطع کنند.

بسیاری از PvP های Elden Ring به این نکته اشاره کردند که داشتن یک سایت Grace در خارج از هر کولوسئوم، نه فقط در Caelid، چقدر عالی است. هر دو کولوسئوم Limgrave و Leyndell Colosseums در تورنت بک برای رسیدن به آنجا کاملاً قابل اجرا هستند، و اگر بتوانید به سرعت به هر مکان سفر کنید، PvPers بسیار سریعتر می جنگند.

Placidusax مکان دیگری است که واقعاً می تواند از سایت Grace استفاده کند. اگرچه سخت‌ترین رئیس بازی نیست، اما اگر او شما را بکشد، در Crumbling Farum Azula به عرصه او بازمی‌گردید، و سپس باید تا کات سین نیز منتظر بمانید.

اما شاید راحت‌ترین و بهترین مکان برای Site of Grace توسط the_gifted_Atheist پیشنهاد شده باشد که در Blackguard Big Boggart در Altus Plateau درخواست کرده است. کلبه بوگارت در رایا لوکاریا یکی دارد، پس چرا خرچنگ او در فلات آلتوس ایستاده نیست؟ اگه از من بپرسی معنی نداره

کجای سایت گریس روز شما را در الدن رینگ آسان‌تر می‌کند؟ حتما دو سنت خود را در تاپیک بالا وارد کنید.

بعد: اگر خرید مایکروسافت شکست بخورد، ظاهراً بابی کوتیک مدیر عامل Activision خواهد ماند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا