Ghost Of Yotei می فهمد که هیچ چیز به اندازه یک کوه غول پیکر وجود ندارد
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
چند سال پیش در فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما یک توقف کوتاه داشتم. من فقط برای یک یا دو ساعت آنجا بودم، بنابراین فرصتی برای جستجوی چیزی که سیاتل و/یا تاکوما داشتند را نداشتم. اما وقتی هواپیمای من از آسفالت خارج شد و به هوا اوج گرفت، از پنجره به بیرون نگاه کردم و با دیدن کوه رینیر احساس کردم فکم افتاد.
به نظر می رسد Ghost Of Yotei قدرت الهام بخش کوه ها را به تصویر می کشد
آتشفشان استراتو با ارتفاع 14400 فوت به قدری برجسته در برابر چشم انداز خودنمایی می کرد که تقریباً مرا به یاد شهرهایی می انداخت که در نقشه جهان در Final Fantasy 7 می بینید: جزایری در فضای سبز که با افتخار از زمین هموار اطراف خود بیرون می آیند. از پنجره کوچک من، کوه رینیر تنها چیزی در جهان به نظر می رسید.
با توجه به اینکه Ghost of Yōtei به کوه ژاپنی جایگاه برجستهای در عنوان خود میدهد، جای تعجب نیست که اولین تریلر دنباله Ghost of Tsushima به نظر میرسد که کوه را با همان هیبتی که من در آن هواپیما احساس میکردم در نظر میگیرد. آن تریلر اعلامی که برای اولین بار در State of Play این هفته منتشر شد، چیز زیادی در مورد ادامه سامورایی ساکر پانچ به ما نگفت. به نظر می رسد این داستانی در مورد انتقام است، با قهرمان آتسو که در حال تلاش برای اصلاح یک اشتباه است، اگرچه نمی توانم به شما بگویم چه چیزی. میتوانم به شما بگویم که این کلیپ عکسهای باورنکردنی از کوه یوتی دارد، و نیمی از وقتم را صرف گرفتن عکسهایی در حالت عکس از قله برفی آن بازی خواهم کرد.
Light No Fire، بازی بعدی Hello Games، سازنده No Man's Sky، بازی دیگری است که در تریلر رونمایی خود، کوهی غول پیکر را به نمایش می گذارد.
بهترین نماهای تریلر روی کوه یوتی فوکوس میکند
تریلر از کوه شروع می شود و قبل از اینکه از “حالت کوروساوا” خارج شود و به رنگی پر جنب و جوش تبدیل شود، محیط را به رنگ سیاه و سفید ایجاد می کند. اما واقعاً در آن عکسهای پایهگذاری اولیه ظاهر نمیشود. این یکی از ویژگی های جالب یک منظره است، نه چیزی واقعاً غالب. اما، هنگامی که لوگوی Sucker Punch در کنار یک آهنگ تار زهی به نمایش درآمد، تصویری خیره کننده دریافت می کنیم. آتسو که روی اسبش نشسته است، از روی دریایی از مه به کوه یوتی نگاه می کند، که کوتوله می شود و هر چیز دیگری را در عکس می پوشاند. آتسو، مه، گله پرندگانی که در حال پرواز هستند – همه آنها در حوزه کوه یوتی هستند.
در شات بعدی، آتسو را می بینیم که سوار بر اسبش در میان گله ای از نریان های وحشی، در حالی که کوه در پس زمینه خودنمایی می کند. کمتر برجسته، اما هنوز آنجاست، منتظر است. سپس، یک دسته عکس بدون کوه وجود دارد، که میگوید این در واقع یک بازی بزرگ است که همه در یک منطقه اتفاق نمیافتند. اما، در پایان، تریلر به کوه بازمیگردد، زیرا آتسو گرگی را تماشا میکند که به دوردستها میدود، با یوتی که به طرز غیرممکنی بر فراز مزارع طلایی زیر چشمانش میآید. چیزهای زیبایی است
آن کوه را می بینید؟ می توانید از آن بالا بروید! یک زمین باز قدیمی و قدیمی است که توسعه دهندگانی مانند تاد هاوارد آنقدر در اواخر دهه 2000/اوایل دهه 2010 از آن استفاده می کردند که تبدیل به یک میم شد. دیدن کاربرد این عبارت آسان است. این نوید آزادی رفتن به هر جایی را می دهد که چشمان شما می توانند ببینند، و این امر ذاتی جذابیت ژانر است. اما، من دوست دارم که Ghost of Yōtei حال و هوای واقعی کوهها را در دنیای واقعی به تصویر میکشد: فوقالعاده باشکوه، الهامبخش، مرموز.
چند سال پیش در فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما یک توقف کوتاه داشتم. من فقط برای یک یا دو ساعت آنجا بودم، بنابراین فرصتی برای جستجوی چیزی که سیاتل و/یا تاکوما داشتند را نداشتم. اما وقتی هواپیمای من از آسفالت خارج شد و به هوا اوج گرفت، از پنجره به بیرون نگاه کردم و با دیدن کوه رینیر احساس کردم فکم افتاد.
به نظر می رسد Ghost Of Yotei قدرت الهام بخش کوه ها را به تصویر می کشد
آتشفشان استراتو با ارتفاع 14400 فوت به قدری برجسته در برابر چشم انداز خودنمایی می کرد که تقریباً مرا به یاد شهرهایی می انداخت که در نقشه جهان در Final Fantasy 7 می بینید: جزایری در فضای سبز که با افتخار از زمین هموار اطراف خود بیرون می آیند. از پنجره کوچک من، کوه رینیر تنها چیزی در جهان به نظر می رسید.
با توجه به اینکه Ghost of Yōtei به کوه ژاپنی جایگاه برجستهای در عنوان خود میدهد، جای تعجب نیست که اولین تریلر دنباله Ghost of Tsushima به نظر میرسد که کوه را با همان هیبتی که من در آن هواپیما احساس میکردم در نظر میگیرد. آن تریلر اعلامی که برای اولین بار در State of Play این هفته منتشر شد، چیز زیادی در مورد ادامه سامورایی ساکر پانچ به ما نگفت. به نظر می رسد این داستانی در مورد انتقام است، با قهرمان آتسو که در حال تلاش برای اصلاح یک اشتباه است، اگرچه نمی توانم به شما بگویم چه چیزی. میتوانم به شما بگویم که این کلیپ عکسهای باورنکردنی از کوه یوتی دارد، و نیمی از وقتم را صرف گرفتن عکسهایی در حالت عکس از قله برفی آن بازی خواهم کرد.
Light No Fire، بازی بعدی Hello Games، سازنده No Man's Sky، بازی دیگری است که در تریلر رونمایی خود، کوهی غول پیکر را به نمایش می گذارد.
بهترین نماهای تریلر روی کوه یوتی فوکوس میکند
تریلر از کوه شروع می شود و قبل از اینکه از “حالت کوروساوا” خارج شود و به رنگی پر جنب و جوش تبدیل شود، محیط را به رنگ سیاه و سفید ایجاد می کند. اما واقعاً در آن عکسهای پایهگذاری اولیه ظاهر نمیشود. این یکی از ویژگی های جالب یک منظره است، نه چیزی واقعاً غالب. اما، هنگامی که لوگوی Sucker Punch در کنار یک آهنگ تار زهی به نمایش درآمد، تصویری خیره کننده دریافت می کنیم. آتسو که روی اسبش نشسته است، از روی دریایی از مه به کوه یوتی نگاه می کند، که کوتوله می شود و هر چیز دیگری را در عکس می پوشاند. آتسو، مه، گله پرندگانی که در حال پرواز هستند – همه آنها در حوزه کوه یوتی هستند.
در شات بعدی، آتسو را می بینیم که سوار بر اسبش در میان گله ای از نریان های وحشی، در حالی که کوه در پس زمینه خودنمایی می کند. کمتر برجسته، اما هنوز آنجاست، منتظر است. سپس، یک دسته عکس بدون کوه وجود دارد، که میگوید این در واقع یک بازی بزرگ است که همه در یک منطقه اتفاق نمیافتند. اما، در پایان، تریلر به کوه بازمیگردد، زیرا آتسو گرگی را تماشا میکند که به دوردستها میدود، با یوتی که به طرز غیرممکنی بر فراز مزارع طلایی زیر چشمانش میآید. چیزهای زیبایی است
آن کوه را می بینید؟ می توانید از آن بالا بروید! یک زمین باز قدیمی و قدیمی است که توسعه دهندگانی مانند تاد هاوارد آنقدر در اواخر دهه 2000/اوایل دهه 2010 از آن استفاده می کردند که تبدیل به یک میم شد. دیدن کاربرد این عبارت آسان است. این نوید آزادی رفتن به هر جایی را می دهد که چشمان شما می توانند ببینند، و این امر ذاتی جذابیت ژانر است. اما، من دوست دارم که Ghost of Yōtei حال و هوای واقعی کوهها را در دنیای واقعی به تصویر میکشد: فوقالعاده باشکوه، الهامبخش، مرموز.