شبکه های اجتماعی

کانال های پخش اینستاگرام چیست و چگونه کار می کنند؟

کانال های پخش اینستاگرام چیست؟

به طور خلاصه، کانال های پخش اینستاگرام هستند چت های پیام رسانی جایی که سازندگان می‌توانند محتوا را – مانند عکس‌ها و ویدیوها – با دنبال‌کنندگان خود که شرکت کرده‌اند به اشتراک بگذارند.

در حالی که برخی به سرعت اشاره کرده اند شباهت های آن به اپلیکیشن پیام رسان تلگراماین پلتفرم می گوید این ویژگی جدید نتیجه استقبال اینستاگرام از «چگونگی ارتباط مردم با یکدیگر و تغییر آن است».

به گفته مدیر عامل، آدام موسری: “مردم در واقع عکس ها و ویدیوهای بیشتری را در DM نسبت به استوری در یک روز معین به اشتراک می گذارند. و عکس ها و ویدیوهای بیشتری را در استوری ها به اشتراک می گذارند. [the] خوراک.”

هنگامی که یک دنبال کننده به کانال (یا کانال‌های) سازنده ملحق می‌شود، می‌تواند به پیام‌های سازنده واکنش نشان دهد، به‌روزرسانی‌های اعلان‌ها را دریافت کند و در نظرسنجی‌ها رأی دهد:

این یک راه آسان برای سازندگان است تا به‌روزرسانی‌های به‌موقع را به اشتراک بگذارند، بازخورد جمع‌آوری کنند، یا راه‌اندازی‌های آینده را اذیت کنند.

آنها حتی می توانند کانال های پخش را به طور خاص برای مشترکین پولی خود ایجاد کنند تا محتوای انحصاری بیشتری را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام همچنین قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را در این زمینه اضافه کند – مانند یک چت زنده AMA (از من هر چیزی بپرس)، یا کانال‌هایی با چندین سازنده.

ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

در عین حال، استراتژی اینستاگرام خود را با آن ارتقا دهید بعدابزارهای مدیریتی و شروع به برنامه ریزی پست های خود کنید از پیش. امروز ثبت نام کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا