شبکه های اجتماعی

چرا باید حساب اینستاگرام خود را در Pinterest ادعا کنید؟

پینترست همیشه یک کانال عالی برای مشاغل بوده است – اما به لطف ویژگی جدیدی که به شما امکان می دهد حساب اینستاگرام خود را در پینترست ادعا کنید، بسیار بهتر شده است.

اکنون به هر پینی که از اکانت اینستاگرام شما سرچشمه می گیرد، انتساب دریافت خواهید کرد، حتی اگر شخص دیگری پین کردن را انجام داده باشد!

ادعای حساب اینستاگرام خود در Pinterest همچنین به شما امکان دسترسی به یک سیستم تجزیه و تحلیل قوی تر با بینش عمیق تر در مورد نحوه عملکرد محتوای شما را می دهد.

برای شروع آماده اید؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نحوه ادعای حساب اینستاگرام خود در Pinterest بدانید:

چرا باید حساب اینستاگرام خود را در Pinterest ادعا کنید؟

توانایی جدید برای ادعای حساب اینستاگرام خود در پینترست دارای مزایای زیادی است، از جمله توزیع بهتر محتوای شما و امکان دسترسی به ویژگی های اضافی Pinterest.

در اینجا مزایای ادعای حساب اینستاگرام خود در Pinterest آمده است:

شماره 1: به تجزیه و تحلیل بهتر Pinterest دسترسی پیدا کنید

اول از همه، با ادعای حساب اینستاگرام خود در Pinterest، به تجزیه و تحلیل قوی تری برای پین های خود دسترسی پیدا می کنید.

قبلاً، اگر از محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید پین ایجاد می‌کردید، شما فقط می توانید آمار مربوط به آن پین خاص را ببینید. این بدان معناست که اگر شخصی پین شما را در برد خود ذخیره کند، Pinterest هیچ اقدامی را که روی آن پین انجام می‌شود، مانند کلیک‌ها یا ذخیره‌ها، ردیابی نمی‌کند.

اما همه چیز تغییر کرده است!

اکنون هنگامی که شما (یا هر شخص دیگری) محتوا را از حساب اینستاگرام خود در Pinterest به اشتراک می گذارید، می توانید این کار را انجام دهید داده‌های مربوط به هر اقدامی را که روی آن پین انجام می‌شود، در سراسر Pinterest ببینید.

به عبارت دیگر، اگر شخصی به اکانت اینستاگرام شما مراجعه کند، عکسی را بگیرد و آن را به یک برد سنجاق کند، Pinterest Analytics شما هر اقدامی را که روی آن پین انجام می‌شود ردیابی می‌کند و داده‌ها را برای شما جمع‌آوری می‌کند.

توجه داشته باشید: برای دسترسی به تجزیه و تحلیل خود باید یک حساب تجاری در Pinterest داشته باشید!

برای مشاهده آمار پین هایی که ایجاد کرده اید، کافی است به نمایه خود بروید، گزینه Pins را انتخاب کنید و نمای نزدیک یکی از پین های خود را باز کنید.

در اینجا باید داده‌هایی را برای تعداد نمایش‌ها، ذخیره‌ها و کلیک‌های دریافتی پین خود در 30 روز گذشته مشاهده کنید.

برای نگاه عمیق تر، روی «مشاهده آمار بیشتر» کلیک کنید یا ضربه بزنید.

همچنین می‌توانید با مشاهده تجزیه و تحلیل نمایه‌تان، آمار پین‌هایی را که به حساب ادعاشده شما پیوند دارند، بیابید.

برای دسترسی به تجزیه و تحلیل خود، روی گزینه Analytics در بالای Pinterest در وب کلیک کنید و سپس Profile را انتخاب کنید.

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را در Pinterest ادعا می کنید، پین های حساب شما به عنوان بخشی از شماره “بیننده ماهانه” محاسبه می شود. و از آنجایی که پینترست تمام راه هایی را که مردم با محتوای شما در سراسر پینترست تعامل داشته اند جمع می کند، هنگامی که حساب خود را درخواست کردید، باید شاهد افزایشی در بینندگان ماهانه باشید.

همچنین می توانید با باز کردن برگه فعالیت در نمایه خود پین ها را از حساب اینستاگرام ادعا شده خود پیگیری کنید.

در مجموع، با ادعای حساب اینستاگرام خود در پینترست، می توانید درک بهتری از نحوه عملکرد محتوای خود به دست آورید.

توانایی مشاهده عملکرد یک پین در تمام پینترست و نه فقط حساب شخصی شما، راه بسیار خوبی برای یادگیری محتوایی است که بیشترین تأثیر را بر تجارت شما دارد.

به دنبال نکات بیشتری در مورد استفاده از Pinterest برای تجارت هستید؟ ما را بررسی کنید راهنمای مبتدیان برای استفاده از Pinterest برای تجارت!

شماره 2: در پین های خود اسنادی دریافت کنید

یکی دیگر از دلایل بزرگ برای ادعای حساب اینستاگرام خود در پینترست این است که در هر پینی که از اینستاگرام نشات می گیرد، انتساب دریافت می کنید.

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را در Pinterest ادعا می کنید، اگر پین های موجودی داشته باشید که با حساب ادعا شده شما مطابقت داشته باشد، آن پین ها به شما نسبت داده می شود (طبق گفته Pinterest، این باید ظرف چند روز پس از ادعای حساب شما اتفاق بیفتد).

علاوه بر این، هر پین ایجاد شده از اکانت اینستاگرام شما در آینده خواهد بود همچنین به شما نسبت داده شود

اساساً معنی این است اگر شما یا هر شخص دیگری با استفاده از محتوای حساب اینستاگرام ادعا شده خود پین ایجاد کنید، تصویر نمایه شما و دکمه فالو جدید در آن پین ظاهر می شود:

اگر شخصی روی پین کلیک کند، به محتوای حساب اینستاگرام شما منتقل می شود. اگر روی عکس نمایه شما کلیک کنند، در نمایه Pinterest شما قرار خواهند گرفت. و اگر روی دکمه فالو کلیک کنند، شروع به دنبال کردن حساب پینترست شما خواهند کرد.

این بدیهی است که برای مشاغلی که هم در اینستاگرام و هم در پینترست حضور دارند بسیار مفید است.

سیستم انتساب اساساً روش جدیدی را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند تا محتوای اینستاگرام خود را در پینترست کشف کنند، که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

شماره 3: ترافیک بیشتری را از Pinterest ضبط کنید

تجزیه و تحلیل بهتر و انتساب در پست های اینستاگرام شما هر دو ویژگی فوق العاده ای هستند، اما ادعای حساب اینستاگرام خود در Pinterest واقعاً چه سودی برای شما خواهد داشت؟

دو کلمه: ترافیک بیشتر.

با اتصال اکانت اینستاگرام خود به پینترست و دریافت انتساب در هر پین که از اینستاگرام منشأ می گیرد، به احتمال زیاد بینندگان ماهانه بیشتری را به پروفایل پینترست و کلیک روی محتوای اینستاگرام خود جذب خواهید کرد.

و از آنجایی که پست‌های اینستاگرام طول عمر بسیار کوتاهی دارند، با ادعای حساب اینستاگرام خود در Pinterest و سپس پین کردن پست‌های اینستاگرام خود، می‌توانید ترافیک و تعامل بیشتری را در مدت زمان طولانی‌تری به محتوای اینستاگرام خود جلب کنید.

به عنوان مثال، اگر یک حساب مسافرتی در اینستاگرام دارید، می توانید پست های سفر خود را به تابلوهای مسافرتی مناسب در حساب Pinterest خود پین کنید.

با ذخیره شدن آن پین در تابلوهای دیگر کاربران و پخش شدن آن در پینترست، افراد بیشتری آن را می بینند و به حساب اینستاگرام شما کلیک می کنند. که می تواند منجر به فالوور و تعامل بیشتر در اینستاگرام شود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را در پینترست مطالبه کنیم

در حالی که حساب‌های YouTube و Etsy را می‌توان از طریق رایانه‌تان پیوند داد، شما فقط می‌توانید حساب اینستاگرام خود را از برنامه تلفن همراه Pinterest درخواست کنید.

با ورود به حساب کاربری خود و پیمایش به نمایه Pinterest خود شروع کنید.

سپس روی دکمه شش گوش در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

اکنون روی «ویرایش تنظیمات» ضربه بزنید.

در بخش جدید «ادعای حساب‌ها»، سوئیچ کنار اینستاگرام را تغییر دهید.

اکنون از شما خواسته می شود که وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

تأیید کنید که می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را در پنجره مجوزی که ظاهر می‌شود پیوند دهید.

و بس! اکنون حساب اینستاگرام خود را به Pinterest متصل کرده اید!

ادعای حساب اینستاگرام خود در پینترست بسیار آسان است و دارای مزایای بسیار زیادی است. اگر در پینترست و اینستاگرام کسب‌وکار هستید، ادعای حساب شما می‌تواند راهی عالی برای افزایش ترافیک و تعامل شما در هر دو پلتفرم باشد!

به دنبال رشد کسب و کار خود با اینستاگرام و پینترست هستید؟ بعداً به شما کمک می کند تا فید خود را برنامه ریزی کنید، پین های Pinterest را برنامه ریزی کنید، تجزیه و تحلیل خود را بهینه کنید و موارد دیگر! ثبت نام رایگان:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا