بازی

گران ترین کارت های مجموعه TCG Pokemon Silver Tempest

Pokemon TCG در چند سال گذشته کاملاً دریچه گاز بوده است. به نظر می رسد طراحی کارت در نهایت به هیاهوی پیرامون بازی رسیده است و خود بازی به شکلی هیجان انگیز در حال تکامل است.


مطالب مرتبط: Pokemon TCG: ارزشمندترین کارت های Scarlet & Violet

بین Pokemon TCG Live و Pokemon Scarlet & Violet، هیجان در این فرنچایز به بالاترین حد خود رسیده است. مجموعه Silver Tempest همچنین یکی از بهترین مجموعه های تمام دوران است که کارت های شگفت انگیزی را در خود جای داده است. در اینجا با ارزش ترین مواردی که می توانید در طوفان نقره ای پیدا کنید، آمده است.

به روز شده در 15 آوریل 2023 توسط Doruk Kaptan: کارت های پوکمون، حتی بیشتر از بسیاری از TCG های دیگر، همیشه در جریان هستند، زیرا هر مجموعه جدید تعداد زیادی کارت کمیاب و زیبا را معرفی می کند. با این حال، مجموعه ای که به نظر می رسد از نظر محبوبیت در آزمون زمان ایستاده است، طوفان نقره ای است.

این مجموعه نه تنها خانه بسیاری از متا استیپل های قدرتمند است، بلکه مجموعه ای است با چندین کارت زیبا، چه هنرهای جایگزین یا فویل های هنری کامل. در اینجا با ارزش ترین کارت های این مجموعه نمادین آورده شده است.

15 Skuntank V (آرت کامل جایگزین)

Skuntank کارتی است که به دلیل هنر و تازگی آن ارزش بیشتری دارد، برخلاف اینکه واقعاً چقدر مفید است. این یک کارت هنری کامل جایگزین است که تمایل به افزایش قیمت دارد، اما خود هنر واقعاً چیزی است که Skuntank V را خاص می کند.

ما یک خانواده از Skuntank را در سوراخ خود می بینیم، با بچه های زیبای Stunky. آنها از سوراخ خود به بیرون نگاه می کنند تا به طور بالقوه به دنبال غذا بگردند و روی سطح، یک Paras را ببینند. برخی از کارت‌ها فقط به این دلیل که دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند مورد جستجو قرار می‌گیرند، و Skuntank V گواه آن است.

14 دوستان در گلار

Friends In Galar از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

در یادداشت مشابه، ما دوستان در Galar داریم. این کارت گالری ترینر چندان مفید نیست و فقط سه کارت می کشد. این افکت قبلاً برای چندین شخصیت رقیب از چرن تا هاپ استفاده شده است.

موارد مرتبط: Pokemon TCG: ارزشمندترین کارت های هولو معکوس

این اثر آن را در سطوح بالاتر بازی کاهش نمی دهد، اما به نوعی این کارت هنوز بسیار ارزشمند است. این احتمالاً به خاطر هنر فوق‌العاده کشیده و قابل ستایش است که تیم گالار، از جمله قهرمان‌های داستان، Bede، Hop و Marnie را به تصویر می‌کشد.

13 Alolan Vulpix VSTAR (Rainbow Foil Secret Rare)

Alolan Vulpix VSTAR Rainbow Rare از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

Alolan Vulpix یک کارت کمیاب است، زیرا یک پوکمون کاملاً تکامل نیافته با کارت VSTAR به نام خود است. این احتمالاً به این دلیل است که روباه کوچولو چقدر دوست داشتنی و محبوب است و ما شکایتی نداریم.

خود کارت هم اصلا بد نیست. Silvery Snow Star یک حرکت تساوی عالی در برابر بسیاری از متا دک ها است و Snow Mirage را می توان به راحتی شارژ کرد و هم به عنوان یک ابزار تهاجمی و هم به عنوان یک ابزار دفاعی عالی استفاده کرد. فویل رنگین کمان به هنر زیبا می افزاید و ما یک تکه مقوای زیبا داریم.

12 Lugia V (هنر کامل)

Lugia V Full Art از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

استراتژی های Lugia VSTAR برای وضعیت فعلی بازی رایج هستند و باید راهی برای رسیدن به فرم بزرگ VSTAR وجود داشته باشد. بنابراین، Lugia V، به طور خاص، نسخه کامل هنری، بسیار ارزشمند است.

کارت خوب به نظر می رسد، با پس زمینه زرد/سبز که باعث می شود لوجیا از کارت خارج شود. با این حال، این کارت بیشتر به دلیل قوی بودن شکل تکامل یافته آن، Lugia VSTAR، ارزشمند است.

11 سرنا (راز فویل رنگین کمان نادر)

Serena Rainbow Rare از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

چه کسی یک Poke-girl نمادین را با یک کارت هنری کامل دوست ندارد؟ خوب، نسخه Rainbow Rare سرنا به طور شگفت انگیزی ارزش کمتری نسبت به هنر کامل معمولی دارد. گواهی بر اینکه چگونه افزایش نادر بودن ارزش مستقیم ندارد.

خود کارت نیمه کاربردی است. این می تواند به عنوان یک کپی اضافی از Boss’s Orders تحت سناریوهای خاصی عمل کند، و اثر کشش آن نیز خیلی ضعیف نیست. یک Rainbow Rare عالی در تمام جنبه ها، اگر کمتر از نسخه تمام هنری رنگارنگ نباشد.

10 Regielek VMAX

Regieleki VMAX از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

Regieleki VMAX، اگرچه زمانی که این مجموعه برای اولین بار عرضه شد، خیلی ارزشمند نبود، هم از نظر محبوبیت و هم از نظر قیمت رشد کرد، که برای مجموعه‌های جدید نادر است. این تا حد زیادی به دلیل مفید بودن آن در بازی، علاوه بر طراحی عالی آن است.

مطالب مرتبط: با ارزش ترین کارت های Sword & Shield: Lost Origin

محبوبیت Regieleki VMAX به دلیل Miraidon سابق مجموعه Scarlet & Violet افزایش یافت. این دو به یک دوتایی نیروبخش تبدیل شدند و بلافاصله منجر به افزایش قیمت Regieleki VMAX شدند. این گواه این است که در پایان بازی به دنبال کارت های مفید می گردند.

9 Regieleki VMAX (Rainbow Foil Secret Rare)

Regieleki VMAX Rainbow Rare از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

در حالی که فرا مرتبط بودن و مفید بودن اهمیت دارد، ظاهر در چشم انداز Pokemon TCG بی معنی نیست. نسخه کمیاب رنگین کمان Regieleki VMAX پس از افزایش دک هایی که از آن در کنار Miraidon ex استفاده می کنند، با نسخه معمولی خود افزایش می یابد.

ظاهر کمیاب رنگین کمانی کاملاً با Regieleki مطابقت دارد و حتی رنگ زیادی در مقایسه با نسخه معمولی آن از بین نمی رود. به هر حال کارت‌های VMAX با افکت‌ها و الگوها بسیار شلوغ هستند و افکت رنگین کمان براق آن را بسیار دلپذیرتر می‌کند.

8 داور (فول هنر)

داوری کامل هنر از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

قاضی یک کارت حامی ساده است. این باعث می شود که هر بازیکن دست های خود را در عرشه خود بچرخاند و چهار کارت بکشد. این کارت در عرشه‌های Lugia & Archeops بسیار استفاده شده است، زیرا آنها در حال حاضر به اندازه کافی سازگار هستند و مشکلی ندارند که معمولاً به چهار کارت بکشید.

این کارت، به ویژه، شاهد افزایش قیمت نبود، بلکه افزایش نسبتاً ملایمی در قیمت در طول زمان داشت. همانطور که کارت در طول ماه‌ها بازی‌های بیشتری را شاهد بود، بازیکنان به سمت آن گرایش پیدا کردند و بنابراین، قیمت‌ها افزایش یافت. این کارت نیز بی عیب و نقص به نظر می رسد، با خط خطی دقیق و واقعی پوکمون و رنگ های روشن.

7 Lugia VSTAR (Gold Foil Secret Rare)

Lugia VStar Gold Rare از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

صحبت از نسخه های کمیاب Lugia VSTAR، این Secret Rare طلایی بهترین سگ (پرنده؟) فعلی است تا جایی که قیمت ها بالا می رود. سبک هنری نیز کمی حد وسط است، با ورقه‌های طلایی که آن را برجسته می‌کند و در عین حال رنگ‌های سفید و آبی نمادین لوجیا را نیز حفظ می‌کند.

موارد مرتبط: Pokemon TCG: بهترین کارت های V

در سال‌های اخیر کارت‌های کمیاب طلا یکی از محبوب‌ترین کارت‌هایی بوده‌اند که با Silver Tempest تغییری نمی‌کند. وقتی کارتی به خوبی Lugia VSTAR خیلی خوب به نظر می رسد، بلافاصله قیمت آن بالا می رود.

6 Regidrago V (هنر کامل جایگزین)

Regidrago V Alternate Full Art از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

Regidrago V بیشتر چیزی است که شما از یک کارت با ارزش بالا انتظار دارید. فول آرت متناوب آن کاملاً خیره‌کننده است و Regidrago را در حال استراحت در کنار خیابانی با لوجیا در دوردست‌ها در آسمان به تصویر می‌کشد. این کارت زیبا به نظر می رسد و پوکمون های افسانه ای همیشه کمی بالاتر از پوکمون های معمولی ارزش گذاری می شوند.

در حالی که Regidrago V به تنهایی به هیچ وجه خوب نیست، شکل بزرگتر آن در Regidrago VSTAR از نظر مفید بودن اصلا بد نیست. این بهترین دسته در Pokemon TCG نیست، اما می‌تواند با پشتیبانی مناسب کار کند. بنابراین، Regidrago هم مفید و هم زیبا است.

5 Unown V (هنر کامل جایگزین)

Unown V Alternate Full Art از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

Unown V در نگاه اول تقریباً شبیه یک کارت شوخی یا سفارشی به نظر می رسد. حمله Shady Stamp آن بی ارزش است، در حالی که اگر یک کارت جایزه باقی مانده باشد، نماد پیروزی به سادگی بازی را برای شما برنده می کند.

شکل بزرگتر آن، Unown VSTAR، از نظر موقعیتی نیز خوب است، در حالی که عالی نیست. هنر خارق‌العاده چیزی است که Unown V را بسیار ارزشمند می‌کند، و چندین Unown را در حال پرواز در جایی که به نظر می‌رسد خرابه‌های آلف است، به تصویر می‌کشد. تازگی یک کارت Alternate Full Art با یک حرکت برنده بازی روی چنین پوکمون ضعیف معمولی نیز بسیار جذاب است.

4 Rayquaza VMAX

Rayquaza VMAX از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

Rayquaza یکی دیگر از کارت های موجود در این لیست است که به دلیل ظاهر خیره کننده به جای تأثیرات قوی است. اگر بخواهیم منصف باشیم، توانایی Azure Pulse آن می‌تواند در کوتاه‌مدت مفید باشد، و حرکت Max Burst می‌تواند به آستانه آسیب‌های پوچ برسد. متأسفانه، با وجود اینکه Rapid Strike Pokemon است، هیچکدام به اندازه کافی خوب نیستند که Rayquaza را در قالب فعلی به یک انتخاب برتر تبدیل کند، که معمولاً می تواند برای کارت مفید باشد.

مطالب مرتبط: Pokemon TCG: The Best Trainer Gallery Art In Sword & Shield: Silver Tempest

با وجود این، Rayquaza VMAX قلب بسیاری از طرفداران را تسخیر کرده است، به لطف زیبایی ظاهری آن با Zynnia که به عنوان مربی آن در نسخه Trainer Gallery گنجانده شده است. رنگ ها و فضای روی این مقوا خیره کننده است، مطمئنا.

3 Lugia VSTAR (Rainbow Foil Secret Rare)

Lugia VStar Rainbow Rare از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

تأثیر Lugia VSTAR در قالب فعلی قبلاً ذکر شده است. انتظار می‌رود این کارت از عرشه‌های Arceus VSTAR که مدتی است ظلم‌کننده بوده‌اند پیشی بگیرد. مانند هر کارت دیگری، نسخه های کمیاب تر ارزش بیشتری دارند.

این کارت Rainbow Secret Rare خیره کننده به نظر می رسد. ما لوجیا را در یک ژست بسیار پویا می بینیم و فویل رنگین کمان در چند ست اخیر توسط شرکت پوکمون تسلط یافته است. در حالی که از دست دادن رنگ ممکن است برای برخی مشکل ایجاد کند، اما قطعاً از Lugia VSTAR پایه ارزشمندتر است.

2 سرنا (هنر کامل)

Serena Full Art از Pokemon TCG، با پس‌زمینه تار

ارزش کامل سرنا یک مورد جالب است. با وجود این که ارزش زیادی دارد، انتظار می رود که حتی بالاتر باشد. Full Art Supporters برخی از گران‌ترین کارت‌هایی هستند که می‌توانید در بازی پیدا کنید، بدون اینکه گاه به گاه Charizard 20 ساله بازی کند. Serena همچنین یک کارت بسیار مفید در قالب است که در صورت لزوم به عنوان یک حامی ناامید قرعه کشی یا نسخه های اضافی از Boss’s Orders عمل می کند.

این کارت با رنگ‌های کامل و روشن شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد که شخصیتی نمادین را در حالتی زیبا به تصویر می‌کشد. از نظر مکانیک بازی هم واقعا مفید است. تنها چیزی که باعث می‌شود این کارت گران‌تر نباشد، مدت زمان عرضه آن است، به این معنی که یک هدف سرمایه‌گذاری اصلی است.

1 Lugia V (هنر کامل جایگزین)

کارت جایگزین Art Pokemon TCG Lugia V

Lugia V Alternate Full Art به احتمال زیاد یکی از معدود کارت هایی است که سزاوار هر پنی است که برای آن فروخته می شود. برای شروع، این یک کارت ضروری برای قالب فعلی غول پیکر Lugia VSTAR است، به این معنی که فقط برای خودنمایی در کلاسور نیست.

چیزی که این را حتی از فرم VSTAR گران‌تر می‌کند، هنر باورنکردنی است که روی آن انجام می‌دهند. ما یک لوجیا را در لحظه طوفان در بالای یک کشتی می بینیم که هم ترسناک و هم وحشتناک است. تعداد کمی از کارت ها به خوبی حال و هوای یک پوکمون را به تصویر می کشند، و Lugia V این کار را به صورت دسته جمعی انجام می دهد.

بعدی: Pokemon TCG: ارزشمندترین کارت ها در Crown Zenith

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا