بازی

GreedFall 2 پس از واکنش طرفداران، نظرات منفی، به روز رسانی می شود

خوراکی های کلیدی

  • GreedFall 2 اکنون در دسترس اولیه قرار دارد، اما با بررسی های متفاوتی روبرو شده است.
  • Developer Spiders تغییراتی را که در به‌روزرسانی‌های آینده به‌وجود می‌آیند، از جمله بهبودهای مبارزات و شخصیت‌پردازی مشخص کرده است.



GreedFall 2: The Dying World تقریباً یک هفته است که برای بازی با دسترسی اولیه در دسترس است. با این حال، بازگشت طولانی مدت این سری RPG به آرامی پیش نرفته است، زیرا دنباله آن با نقدهای منفی در Steam باز شد.

از آن زمان تاکنون به بررسی‌های متفاوتی رسیده است، اما هنوز مکان ایده‌آلی برای GreedFall 2 است زیرا تلاش می‌کند بازیکنان را برای پشتیبانی از توسعه وارد کند. در حال حاضر، توسعه دهنده Spiders، با پاسخ به برخی از بازخوردهای طرفداران، تغییراتی را که بازیکنان انتظار دارند ببینند را مشخص کرده است.


تغییرات در دسترسی زودهنگام GreedFall 2

اول از همه، Spiders به ​​یک شکایت رایج می پردازد: سیستم مبارزه جدید. این یک قدم از مبارزات اکشن‌تر بازی اول فاصله دارد و در عوض به گیم‌پلی تاکتیکی می‌پردازد و بازیکنان را تشویق می‌کند تا حملات را متوقف کنند و صف آرایی کنند. برخی با نحوه اجرای این موضوع مشکل دارند، اما Spiders پیشنهاد می کند که این به جایی نمی رسد.


در به‌روزرسانی انجمن آمده است: «با معرفی سیستم مکث تاکتیکی جدید، بازخورد شما برای ما حیاتی است و خواهد بود تا اطمینان حاصل کنیم که سیستم جدید برای همه سرگرم‌کننده است». “با توجه به آنچه گفته شد، ما آگاه هستیم که برخی از عناصر هنوز در حال پیشرفت هستند و نیاز به بهبود دارند، و برخی از اشکالات می توانند در حال حاضر مانع از تجربه شما شوند. ما به بازخورد شما در مورد آن موضوع توجه کردیم و هدف ما بهبود آن در آینده است. به روز رسانی در سراسر دسترسی زودهنگام.”

اسپایدرز قصد دارد مبارزه را با بهبود حملات خودکار هنگام رفتن بین دشمنان به روز کند و روند انتخاب دشمن برای حمله را روان‌تر کند.

به‌روزرسانی همچنین توضیح می‌دهد که در پچ بعدی رفع اشکال خواهد شد، زیرا این موضوع شکایات زیادی را به صورت آنلاین به خود جلب می‌کند. علاوه بر این، باید متوجه پیشرفت‌هایی در هوش مصنوعی همراه باشیم تا مجبور نباشیم همیشه همه را مدیریت کنیم.


در نهایت، اسپایدرز می گوید که خالق شخصیت در حال حاضر در بازی GreedFall 2 بسیار در حال پیشرفت است. در پچ بعدی، استودیو نوید مدل مو و رنگ موی جدید را می دهد. فراتر از آن، به ما گفته می‌شود که می‌توانیم انتظار ویرایشگر چهره را داشته باشیم، بنابراین مجبور نیستیم به تنظیمات از پیش تعیین شده و یک سیستم transmog اعتماد کنیم.

باید دید آیا این پیشرفت ها برای جلب نظر بازیکنان کافی است یا خیر. اولین بازی GreedFall موفق شد طرفدارانی پیدا کند، بنابراین Spiders امیدوار است که بتواند این کار را در طول دوره دسترسی اولیه GreedFall 2 تکرار کند.

البته در پشت صحنه هم مشکلاتی وجود دارد. بسیاری از توسعه دهندگان Spiders علیه روسای خود صحبت کرده و آنها را به سوءمدیریت متهم کرده اند که بر بازی GreedFall 2 تأثیر منفی گذاشته است. در یک نامه سرگشاده، حتی گفته شده است که برخی از توسعه دهندگان نسبت به کار خود در بازی احساس شرم دارند.

GreedFall 2 در حال حاضر در دسترس اولیه، به طور انحصاری بر روی کامپیوتر در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا