شبکه های اجتماعی

منابع می گویند چین انتظار دارد جریمه Ant Group را به حدود 700 میلیون دلار کاهش دهد

منابع گفتند که انتظار می رود تنظیم کننده های چینی Ant Group را حدود یک چهارم کمتر از بیش از یک میلیارد دلاری که در ابتدا برنامه ریزی شده بود جریمه کنند و اتهامات خود را علیه آن کاهش دهند، زیرا آنها به دنبال پایان دادن به سرکوب چندین ساله شرکت های فناوری خیمه شب بازی هستند.

جریمه ای که اکنون در نظر گرفته شده است حدود 5 میلیارد یوان (728 میلیون دلار) است، سه نفر با اطلاع از این موضوع به شرط ناشناس ماندن گفتند زیرا جزئیات هنوز عمومی نیست.

دو نفر از این افراد گفتند، انتظار می رود مقامات چینی، به ویژه بانک خلق چین (PBOC) که پس از خنثی شدن 37 میلیارد دلار عرضه اولیه اولیه آن در سال 2020، به اصلاح آنت پرداخته است، این جریمه را در ماه های آینده اعلام کنند.

PBOC و Ant که توسط میلیاردر تاسیس شد جک ما، بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این جریمه می‌تواند راه را برای غول فین‌تک هموار کند تا مجوز شرکت هلدینگ مالی مورد انتظار را بگیرد، به دنبال رشد باشد و در نهایت برنامه‌های خود را برای اولین بار در بازار احیا کند.

برای بخش فناوری گسترده تر، یک تصمیم خوب مورچه گامی کلیدی به سمت پایان سرکوب کبودی چین بر شرکت های خصوصی است که با لغو IPO مورچه آغاز شد و میلیاردها ارزش بازار شرکت های چینی را از بین برد.

جریمه کوچکتر پس از بازگشت اخیر ما به چین، بنیانگذار Ant، ​​که بیش از یک سال از زمان شکست IPO در خارج از کشور ماند، از لحن نرم پکن در قبال بخش خصوصی حمایت می کند.

به گفته منابع، این همچنین با تلاش های چین برای تقویت اعتماد در میان کارآفرینان خصوصی و تحریک رشد در اقتصاد 17 تریلیون دلاری آسیب دیده از کووید-19 همگام خواهد بود.

اقتصاد چین در سال 2022 تنها 3 درصد رشد کرد که یکی از بدترین رشدهای آن در دهه‌های اخیر است، اما در اوایل سال جاری رشد کرد.

این افراد اضافه کردند که جریمه کمتر می‌تواند به کاهش هر گونه تأثیر منفی بر Ant و بخش فین‌تک با توجه به مقیاس تجارت Ant و اهمیت آن برای صنعت کمک کند.

آنها هشدار دادند، با این حال، میزان جریمه همچنان در معرض تغییر است.

یکی از این افراد گفت که تنظیم‌کننده‌ها حداقل از ژانویه در حال بررسی کاهش جریمه بوده‌اند و در ارتباط غیررسمی با Ant در این مورد بوده‌اند.

جمله بندی نرم تر در مورد اتهامات

دو نفر از این افراد گفتند، علاوه بر کاهش جریمه، مقامات همچنین به دنبال نرم‌تر کردن عبارت اتهامات خود علیه مورچه هستند، در اقدامی که احتمالاً نگرانی‌های بخش خصوصی چین را کاهش می‌دهد.

مردم افزودند که مقامات اکنون قصد دارند ریسک های مالی و فعالیت برخی مشاغل بدون مجوز مناسب را به عنوان محرک های جریمه ذکر کنند.

یک منبع در ماه نوامبر به رویترز گفت که پیش از این، احتمالاً این جریمه بر روی تخلفات ادعایی مربوط به “گسترش بی رویه سرمایه” و خطرات مالی مربوطه که کسب و کارهای زمانی آزاد آن ایجاد می کردند متمرکز می شد.

مورچه از آوریل 2021 تحت یک بازنگری گسترده تجاری قرار گرفته است، که شامل تبدیل شدن خود به یک شرکت هلدینگ مالی، مشروط به قوانین و الزامات سرمایه مشابه بانک‌ها است.

فقط یک روز پس از بازگشت مارس به چین، علی بابا گفت که در حال برنامه ریزی برای تقسیم به شش واحد و بررسی جمع آوری کمک های مالی یا فهرست برای اکثر آنها است، اقدامی که توسط سرمایه گذاران به عنوان سیگنالی برای پایان دادن به سرکوب نظارتی پکن علیه شرکت ها تلقی می شود.

Ant که ابربرنامه Alipay را اجرا می کند، دارای مشاغلی است که شامل پردازش پرداخت، وام دادن به مصرف کننده و توزیع محصولات بیمه می شود.

ما، معلم سابق انگلیسی، قبلاً بیش از 50 درصد از حق رای در Ant را در اختیار داشت، اما در ژانویه این غول فین‌تک گفت که کنترل شرکت را به عنوان بخشی از اصلاحات رها خواهد کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا