شبکه های اجتماعی

شرکت سازنده دستگاه های جریانی Roku در دور دوم اخراج 200 شغل خود را اخراج می کند

سال این شرکت در دور دوم خود 6 درصد از نیروی کار خود یا 200 کارمند خود را اخراج خواهد کرد کاهش مشاغل، ایالات متحده آمریکا جریان سازنده دستگاه اعلام کرد، سهام خود را تا قبل از زنگ خطر در روز پنجشنبه، نزدیک به 3 درصد افزایش داد.

در تلاش برای کاهش هزینه ها، این شرکت همچنین تصمیم به خروج و اجاره فرعی تاسیسات دفتری که در حال حاضر در اختیار نداشت، گرفت.

Roku در نوامبر 200 شغل را در ایالات متحده کاهش داد، جایی که شرکت‌هایی به رهبری غول‌های فناوری مانند Meta Platforms و Amazon.com Inc در حال آماده‌سازی برای یک رکود اقتصادی بالقوه در بحبوحه افزایش هزینه‌های وام در سراسر جهان هستند.

بر اساس داده های Challenger, Gray & Christmas Inc، کاهش مشاغل در بخش فناوری ایالات متحده در دو ماه اول سال به 63000 رسید.

Roku که تا 31 دسامبر حدود 3600 کارمند تمام وقت داشت، انتظار دارد هزینه هایی بین 30 تا 35 میلیون دلار در رابطه با بازسازی متحمل شود.

این شرکت گفت که اکثر هزینه های بازسازی در سه ماهه اول سال مالی 2023 تحمیل می شود، در حالی که کاهش مشاغل تا پایان سه ماهه دوم تکمیل خواهد شد.

اوایل این ماه، Roku اعلام کرد که حدود 487 میلیون دلار یا 26 درصد از وجه نقد و معادل های نقدی خود را در سپرده گذاری در گروه مالی SVB دارد که توسط تنظیم کننده های بانکی کالیفرنیا بسته شد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا