شبکه های اجتماعی

هیندنبورگ می‌گوید پاسخ بلاک تأیید می‌کند که تعداد کاربران Cash App افزایش یافته است

فروشنده کوتاه مدت در ایالات متحده تحقیقات هیندنبورگ روز جمعه گفت مسدود کردن پاسخ Inc به ادعاهای خود تأیید کرد که تعداد کاربران افزایش یافته را گزارش کرده است برنامه نقدی به سرمایه گذاران برای سال ها

شرکت پرداخت به رهبری یکی از بنیانگذاران توییتر جک دورسی روز پنجشنبه گفت که 44 میلیون از بیش از 51 میلیون مشتری فعال ماهانه خود در Cash App از طریق برنامه هویت خود تا 31 دسامبر تأیید شده اند.

«برآوردهای داخلی گزارش‌شده جدید بلاک همچنین نشان می‌دهد که قبلاً گزارش شده ۵۱ میلیون تراکنش ماهانه فعال در ماه دسامبر ۲۰۲۲، نشان‌دهنده تورم ۱۶ تا ۳۱ درصدی تعداد واقعی برآورد شده کاربران داخلی است». هیندنبورگ در یادداشتی که در وب سایت خود منتشر شده است، گفت:

بلاک بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این افشاگری در پی گزارش هفته گذشته هیندنبورگ است که گفته بود کارمندان سابق بلاک تخمین می‌زنند 40 تا 75 درصد از حساب‌های مورد بازبینی جعلی، درگیر در تقلب یا حساب‌های اضافی مرتبط با یک فرد واحد بوده است.

هیندنبورگ پس از گرفتن یک موقعیت کوتاه در Block، در گزارش ادعا کرد که شرکت پرداخت تعداد کاربران Cash App خود را اغراق کرده و هزینه های جذب مشتری خود را کمتر اعلام کرده است.

فروشندگان کوتاه مدت معمولا اوراق بهادار قرض گرفته شده را می فروشند و هدفشان بازخرید آن ها با قیمت پایین تر است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا