بازی

Helldivers 2 Players Exosuit Emancipator را باز کرده اند

نکات برجسته

  • Helldivers پس از آزادسازی Varylia 5، Emancipator Exosuit را باز کرده و اکنون در دسترس است.
  • این لباس رسماً Dual-Autocannon EXO-49 Emancipator Exosuit نامیده می شود.
  • متأسفانه، در حالی که بسیار سرگرم کننده و جذاب به نظر می رسد، بازخوردهای متفاوتی را در انجمن Helldivers 2 دریافت کرده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Helldivers، شما این کار را کردید. با تکمیل جدیدترین سفارش اصلی در Helldivers 2، بازیکنان اکنون Emancipator Exosuit را باز کرده اند. بلافاصله به عنوان یک استراتژی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

آن را بررسی کنید:

پیش از تعطیلات آخر هفته، حساب رسمی توییتر Helldivers 2 یک دستور اصلی را به پایگاه بازیکنان خود صادر کرد. این دستور بازیکنان را ملزم می کرد که Varylia 5 را از دست Automatons آزاد کنند.


تنها چند روز بعد، پایه بازیکنان موفق بود و پاداش آنها یک لباس مکانیکی جدید است که به نظر می رسد کاملاً مشتاق باشد. این لباس با عنوان رسمی Dual-Autocannon EXO-49 Emancipator Exosuit، به همان اندازه بزرگ و قدرتمند است که همنامش وجود دارد. توپ های دوتایی در هر طرف لباس بیرونی قرار دارند و ویدیوی استقرار رنگ زرد منحصر به فرد را به نمایش می گذارد.

مربوط

من از Helldivers 2 خسته شدم، اما The Illuminate من را برمی گرداند

Helldivers 2 به شدت متوقف شده است و من به چیزی جدید برای کشتن نیاز دارم

لزوماً مشخص نبود که بازیکنان این جایزه را کسب کنند. برای یکی، تعطیلات آخر هفته برای بخش بزرگی از بازیکنان پایه است. ثانیا، سایر سفارشات اصلی در گذشته ناموفق بوده اند، بنابراین این احتمال وجود داشت که این نیز با شکست تمام شود. اما در نهایت رهایی حاصل شده است.


بازیکنان Helldivers 2 بر اساس سودمندی Exosuit تقسیم می شوند

با این حال، در حال حاضر، همه بازیکنان Helldivers 2 متقاعد نشده اند که لباس مکانیکی یک برد است. در حالی که تنها چند ساعت از استقرار آن می گذرد، در حال حاضر برخی از مخالفان جدی در جامعه وجود دارد. گفته می شود، دیگرانی هستند که آن را ستایش می کنند.


برخی از بازیکنان از هزینه رایگان و استفاده نامحدود آن برای ساختن کارهای کوتاه دشمنان استفاده کرده اند. یکی از کاربران در ساب ردیت رسمی Helldivers نوشت: “من در هر ماموریت چندین ماشین را آورده و آنها را پشت سر هم به هم می زنم و وقتی مکانیک رایگان در حال خنک شدن است، با استفاده از ماشین های محدود خود تماس گرفته ام.”

سایر کاربران به دوام کمتر آن، به ویژه تاثیر آن در بازی در سطوح بالاتر اشاره کرده اند. همانطور که یکی از کاربران به اشتراک گذاشت، “من مکانیک را امتحان کردم. هر استراتژی که 10 دقیقه و 2 شارژ نباشد را ترجیح می دهم. از پخش کننده فقط 9 باشد.”

و در نهایت، سایر کاربران با قدردانی از سرگرمی و همچنین تشخیص کاستی ها، رویکردی میانه راه را در پیش گرفته اند. u/elitericky نوشت: “این سرگرم کننده است اما این ماشین ضعیف است.” دلیلی وجود ندارد که یک توپ خودکار برجک در کشتن تیتان های صفراوی بهتر از یک AC Mech باشد.

مانند هر چیز جدید، همیشه مخالفان و کسانی هستند که به دنبال شکایت هستند. این موضوع خاص در زیر مجموعه چیزها را کاملاً خلاصه می کند. نگاهی بیاندازید:


با توجه به چند هفته سخت گذشته که Helldivers 2 را در برگرفته است، از جمله شکست PSN، فقدان PSA های درون بازی و لغو آشکار کیپ “Review Bomb”، شاید کمی سرگرم کننده تمام چیزی باشد که جامعه به آن نیاز دارد. به هر حال، این همان چیزی است که بازی در پایان روز در مورد آن است.

تا بعدی

بازدید از Super Nintendo World بهترین روز زندگی من بود

حتی یک غریبه تصادفی که از شما عصبانی است نمی‌تواند سواری Mario Kart در Super Nintendo World را خراب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا