بازی

بازیکنان Helldivers 2 به کمک مالی به خیریه زندگی واقعی کمک می کنند

نکات برجسته

  • زندگی پر از انتخاب های سخت است و بازیکنان Helldivers 2 نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • استودیوی بازی Arrowhead با انتخاب نجات بازماندگان به دام افتاده در بازی کمکی واقعی به سازمان خیریه Save the Children کرد.
  • وقتی بازیکنان Helldivers 2 هنوز هم می توانند برای یک استراتژی رقابت کنند، کارمای مثبت باز می گردد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

زندگی دائما پر از انتخاب های سخت است. آیا برگر را سفارش می دهم یا روی پیتزا میل کنم؟ آیا باید کارم را پاک کنم یا یک بازی جدید شروع کنم؟ و مهمتر از همه، آیا باید کار درست را انجام دهم؟ این دقیقا معمایی است که بازیکنان Helldivers 2 با آن مواجه بودند، زمانی که یک سفارش بزرگ جدید اعلام شد که پیامدهای مرگباری داشت.

مربوط

Helldivers 2 کار می کند زیرا به عنوان یک بازی Live-Service طراحی نشده بود

تیراندازی تیم Arrowhead یک سرویس زنده است زیرا این چیزی است که به آن اجازه می دهد بهترین داستان ها را تعریف کند.

روز سه شنبه، توییتر رسمی Helldivers 2 دو گزینه را در اختیار بازیکنان قرار داد. اولین مورد، رفتن به ورن ولز برای نجات بازماندگان گرفتار در بیمارستان Super Citizen Anne’s Anne’s Hospital for Very Sick Children. گزینه دوم آزادسازی مارفارک بود که امکان دسترسی به استراتژی مین های ضد تانک MD-17 را فراهم می کرد.


به نظر می رسد، در نهایت چیزهای خوبی در بشریت باقی مانده است، زیرا هزاران هلندایور برای آزادی بازماندگان تلاش کردند. آنها این کار را انجام دادند زیرا می دانستند که هیچ پاداشی در بازی وجود ندارد زیرا در بازی این کار درستی بود. استودیو بازی Arrowhead سپس یک کمک مالی واقعی به کمک مالی Save the Children را دنبال کرد.


Arrowhead در تلاش بازیکنان خوب است

مبلغ کمک مالی به مبلغ 4311 دلار بود که تعداد کودکانی بود که در بازی نجات یافتند. Save the Children در سال 1919 توسط اگلانتین جب بر این اساس تاسیس شد که کودکان باید «حق رشد سالم، تحصیل کرده و ایمن را داشته باشند». از زمان تأسیس، Save the Children زندگی بیش از یک میلیارد کودک را بر اساس وب سایت خود تغییر داده است. این سازمان در بیش از 100 صد کشور برای رسیدن به ماموریت خود کار می کند.


به روش معمولی Helldivers، کودکان نجات یافته پیام ویژه ای را با بازیکنان به اشتراک گذاشتند که با یک نقاشی شیرین کامل شد. آن را بررسی کنید:

خوشبختانه برای Helldivers، کار هنوز تمام نشده است. این به این دلیل است که جوئل، استاد بازی، فاش کرد که اگر بازیکنان بتوانند قبل از تمام شدن زمان سنج، مارفارک را آزاد کنند، پس از همه چیز به ماین ها دست خواهند یافت. البته آنها فکر نمی کنند چنین اتفاقی بیفتد.


همانطور که مشخص است، تصمیم گیری درست نه تنها احساس خوبی دارد، بلکه می تواند به برخی از مزایای باورنکردنی زندگی واقعی نیز منجر شود. مهمتر از همه، کارمای مثبت به وجود می آید و بازیکنان این شانس را دارند که هر دو جایزه را کسب کنند. اکنون خواهیم دید که آیا آنها واقعاً می توانند مارفارک را آزاد کنند یا خیر. موفق باشید، Helldivers.

بعد

Shadows راه حلی عالی برای پر کردن شکاف بین Assassin’s Creed قدیمی و جدید دارد.

سکوت و خشونت در Assassin’s Creed Shadows هماهنگ هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا