بازی

کدهای مسابقه هد فلای (آوریل 2023)

ما یک کد جدید اضافه کردیم 30 مارس 2023، آن را در زیر بررسی کنید.

کدهای Head Fly Race، یک مسابقه کلاسیک را بررسی کنید روبلوکس بازی کلیکی و مسابقه ای که توسط Alan International Studio ساخته شده است. زوم کنید، منابع را با چکش خود بشکنید، انرژی بیشتری کسب کنید، سپس سر خود را به استراتوسفر بفرستید! سرت تا کجا پرواز خواهد کرد؟


مطالب مرتبط: بهترین بازی های مسابقه ای Roblox

ما به صورت روزانه کدهای جدید را بررسی می کنیم. می توان از آنها برای تقویت بازی به شما استفاده کرد، بنابراین ارزش آن را دارد که در اطراف خود بمانید تا ببینید آیا می توانید پاداش جدیدی پیدا کنید.


کدهای مسابقه سر پرواز

کد

جایزه

فعال / منقضی شده

مبارک 2023

5 هزار جایزه رایگان

فعال (کد جدید)

روبلرم

رایگان سر Roblerom

فعال

هیلر

رایگان سر HeyLer

فعال

پرواز

5 هزار جایزه رایگان

فعال

CoffeePlays

قهوه رایگان سر پخش می کند

فعال

سرنوشت

منقضی شده

رهایی

منقضی شده

کدهای Roblox می توانند فقط یک بار بازخرید می شود و گاهی اوقات توسط توسعه دهنده غیرفعال/منقضی می شود. هنگام وارد کردن کدها نیز باید مراقب باشید، زیرا آنها می تواند به حروف کوچک و بزرگ حساس باشد به این معنی که حروف بزرگ، اعداد و کاراکترهای خاص همه باید مطابقت داشته باشند.

نحوه بازخرید کدها در مسابقه Head Fly

  • بازی را بارگذاری کنید
  • کلیک کنید روی دکمه کد در منوی سمت چپ
  • کد را در کادر باز شده وارد کنید
  • لذت ببرید!

شما یک را دریافت خواهید کرد اطلاعیه مثبت اگر کد با موفقیت بازخرید شده است، اما اگر کد کار نمی کند، پیامی دریافت خواهید کرد که خوانده می شود “لطفا کد صحیح را وارد کنید.” اگر کد منقضی شده باشد یا اگر آن را اشتباه وارد کرده باشید، این پیام یکسان است، بنابراین قبل از رفتن به کد بعدی، املای خود را دوباره بررسی کنید.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های ترسناک Roblox

کدهای مسابقه هد فلای چیست؟

مسابقه سر پرواز (2)

کدهای Head Fly Race هستند جوایز رایگان (معمولاً موارد آرایشی مانند Heads که می توانید در بازی تجهیز کنید)، که توسط توسعه دهنده برای علامت گذاری به روز رسانی ها و مانند نقاط عطف ارائه می شود. و همچنین Heads، گاهی اوقات می توانید از این کدها غنائم رایگان دریافت کنید – از آنها می توان برای خرید حیوانات خانگی جدید و ارتقاء توانایی های پرواز سر خود استفاده کرد!

نحوه دریافت کدهای بیشتر

مسابقه سر پرواز

کدهای جدید در صفحه بازی پست می شوند، اما ممکن است آنها را در انجمن Discord نیز بیابید. اگر همه آخرین کدها را در یک مکان می خواهید، ما جدول خود را به روز نگه می داریم و کدهای جدید را به صورت روزانه بررسی می کنیم.

بعدی: بهترین بازی های Roblox برای بازی با دوستان خود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا