چه طور

چگونه یک استراتژی مدیریت محتوا به طور قابل توجهی موثر بسازیم

مدیریت محتوا یکی از بهترین و اثبات شده ترین راه ها برای موفقیت آنلاین است. این سس راز جلب توجه آنلاین است. یا فقط محتوای عالی پیدا کنید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

اما از کجا شروع می کنید با ایجاد یک استراتژی مدیریت محتوای در سطح جهانی که به طور قابل توجهی دسترسی مخاطبان شما را افزایش می دهد؟

منبع

خیلی جالب هستن برترین منابع نگهداری محتوا بیرون وجود دارد. آنها را پیدا کنید و به دنبال بهترین محتوا باشید. شما همچنین می توانید مشترک شوید خبرنامه ها یا جوامعی را مرور کنید که در آن افراد داستان های به یاد ماندنی را برای یافتن محتوای با کیفیت به اشتراک می گذارند.

هنگامی که بهترین چیزها را پیدا کردید، زمانی را به بررسی آن ها اختصاص دهید و بهترین پست ها را بر اساس موضوعات سازماندهی کنید. و سپس، البته، با لژیون هواداران حنایی خود به اشتراک بگذارید.

این پست به شما نشان می دهد که چگونه راه خود را به یک وبلاگ عالی هدایت کنید.

مدیریت محتوا چیست؟

تنظیم محتوا یک فرآیند خوب فکر شده است که در آن محتوا را می گیرید (ویدیوهای توضیحی، صدا، مقالات، حتی تصاویر) از منابع مختلف و سازماندهی آن در یک مکان مرکزی.

بانوی انتخاب از تصویر فایل

منبع

اگر شما یک بازاریاب محتوا هستید، محتوای انتخاب شده می‌تواند به نفع شما باشد. بنابراین، بهترین تکه‌های محتوا را از جایگاه خود جمع‌آوری کنید و به خوانندگان خود ارائه دهید (مطابق دیگری در مورد اینکه چرا محتوا را انتخاب کرده‌اید، اضافه کنید).

نمونه هایی از محتوای انتخاب شده

  • به اشتراک گذاری پیوند پست وبلاگ با مخاطبان خود
  • ایجاد مجموعه ای از توصیه های برتر از کارشناسان صنعت
  • به اشتراک گذاری دیگران رسانه های اجتماعی پست هایی برای خدمت به اهداف شما

در حالی که این یک تعریف ساده از مدیریت محتوا است، اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. یک چیز مطمئنا این است که سرپرستی محتوای برتر همراه با قایق از مزایای.

مزایای خوب بودن در تهیه محتوا

مدیریت محتوا

منبع

محتوای انتخاب شده اغلب با شما همخوانی دارد استراتژی محتوا. این شکاف بین بهترین محتوای تولید شده داخلی شما را با تفسیر و تجزیه و تحلیل اضافی از سراسر وب پر می کند.

مزایای مدیریت محتوای خوب

  • اقتدار ساختمان اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید، در صنعت یا جایگاه خود اقتدار ایجاد خواهید کرد. یافتن بهترین محتوا، به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان خود، و اظهار نظر در مورد مقالات از سراسر صنعت، قدرت شما را افزایش می دهد.

و به زودی، مردم شروع به جستجوی شما برای محتوای عالی و آنچه در دنیای آنلاین ارزش صحبت کردن دارد، خواهند شد. با رسیدن به این سطح، می توانید در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید و به اشتراک بگذارید.

  • به دست آوردن نفوذ گسترده هنگامی که مردم می بینند که شما می توانید محتوای با کیفیت را مدیریت کنید، از شما انتظار دارند که بیشتر به اشتراک بگذارید. دلیلش این است که آنها احساس می‌کنند شما این قدرت را دارید که روی دیگران کلیک کنید، بخوانید، به اشتراک بگذارید و حتی کارهای بیشتری انجام دهید.

قرار گرفتن در یک شیار محکم با مدیریت محتوا، نفوذ گسترده‌ای را در تمام پلتفرم‌های اجتماعی به دست می‌آورد – رویایی برای اکثر بازاریابان محتوا.

شبیه به انعام دادن یا انعام دادن است. و یک راه عالی برای ایجاد ارتباطات عمیق با سایر تأثیرگذاران در فضای شما.

جدای از این نکات، داشتن یک استراتژی مدیریت محتوا به شما امکان می دهد محتوا را با صداها و دیدگاه های متفاوت با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این در مورد این است که مخاطبان شما به سمت شما بازگردند. بنابراین، مطمئن شوید که بهترین محتوا را برای مخاطبان خود پیدا کنید. قبل از اینکه به دنبال محتوای باکیفیت باشید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

پیروی از بهترین شیوه های مدیریت محتوا

تصویرسازی وب سایت

منبع

تهیه محتوا برای وبلاگ شما نیاز به برنامه ریزی پیچیده دارد. اگر می‌خواهید این کار را به درستی انجام دهید، از میان‌برهایی که می‌توانند انجام دهید اجتناب کنید تاثیر منفی بر سئوی شما دارد (بهینه سازی موتور جستجو).

نکاتی که باید قبل از انتشار محتوا در نظر بگیرید

1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

تصویر مخاطب هدف-1

منبع

هر چند وقت یکبار هنگام تولید محتوا به مخاطبان خود فکر می کنید؟ تلاش کنید مخاطب خود را بشناسید قبل از برنامه ریزی محتوای انتخاب شده ضروریه. اگر می خواهید مخاطبان خود را عمیق تر بشناسید، این سوالات را از خود بپرسید:

  • چگونه این قسمت از محتوا به مخاطبان من در رسیدن به اهداف خود کمک می کند؟
  • محتوا چگونه با مشکلات آنها مرتبط است؟
  • آیا محتوا با برداشت مخاطبان من از وبلاگ من مطابقت دارد؟
  • آیا قطعات محتوا ارزشش را دارند؟ آیا آنها می توانند کار کنند؟

اگر نمی توانید قبل از به اشتراک گذاشتن محتوای خود به سه سوال اول پاسخ دهید، استراتژی مدیریت محتوای خود را مرور کنید و مطمئن شوید که مطابق با نیازهای مخاطبان است.

2. منابع خود را ذکر کنید

همیشه قبل از به اشتراک گذاشتن محتوای انتخاب شده در وبلاگ، پلت فرم رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود، منابع خود را ذکر کنید. این مناسب ترین راه برای به اشتراک گذاری محتوای انتخاب شده است.

چگونه به منابع خود اعتبار دهید؟ محتوا را به سازنده اصلی پیوند دهید. یا بهتر است با استفاده از استنادها و نکات ظریف، سازنده را تگ کنید.

به اشتراک گذاشتن محتوای انتخاب شده به عنوان محتوای اصلی شما کاملاً اشتباه است. این یک منطقه خاکستری است که با سرقت ادبی مرز دارد. و بدتر از همه، می تواند بر برند شما تأثیر منفی بگذارد.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از علامت «در نرخ» (یا @) سازندگان محتوای اصلی را برچسب گذاری کنند. ذکر منابع شما نیز ممکن است به این معنی باشد محتوای خود را در طول صحیح نگه دارید. یا از هشتگ ها و محتوای چند رسانه ای مرتبط استفاده کنید.

3. ترکیب مناسبی از محتوا را ارائه دهید

همانطور که تقویم رسانه های اجتماعی خود را با محتوای مختلف تکمیل می کنید، جایی برای محتوای انتخاب شده پیدا کنید. و سپس تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

اما چه می‌شود اگر پست‌های انتخاب شده محتوای اصلی من را غمگین کنند؟ تعادل پیدا کنید

برخی از افراد بیشتر از پست هایی که ایجاد می کنند، محتوای مدیریت شده را به اشتراک می گذارند (شاید شما یکی از آنها باشید). یک قانون سرانگشتی خوب این است که حدود 60٪ از محتوای انتخاب شده و 40٪ از محتوای اصلی را به اشتراک بگذارید. این نسبت 60/40 باید به خوبی با مخاطبان شما طنین انداز شود.

راه خود را برای یک وبلاگ بهتر انتخاب کنید

تصویر وبلاگ

منبع

مدیریت محتوا یک فعالیت بی پایان است.

بسیاری از مردم می خواهند مورد توجه قرار گیرند، اینفلوئنسر شوندو حتی روزانه به صورت آنلاین سرگرم شوید. با این حال، آنها می‌خواهند از قرار دادن کار برای رسیدن به این اهداف اجتناب کنند.

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری به دست آورید و اقتدار ایجاد کنید، محتوای عالی پیدا کنید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید زیرا این کاری است که یک بازاریاب محتوای واقعی انجام می دهد.

و اگر می‌خواهید یک استراتژی مدیریت محتوا در سطح جهانی ایجاد کنید، بدانید کجا باید به دنبال محتوای عالی بگردید، چگونه بهترین محتوا را پیدا کنید، و قبل از به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان خود، بهترین پست‌ها را در یک مکان مرکزی سازماندهی کنید. هیچ راه میانبری برای موفقیت وجود ندارد.

بیوگرافی نویسنده

ولیسلاوا جورجیوا

Velislava Georgieva متخصص بازاریابی دیجیتال در وبلاگ نویسی ورودی، متخصص در بازاریابی محتوا و استراتژی های توسعه. او علاوه بر علاقه اش به بازاریابی دیجیتال، یوگا، تناسب اندام و پیاده روی را دوست دارد. می توانید با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا