ارز دیجیتال

فین‌تک Giant Revolut عرضه توکن‌های Solana، Cardano و Polygon را در ایالات متحده متوقف می‌کند.

منبع: AdobeStock / Ascannio

Revolut، یک برنامه فین‌تک برجسته مستقر در بریتانیا، اعلام کرده است که ارائه خدمات را متوقف می‌کند. سولانا (خورشید)، کاردانو (ADA)، و چند ضلعی (MATIC) توکن ها برای مشتریان در ایالات متحده.

این تصمیم پس از ارائه‌دهنده Revolut، پلتفرم دارایی دیجیتال گرفته شده است باکت، تصمیم گرفت این ارزهای دیجیتال را از فهرست ایالات متحده حذف کند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دسته بندی این توکن ها به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده.

حذف Solana، Polygon و Cardano توسط Revolut در ایالات متحده از تاریخ 18 سپتامبر اجرایی می شود. به گزارش بلومبرگ، کاربرانی که در حال حاضر این توکن ها را دارند تا آن تاریخ فرصت دارند تا آنها را بفروشند.

پس از 18 سپتامبر، مشتریان ایالات متحده دیگر نمی توانند این توکن ها را در حساب های Revolut خود بخرند، بفروشند یا نگهداری کنند.

شایان ذکر است که Revolut هیچ قصدی برای حذف این توکن‌ها از فهرست بازارهای دیگری که برای تجارت در دسترس هستند، ندارد، سخنگوی سخنگوی بلومبرگ گزارش داد.

Revolut یک برنامه فوق‌العاده مالی است که در چند سال گذشته به شدت در حال گسترش به دارایی‌های دیجیتال بوده است.

در حال حاضر، این پلتفرم به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت بیش از 80 ارز دیجیتال مختلف، از جمله توکن های محبوب مانند بیت کوین و اتریوم را می دهد.

پلتفرم‌های رمزنگاری بیشتر SOL، ADA، و MATIC را از فهرست حذف می‌کنند

Revolut تنها پلتفرم رمزنگاری نیست که تصمیم به توقف ارائه این توکن ها در ایالات متحده گرفته است.

شرکت کارگزاری محبوب رابین هود کاردانو، پولیگون و سولانا را نیز پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد این سه اوراق بهادار هستند، از فهرست خارج کرده است.

به همین ترتیب، eToroیک پلتفرم تجارت اجتماعی مستقر در اسرائیل، کاربران آمریکایی را از باز کردن موقعیت‌های جدید در توکن‌های رمزنگاری مختلف از جمله Algorand، Decentraland، Dash و Polygon محدود کرد.

اقدام برای حذف این ارزهای رمزنگاری شده پس از اقدام SEC علیه دو پلتفرم اصلی تجارت دارایی دیجیتال صورت گرفت.

ماه گذشته، SEC از هر دو شکایت کرد بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان و کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده.

کمیسیون 13 اتهام علیه بایننس و وابستگان آن در ایالات متحده، از فعالیت های ادعایی به عنوان یک بورس ثبت نشده تا ارائه اوراق بهادار ثبت نشده.

رگولاتور همچنین اتهامات مشابهی را علیه آن وضع کرده است کوین بیس، ادعا می کند که بدون ثبت نام های لازم به عنوان یک صرافی، کارگزار یا آژانس تسویه حساب فعالیت می کرده است.

در هر مورد، SEC اشاره کرد که چندین توکن لیست شده توسط صرافی ها، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

اینها شامل ده‌ها ارز رمزنگاری شده محبوب مانند توکن بومی بایننس BNB، Solana’s Solana، Cardano’s ADA، Polygon’s MATIC، Filecoin’s FIL، Cosmos’ ATOM، SAND’s SAND، Decentraland’s MANA، Algorand’s ALGO، Axie’sken’s’skens، و Axie’sken’s’TI است.

قیمت آلت‌کوین‌های مورد هدف SEC، به‌ویژه SOL، ADA و MATIC، طی چند هفته گذشته در حال حرکت نزولی بوده است.

برای مثال SOL در 30 روز گذشته بیش از 11 درصد و در سال گذشته بیش از 42 درصد از دست داده است.

علاوه بر این، ADA طی ماه گذشته 22.5 درصد کاهش داشته است در حالی که بیش از 22 درصد در مدت مشابه کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا