بازی

نکاتی برای ایجاد بهترین مزرعه در Valheim

مانند بسیاری از بازی‌های sandbox قبل از آن، Valheim به شما امکان می‌دهد از نوع خاصی از آزادی لذت ببرید. آیا می خواهید رئیسان قدرتمند را شکست دهید؟ فهمیدی! یا شاید از هیجان جستجوی منابع و ساختن بهترین سلاح ها لذت می برید. مطمئناً چیزی در این بازی برای انواع مختلف بازیکنان وجود دارد و شما هرگز احساس نمی‌کنید که از آنها دور شده باشید.


مطالب مرتبط: والهایم: بهترین مجموعه‌های زرهی و نحوه ساخت آنها

یکی از متداول‌ترین چیزها ساختن پایگاهی است که می‌توانید پس از کاوش در هر گوشه و کنار در این برزخ ایجاد شده در آن به استراحت بپردازید. با این حال، درست مانند زندگی واقعی، یک خانه بدون منبع غذایی نزدیک کامل نیست. صرف زمان برای ایجاد یک مزرعه یک فرآیند اجباری برای پیشرفت در بازی نیست. با این حال، در حالی که مزارع وقت گیر هستند، ایجاد مزرعه در نهایت نتیجه خواهد داد و کار را برای شما بسیار آسان تر می کند.

به روز شده در 29 آوریل 2023 توسط ژاکلین زالاس: اگر هنوز در مزرعه رویایی وایکینگ ها کار می کنید، خوش شانس هستید. ما نکات بیشتری را به این لیست اضافه کرده‌ایم، و همچنین نکاتی را که برای سفر وایکینگ شما مفید نبودند حذف کرده‌ایم.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

12 کاردستی کشتکار

قبل از اینکه بتوانید به آنجا بروید و برداشت محصول را در مزرعه Valheim خود شروع کنید، به ابزار مناسب برای کار کردن زمین نیاز دارید تا بتوانید در آن بذر بکارید. برای انجام این کار، باید یک Cultivator بسازید، که ابزاری است که پس از شکست دادن اولین رئیس بازی، Eikthyr، در دسترس خواهد بود. برای ساخت کولتیواتور به مواد زیر نیاز دارید.

هنگامی که این ابزار را دارید، از آن در یک تکه زمین برای ایجاد خاک قابل کشت استفاده کنید، سپس می توانید بذرهای خود را در آنجا بکارید. کشاورزی تنها کاری نیست که این ابزار می تواند انجام دهد، زیرا می توانید از آن برای رشد مجدد چمن روی تکه های خاک و همچنین درختان برای ایجاد چوب بیشتر استفاده کنید.

11 یک میدان بزرگ زمین را پاک کنید

1682924275 693 نکاتی برای ایجاد بهترین مزرعه در Valheim

مزرعه شما مقداری فضا را اشغال می کند، به خصوص اگر قصد دارید چندین تن از محصولات مختلف را پرورش دهید. قبل از کاشت برخی بذرها، توصیه می کنیم مدتی را برای پاکسازی منطقه ای که می خواهید به عنوان زمین کشاورزی تعیین کنید، اختصاص دهید.

حتی اگر در ابتدا از تمام زمین های کشاورزی استفاده نمی کنید، خوب است مقداری را کنار بگذارید. بعداً، وقتی روی پایگاه خود کار می کنید، می دانید که در جایی که زمین کشاورزی آینده است، نسازید.

10 قبل از استفاده از کولتیواتور زمین را صاف کنید

مسطح کردن زمین در Valheim

مانند زندگی واقعی، زمین در Valheim کاملاً یکنواخت نیست، بنابراین قبل از اینکه بروید و مزرعه خود را ایجاد کنید، ابتدا باید زمین را در جایی که می خواهید قرار دهید صاف کنید. چرا؟ زیرا زمین مسطح ساخت و ساز را آسان می کند، به ساختار کمک می کند و ساخت و ساز شما را با قطعات ضعیف تر رها نمی کند.

مطالب مرتبط: Valheim: بزرگترین تفاوت بین نسخه های کنسول و رایانه شخصی

برای صاف کردن زمین، به ابزار خاصی به نام بیل زدن نیاز دارید. می توانید آن را روی میز کار با پنج تکه چوب و دو سنگ درست کنید.

9 کمی فاصله بین دانه ها بگذارید

استفاده از کولتیواتور در والهایم

نکته مهمی که در حین کشاورزی والهایم باید به خاطر داشته باشید این است که بین هر محصولی که می کارید فاصله بگذارید. آنها به فضای زیادی نیاز ندارند، اما باید حداقل یک فاصله کوچک بین دانه ها وجود داشته باشد تا آنها بیش از حد شلوغ نشوند.

هنگام کاشت بذر درختان، سعی کنید آنها را از نحوه رشد معمولی درختان در جهان جدا کنید. به جنگل های اطراف خود نگاهی بیندازید و از فاصله درختان برای سنجش عادات کاشت خود استفاده کنید.

8 بذرها را در حین دویدن بکارید

Valheim - پرورش هویج

کاشت بذر می تواند یک فرآیند طولانی و کسل کننده باشد. اگر بتوانید به سرعت کار کنید، ممکن است با قرار دادن محصول خود کمی بی نظم شوید. پس از برداشتن یک قدم به عقب، “ردیف” دانه ها می توانند کمی لرزان به نظر برسند.

برای کاشت سریع و مستقیم، دویدن و کاشت را همزمان امتحان کنید. در حالی که مستقیماً به زمین نگاه می کنید، از Cultivator برای کاشت بذر استفاده کنید. این باعث می‌شود که روند سریع‌تر پیش برود و مطمئن شوید که بذرها مستقیماً کاشته می‌شوند (تا زمانی که شروع به دویدن به پهلو نکنید).

7 بیاموزید کجا بذرها را پیدا کنید

محل بذر هویج در والهایم

برای کاشت بذر، ابتدا باید آنها را در دنیا پیدا کنید. در زیر، می‌توانید هر نوع بذر را بررسی کنید، و کجا می‌توانید آن را پیدا کنید.

دانه

کجا پیدا میشه

هویج

جنگل سیاه

شلغم

مرداب

جوتن پافس

سرزمین های غبار

پیاز

کوه ها

جو

دشت ها

کتان

دشت ها

کلاه جادویی

سرزمین های غبار

راش

درختان راش در مراتع

توس

درختان توس در مراتع و دشت ها

بلوط (بلوط)

درختان بلوط در مراتع

صنوبر (مخروط)

درختان صنوبر در جنگل سیاه

کاج (مخروط)

درختان کاج در جنگل سیاه

6 از محصولات خود محافظت کنید

ساختن حصار در اطراف محصول خود

دشمنان و موجودات تهاجمی همیشه در سایه ها کمین کرده اند و دوست ندارند محصولات گرانبهای شما را نابود کنند و تمام تلاش شما را دور بریزند. برای جلوگیری از این امر، با ساختن حصار در اطراف زمین، از مزرعه خود محافظت کنید.

مطالب مرتبط: Valheim: هر زیست بومی بر اساس میزان خطرناک بودن آن رتبه بندی می شود

می توانید از حصار میله گرد استفاده کنید که در بالا نشان داده شده است. این خیلی محکم نیست، اما شما همچنین می‌توانید دیواره‌ای بسازید که برای دشمنان بلندتر و سخت‌تر است.

5 ابتدا بذرهای بیشتری بکارید

رشد دانه ها و مواد غذایی در والهایم

شما می توانید با مراجعه به بیوم مربوطه بذرها را بدست آورید. با این حال، راه دیگری برای به دست آوردن این دانه ها وجود دارد که نیازی به ترک مزرعه Valheim خود ندارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از Cultivator بذرها را بکارید تا از هر غذایی که کاشته اید سه بذر رشد دهید. هنگامی که مزرعه خود را شروع می کنید، بهتر است ابتدا بذر بیشتری به جای غذا تولید کنید. هنگامی که تعداد قابل توجهی دانه دارید، نوبت به رشد غذا می رسد. توصیه می کنیم از اولین برداشت خود برای تولید دانه های بیشتر استفاده کنید.

4 محصولات زراعی را در بیوم مناسب خود رشد دهید

مزرعه هویج Valheim

اگر کمی در مورد کشاورزی بدانید (یا شاید دره Stardew را بازی کنید)، می دانید که محصولات می توانند چرخه های رشد و نیازهای متفاوتی داشته باشند. اساساً همه دانه ها نمی توانند در یک خاک رشد کنند.

خوب، کشت بذر Valheim تفاوتی ندارد. علاوه بر داشتن زمان‌های مختلف رشد، برخی از بذرها را فقط در بیوم‌های خاصی می‌توان کاشت. در زیر، می توانید هر بیوم را بررسی کنید، و چه دانه هایی را می توان در آنجا کاشت.

مراتع

جنگل سیاه

مرداب

دشت ها

سرزمین های غبار

  • هویج
  • شلغم
  • پیاز
  • کتان
  • جو
  • شلغم
  • جوتن پافس
  • Magecap

همه درختان را می توان در مراتع، جنگل سیاه و دشت کاشت. درخت صنوبر را می توان در بیوم کوهستان نیز کاشت.

3 محصولات خود را در ظرف بپزید

پختن در دیگ

ایجاد مزرعه Valheim و برداشت محصولات در صورتی که بهترین راه را برای استفاده از آنها نمی دانید، منطقی نیست. به جای ذخیره کردن سبزیجات، آنها را به وعده های غذایی خوشمزه تبدیل کنید! شما می توانید راهنمای ما را در اینجا برای لیست کامل هر دستور غذا در بازی بررسی کنید.

مطالب مرتبط: والهایم: بهترین اقلام شفابخش

یادگیری اینکه کدام غذاها را می توانید بپزید و فواید آنها چقدر است، کار را برای شما آسان تر می کند، به خصوص در مراحل اولیه بازی. همچنین، حتما یک دیگ در نزدیکی خود داشته باشید تا بتوانید این دستور العمل ها را درست کنید.

2 فراتر از محصولات را گسترش دهید

خانه گراز کشاورزی

در حالی که هیچ گاو یا خوکی در والهایم وجود ندارد، حیوانات دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اهلی کنید و در مزرعه خود ادغام کنید تا گوشت خام یا ضایعات چرم را در نزدیکی خود داشته باشید.

سه نوع حیوان وجود دارد که می توانید رام کنید: گراز، گرگ و لوکس. هر حیوانی استراتژی متفاوتی برای اهلی کردن دارد و حتی می توانید برخی از آنها را پرورش دهید تا حیوانات کمیاب تر در مزرعه خود داشته باشید.

1 کندوی عسل را به مخلوط اضافه کنید

والهایم زنبورهای عسل به عنوان بازیکن در نزدیکی کندوها پیام شادی می دهند

علاوه بر غذای واقعی مانند پودینگ خون یا فیش راپ، میدها نوع دیگری از مواد مصرفی هستند که باید طرز تهیه آن را یاد بگیرید. آنها باف های قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانند تأثیر آسیب آتش را کاهش دهند، سلامتی را بازیابی کنند یا حتی بازسازی استقامت را تسریع کنند. هر نوع مید اثر متفاوتی خواهد داشت که بسیار شبیه به نحوه عملکرد معجون ها در بازی های دیگر است.

برای تهیه این معجون های قدرتمند، به مواد زیادی مانند عسل نیاز دارید. البته عسل از زنبورهایی می آید که در کندوها زندگی می کنند. این کندوها را در ساختمان های متروکه در Meadows، Swamp و Biomes جنگل سیاه خواهید یافت. برای آشنایی کامل با ساخت کندو، حتما راهنمای ما را در مورد نحوه انجام این کار بررسی کنید.

بعدی: Valheim: بهترین قطعات مبلمان برای ساخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا