ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت Shiba Inu به عنوان حجم معاملات 100 میلیون دلاری با بازیابی قیمت‌های کریپتو وارد می‌شود – اینجا به کجا می‌رود SHIB اکنون

نمودار SHIBA/USD / منبع: TradingView

پیش‌بینی‌های قیمت Shiba Inu (SHIB) علیرغم افزایش فعالیت‌های معاملاتی که به گفته CoinGecko، شاهد تغییر بیش از 100 میلیون دلار در توکن‌های SHIB در 24 ساعت گذشته بود، همچنان نزولی است.

دلیل آن این است که تصویر فنی شیبا اینو همچنان بسیار زشت به نظر می رسد، زیرا جریان رمز ارز در حال بررسی برای شکست به زیر پایین ترین سطح خود در دسامبر 2022 در 0.0000078 دلار است.

SHIB/USD آخرین بار نزدیک به 0.000008 دلار تغییر کرد که کمی بیش از 1% در روز پنجشنبه افزایش داشت، اما همچنان حدود 7% برای هفته کاهش داشت.

شکایت دوگانه SEC در برابر بایننس و کوین‌بیس که در روز دوشنبه و سه‌شنبه اعلام شد، کاتالیزورهایی برای شکستن SHIB به زیر حمایت کوتاه‌مدت کلیدی در ناحیه 0.00000830 دلار بود که شکست نزولی الگوی مثلث نزولی کوتاه‌مدت را تأیید کرد و تأیید کرد که 21 – میانگین متحرک روز (DMA) همچنان به عنوان مقاومت قوی عمل می کند.

1686274646 888 پیش‌بینی قیمت Shiba Inu به عنوان حجم معاملات 100 میلیون

پیش بینی قیمت – کجای بعدی برای شیبا اینو (SHIB)؟

آخرین حرکت نزولی نشان‌دهنده ادامه روند نزولی SHIB است که در اوایل ماه مه، زمانی که توکن کریپتو به سمت جنوب ساختار پرچمدار بلندمدت شکسته شد، که از زمانی که قیمت‌ها برای سال در اوایل فوریه به بالاترین حد خود رسیده بود، شتاب گرفت.

نزولی اخیر همچنین نشان می‌دهد که فروشندگان مشتاق به تخلیه دارایی‌های خود در پی «صلیب مرگ» اخیر که در اوایل ماه مه رخ داد، ادامه می‌دهند.

ضربدر مرگ زمانی است که 50DMA از 200DMA عبور کند.

1686274646 140 پیش‌بینی قیمت Shiba Inu به عنوان حجم معاملات 100 میلیون

اگر در روزها/هفته‌های آتی شکستی زیر پایین‌ترین حد دسامبر 2022 در ناحیه 0.0000078 دلار تأیید شود، این باید در را برای آزمایش مجدد پایین‌های سال 2022 در ناحیه 0.0000071 دلار باز کند.

گاوهای HODLING SHIB فقط می‌توانند امیدوار باشند و شکار کنند که ارتقاهای اکوسیستم آتی، مانند راه‌اندازی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم شیبا اینو (به نام Shibarium) و SHIB: The Metaverse، می‌توانند مجدداً انگیزه‌ای را به سکه میم تزریق کنند.

نسخه بتا راه حل مقیاس‌پذیری Shiba Inu (به نام Puppynet) تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است و طبق puppyscan.shib.io، نزدیک به 18.6 میلیون تراکنش با موفقیت توسط بیش از 16.6 میلیون کیف پول انجام شده است.

1686274646 748 پیش‌بینی قیمت Shiba Inu به عنوان حجم معاملات 100 میلیون

Puppynet در حال حاضر نزدیک به 500000 تراکنش در روز (مشابه بیت کوین) را پردازش می کند و میانگین زمان بلاک چین چشمگیر در حدود 5 ثانیه دارد.

اما، در حال حاضر، این امر به هجوم سرمایه گذاران جدید SHIB تبدیل نمی شود.

طبق داشبورد Dune که توسط @lydiapita ایجاد شده است، تعداد دارندگان SHIB در سال جاری بسیار اندکی از حدود 1.34 میلیون به حدود 1.37 میلیون افزایش یافته است.

1686274646 913 پیش‌بینی قیمت Shiba Inu به عنوان حجم معاملات 100 میلیون

Shiba Inu (SHIB) جایگزینی برای در نظر گرفتن – yPredict (YPRED)

سرمایه‌گذاران ممکن است بخواهند سبد ارزهای دیجیتال خود را در پروژه‌هایی با شانس بیشتری برای دستیابی به سود کوتاه‌مدت متنوع کنند.

یکی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری با ریسک و پاداش بالا که ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران بخواهند در نظر بگیرند، مشارکت در پیش‌فروش ارزهای دیجیتال است.

اینجا جایی است که سرمایه‌گذاران توکن‌های پروژه‌های رمزنگاری جدید را می‌خرند تا به بودجه توسعه آن‌ها کمک کنند.

این توکن‌ها تقریباً همیشه بسیار ارزان فروخته می‌شوند و سابقه طولانی پیش‌فروشی وجود دارد که سودهای نمایی عظیمی را به سرمایه‌گذاران اولیه ارائه می‌کند.

بسیاری از این پروژه‌ها تیم‌های فوق‌العاده‌ای در پشت خود دارند و چشم‌اندازی عالی برای ارائه یک برنامه/پلتفرم رمزنگاری انقلابی دارند.

اگر یک سرمایه‌گذار بتواند چنین پروژه‌هایی را شناسایی کند، ریسک / پاداش سرمایه‌گذاری پیش‌فروش آن‌ها بسیار خوب است.

تیم Cryptonews.com زمان زیادی را صرف بررسی پروژه های پیش فروش می کند تا به سرمایه گذاران کمک کند.

یکی از این پروژه‌ها که این تیم دارای پتانسیل بسیار قوی است، yPredict است.

yPredict را وارد کنید؟

یک پلتفرم تجاری و هوشمند بازار رمزنگاری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به نام yPredict در حال ساخت اولین سیستم پیش‌بینی قیمت کریپتو با درجه سازمانی در نوع خود است.

به گفته ناظران، این ابزار که توسط تجزیه و تحلیل داده‌های عمیق داخلی yPredict پشتیبانی می‌شود، به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال کمک می‌کند تا ارز دیجیتال انفجاری بعدی را به راحتی کشف کنند.

بهترین بخش، سیستم پیش‌بینی قیمت کریپتو yPredict برای دسترسی همه کاربران رایگان و باز باقی می‌ماند – پیش‌بینی‌های قیمت به صورت عمومی در دسترس خواهند بود و برای دیدن نیازی به ورود به سیستم ندارند.

اما yPredict به سرمایه گذاران بسیار بیشتر از پیش بینی قیمت کریپتو ارائه می دهد.

این استارت‌آپ در مقاله لایت خود می‌گوید: این پروژه در حال ساختن یک پلت‌فرم تحقیقاتی و تجارت ارزهای دیجیتال است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به ده‌ها سیگنال مبتنی بر هوش مصنوعی، شکست‌ها، تشخیص الگو و ویژگی‌های احساسات اجتماعی/اخباری را می‌دهد. .

فناوری این پلتفرم با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی پیشرفته و بینش‌های داده‌ای که توسط توسعه‌دهندگان و کوانت‌های برتر 1 درصد هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، طراحی شده است.

در همین حال، «بازار ypredict.ai کارشناسان را قادر می‌سازد تا با ارائه پیش‌بینی‌های مدل یا تحقیقات داده‌های خود به‌عنوان سیگنال‌های تجاری، که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن مشترک شوند، درآمدهای مکرر کسب کنند».

yPredict برای تامین مالی توسعه تجارت رمزنگاری انقلابی مبتنی بر هوش مصنوعی و پلت فرم هوشمند بازار، پیش فروش توکن بومی YPRED $ را اجرا می کند که پلتفرم آن را تقویت می کند.

پیش فروش کاملاً عالی است و به نقطه عطف 2.2 میلیون دلاری رسیده است.

پیش فروش این پروژه در مرحله ششم خود قرار دارد و توکن های YPRED دلار به قیمت 0.09 دلار به فروش می رسند.

با این حال، هنوز هم برای سرمایه‌گذاران جدید چیزهای مثبت زیادی وجود دارد، زیرا این توکن در صرافی‌های اصلی با قیمت 0.12 دلار در اواخر سال جاری فهرست می‌شود، برای سود کاغذی 33%.

اما سرعتی که توکن $YPRED yPredict همچنان از قفسه‌ها خارج می‌شود به این معنی است که سرمایه‌گذاران باید مراقب باشند تا قبل از فروش پیش‌فروش از دست ندهند.

yPredict دارای سقف پیش فروش 6.5 میلیون دلاری است که در صورت ادامه روند پیش فروش مانند روزهای اخیر، ممکن است در چند هفته آینده به نتیجه برسد.

سود 33 درصدی که سرمایه‌گذارانی که اکنون می‌توانند از آن برخوردار شوند، در مقایسه با $YPRED صعودی که در بلندمدت می‌توانست از آن برخوردار شوند، کمرنگ است.

از اینجا yPredict بازدید کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا