شبکه های اجتماعی

گروه کریپتو DCG می گوید طلبکاران واحد ورشکسته جنسیس از معامله خودداری می کنند

در ژانویه سال جاری، واحد وام‌دهی جنسیس درخواست حمایت از ورشکستگی ایالات متحده در برابر طلبکاران را داد، که با شکست بازار همراه با صرافی‌هایی مانند صرافی FTX و وام‌دهنده BlockFi سرنگون شد (تصویر: راهول آواستی)

گروه ارزهای دیجیتال (DCG) روز سه‌شنبه اعلام کرد برخی از طلبکاران واحد ورشکسته جنسیس کپیتال تصمیم گرفته‌اند از قرارداد بازسازی قبلی برای وام‌دهنده ارزهای دیجیتال کناره‌گیری کنند.

DCG، یک مجموعه در فضای دارایی های دیجیتال، به دنبال فروش جنسیس برای بازپرداخت مقداری از 3.4 میلیارد دلار بود که حداقل به طلبکاران بدهکار است.

تنها دو ماه پیش، معامله‌ای را منعقد کرده بود که می‌توانست منجر به فروش Genesis یا واگذاری سهام آن به طلبکاران شود.

DCG که مالک وب‌سایت خبری کریپتو نیز هست، گفت: از آن زمان، برخی از طلبکاران درخواست‌های جدیدی را مطرح کرده‌اند. CoinDeskو مدیر دارایی دیجیتال Grayscale.

در این بیانیه آمده است: «ما هر گونه خواسته جدید را با امتیازاتی که قبلاً داده بودیم سنجیدیم.

تشکیل پرونده ورشکستگی
در ژانویه سال جاری، واحد وام دهی جنسیس برای حمایت از ورشکستگی ایالات متحده در برابر طلبکاران درخواست داد، که با شکست بازار همراه با صرافی هایی مانند صرافی FTX و وام دهنده BlockFi سرنگون شد.

سرمایه جهانی پیدایشیکی از بزرگترین وام دهندگان ارزهای دیجیتال، پس از اینکه FTX دنیای مالی را با ورشکستگی خود مبهوت کرد، در 16 نوامبر بازخرید مشتریان را مسدود کرد و این نگرانی را افزایش داد که سایر شرکت ها ممکن است منفجر شوند.

واحد وام‌دهی جنسیس گفت که دارایی‌ها و بدهی‌هایی بین 1 تا 10 میلیارد دلار در پرونده‌های خود در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک دارد.

Genesis Global Holdco، گروه مادر جنسیس گلوبال کپیتال نیز به همراه یک واحد وام دهی دیگر جنسیس آسیا پاسیفیک برای حمایت از ورشکستگی اقدام کردند.

جنسیس گلوبال هولدکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد یک فروش بالقوه یا معامله سهام برای پرداخت بستانکاران را در نظر بگیرد و 150 میلیون دلار پول نقد برای حمایت از بازسازی دارد.

این شرکت اضافه کرد که مشتقات جنسیس و معاملات نقدی، دلال‌های دلال و کسب‌وکارهای حضانت بخشی از فرآیند ورشکستگی نیستند و به عملیات معاملاتی مشتری خود ادامه می‌دهند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا