ارز دیجیتال

مدیر سابق Coinbase و برادرش با پرداخت هزینه های معاملات داخلی SEC موافقت کردند

منبع: Adobe

یکی از مدیران سابق Coinbase و برادرش توافق کرده‌اند که اتهامات مربوط به تجارت داخلی را که توسط یک قانون‌گذار ایالات متحده وارد شده است، تسویه کنند.

به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ایشان وحی و برادرش نیکیل وحی، روز سه شنبه برای رفع این اتهامات موافقت کردند.

SEC در ماه ژوئیه شکایتی علیه این برادران ارائه کرد و مدعی شد که ایشان وحی با دادن انعام به برادرش و دوستش سامیر رامانی در مورد اینکه چه ارزهای دیجیتال برای تجارت در Coinbase در دسترس خواهد بود، کمک کرده و در نتیجه زمانی که ارزش کریپتو افزایش می‌یابد، سود می‌برد.

«در حالی که فناوری های مورد بحث در این مورد ممکن است جدید باشند، این رفتار چنین نیست. گوربیر اس. گروال، مدیر بخش اجرای SEC در بیانیه‌ای گفت: ما ادعا می‌کنیم که Ishan و Nikhil Wahi به ترتیب، اوراق بهادار را بر اساس اطلاعات غیرعمومی بااهمیت انعام داده و معامله کرده‌اند، و این معاملات داخلی، خالص و ساده است.

این آژانس گفت که برادران وحی همچنین موافقت کردند که ادعاهای کمیسیون SEC را رد نکنند.

ایشان و نیکیل وحی هر دو در یک پرونده جنایی جداگانه به توطئه برای کلاهبرداری با سیم اعتراف کردند که در آن ایشان وحی به دو سال و نیکیل وحی به 10 ماه محکوم شدند.

Coinbase پس از اینکه اخطاریه Wells را به صرافی داد، زیر ذره بین SEC قرار گرفت، به این معنی که آماده است هزینه های رسمی را به کمیسیون پنج نفره خود توصیه کند.

اوراق بهادار مورد بحث

بخش اصلی پرونده 9 ارز رمزنگاری شده بود که SEC آنها را اوراق بهادار می‌دانست، اما به نظر می‌رسید که در این پرونده پاسخی داده نشده باشد.

SEC در شکایت اولیه خود گفت که آن 9 ارز رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند، اما وکلای مدافع برادران در بحث جداگانه ای بحث کردند. تشکیل پرونده که آنها به این دلیل نبودند که 9 مورد مورد نظر در بازار ثانویه فروخته شدند.

رودریگو سیرا، مشاور رمزنگاری در Paradigm، این تسویه حساب را «توسعه معنادار برای صنعت» خواند.

«تسویه حساب امروز SEC (i) هیچ نتیجه‌گیری قانونی درباره وضعیت امنیتی توکن‌ها را نمی‌پذیرد. سیرا روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: (۲) وحی را ملزم به پرداخت جریمه‌های اضافی (علاوه بر جریمه‌های مربوط به پرونده‌های جنایی جداگانه) نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا