شبکه های اجتماعی

OVHcloud هدف رشد فروش را با استناد به شرایط اقتصادی کاهش می دهد

ارائه دهنده خدمات ابری فرانسوی OVHcloud با استناد به شرایط کلان اقتصادی و تاخیر در پروژه های خاص، پیش بینی خود را برای رشد درآمد کل سال کاهش داد.

این شرکت اکنون شاهد رشد درآمد ارگانیک بین 13 تا 14 درصد در سال 2023 است، در مقابل چشم انداز قبلی رشد در محدوده 14 تا 16 درصد.

این شرکت در بیانیه ای گفت: پیش بینی درآمد جدید “شامل… تحولات اخیر در تقاضا است که در کوتاه مدت منعکس کننده تاخیر در پروژه های مهاجرتی خاص به ابر یا گسترش زیرساخت های موجود است.”

شرکت‌های ابری نشانه‌هایی از کاهش تقاضا را مشاهده کرده‌اند و با هزینه‌های بالاتر، به‌ویژه قبض‌های انرژی، مواجه شده‌اند، زیرا مراکز داده آنها از مقادیر زیادی برق استفاده می‌کنند.

جامعه عمومی درریک مارکون، تحلیلگر اوایل این هفته به مصاحبه ای در این ماه اشاره کرد که در آن آمازونمدیر عامل شرکت AWS ادامه کاهش سرعت را پیشنهاد کرد ایالات متحده بازوی خدمات ابری شرکت شرکت های فناوری، از جمله آمازون، کارمندان خود را به دلیل عدم اطمینان اقتصادی اخراج کرده اند.

“به ناچار، سرمایه گذاران… از خود می پرسند که آیا یک رقیب یا بازیکن خاص دوست دارد؟ OVH مارکون گفته بود که می‌تواند به همان اندازه که گفته‌اند در شرایطی که دیگران می‌گویند در حال کاهش است به رشد خود ادامه دهد.

OVHcloud هدف حاشیه سود اصلی تعدیل شده (EBITDA) خود را برای کل سال 2023 به روز کرد و پیش بینی کرد که بالای 36٪ باشد در مقابل پیش بینی قبلی که مطابق با 39.0٪ اعلام شده در سال 2022 باشد.

این گروه همچنین هزینه‌های پرسنل و عملیاتی بالاتر، به‌ویژه تأثیر افزایش قیمت‌های لحظه‌ای برق را در این کشور نشان داد آلمان.

OVHcloud گفت که انتظار دارد هزینه های برق در چند فصل آینده “عادی” شود، در حالی که افزایش قیمت آن از سه ماهه چهارم سال مالی 2023 به طور کامل اعمال خواهد شد.

این گزارش فروش نیمه سال 439 میلیون یورو (481.41 میلیون دلار) را گزارش کرد که به طور کلی با 437.3 میلیون مورد انتظار در نظرسنجی شرکت ارائه شده بود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا