بازی

جایی که او تخلیه می کند! Meme از

همه ما یک میم خوب را دوست داریم، اما به سختی می‌توان با همه میم‌های موجود همراه بود، به خصوص که هر روز یک ترند جدید ایجاد می‌شود. بازی های ویدیویی منبع بزرگی از میم های محبوب در طول تاریخ میم بوده اند که یکی از محبوب ترین آنها He Vented است! این میم دارای چندین تنوع است، معمولاً بسته به اینکه چه کسی هواگیری مورد نظر را انجام می دهد.


مطالب مرتبط: منشا The Do A Barrel Roll Meme

به جای ماندن در تاریکی در مورد او تخلیه! میم، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. علاوه بر بررسی منشأ میم، به چند نمونه از نحوه استفاده از آن نگاهی خواهیم انداخت تا بتوانید میم را در عمل مشاهده کنید.


چه بازی او تخلیه شده است! از جانب؟

او تخلیه کرد! از میان ما است. این بازی در سال 2018 وارد صحنه شد و خیلی زود به یک موفقیت جهانی تبدیل شد. به نظر می رسید که هر گیمر و پخش کننده ای به طور یکسان در حال بازی Among Us هستند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

در این بازی شما و گروهی از بازیکنان روی یک کشتی کار می کنید که یک تا سه بازیکن آن Imposter هستند. نقش فریبکار خرابکاری و کشتن است بدون اینکه سایر بازیکنان متوجه شوند که این خود آنها هستند. در حالی که Imposter توطئه می‌کند، بقیه خدمه وظایف را انجام می‌دهند و جلسات رای‌گیری دارند تا حدس بزنند که فریبکار کیست.

Imposter و Engineer تنها دو نفر هستند که می توانند از طریق دریچه ها عبور کنند، به این معنی که اگر دیدید بازیکنی از دریچه استفاده می کند، 50 درصد احتمال دارد که آنها Imposter باشند.

پس با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید از خدمه نارنجی به عنوان مثال استفاده کنیم. اگر بازیکن دیگری ببیند که آنها از یک دریچه عبور می کنند یا از دریچه بیرون می آیند، ممکن است بگوید “Orange vented!”. هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که آنها فریبکار هستند، اما قطعاً کمی مشکل است.

او تخلیه کرد! نمونه های میم

در اصل، این الگوی رفتاری برای ایجاد سوء ظن به یک فرد استفاده می شود. این در خود بازی و همچنین در موقعیت های دیگر استفاده می شود.

در زیر، می توانید چند نمونه از He Vented را بررسی کنید! الگوی رفتاری

به طور کلی، این میم اغلب با صدای بلند گفته می شود یا در ویدیوها استفاده می شود. در حالی که می تواند در تصاویری مانند آنچه در بالا نشان داده شده است ظاهر شود، اغلب با یک سناریو گفته یا به تصویر کشیده می شود.

بعدی: منشأ The Press F To Pay Respects Meme

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا