برنامه نویسی

معرفی برنامه جدید من: یک کلون TikTok، توسعه یافته از طریق Nextjs، Sanity، Tailwind

TikTok در سال‌های اخیر طوفانی به جهان وارد کرده است، و اکنون من هیجان‌زده هستم که راه‌اندازی برنامه جدید خود را – یک کلون TikTok – اعلام کنم! این برنامه به کاربران امکان می دهد مانند TikTok ویدیوهای کوتاه را مرور و تماشا کنند.

نسخه ی نمایشی

می توانید آن را به صورت آنلاین امتحان کنید: https://tik-tok-clone-ethen.vercel.app/

همانطور که اینترنت به پیشرفت خود ادامه می دهد، می توان انتظار داشت که در آینده شاهد ظهور برنامه های ویدیویی بیشتر و بیشتری باشیم. هدف برنامه من ارائه یک الگوی ساده برای برنامه های ویدیویی است که به توسعه دهندگان دیگر اجازه می دهد تا به راحتی ویژگی های منحصر به فرد خود را اضافه کنند و پلتفرم های ویدیویی خود را ایجاد کنند.

برنامه من شامل تمام ویژگی های اساسی و ضروری برای یک وب سایت ویدیویی است. مهمانان می‌توانند بدون ورود به سیستم ویدیوها را تماشا کنند و بر اساس موضوعات مختلف محبوب، ویدیوها را مرور کنند. آنها همچنین می توانند ویدیوها و کاربران را با یک عملکرد جستجوی تاری جستجو کنند.

هنگامی که یک مهمان وارد سیستم می شود، ویژگی های بیشتری در دسترس قرار می گیرد. کاربران می توانند ویدیوهای خود را آپلود کنند و به آنها برچسب اضافه کنند. آنها همچنین می توانند ویدیوها را دوست داشته باشند و آنها را در نمونه کار خود ذخیره کنند و به آنها اجازه دهند هر زمان که خواستند دوباره آنها را تماشا کنند. کاربران حتی می توانند نظرات خود را روی ویدیوها ارسال کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند، افکار خود را به اشتراک بگذارند و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنند.

من کلون TikTok را فقط در 3 روز توسعه دادم و در حالی که هنوز در نسخه بتا است، یک برنامه کاملاً دارای ویژگی و پاسخگو است. این برنامه در حال حاضر در Vercel مستقر است و ما در حال حاضر تعدادی ویدیو و کاربر داریم. اکنون، ما مشتاقانه از شما دعوت می کنیم که به ما بپیوندید!

از اینکه برنامه جدید من را بررسی کردید متشکرم. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم نظر شما در مورد آن چیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا