شبکه های اجتماعی

توییتر پرداخت پول به Google Cloud را از سر می گیرد، شرکت هایی که در حال مذاکره برای مشارکت گسترده تر هستند: گزارش

حدود 10 روز پس از اینکه گزارش شد توییتر پاک نشده است Google Cloud گزارش جدید حاکی از آن است که شرکت متعلق به ایلان ماسک پرداخت را از سر گرفته است گوگل برای خدماتش

طبق گزارش بلومبرگ، بازپرداخت اقدامی برای اصلاح رابطه ای است که پس از تیره شدن الون ماسک این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و از پرداخت پول به گوگل و شرکت های مختلف دیگر دست کشید.”

لازم به ذکر است که چندین گزارش در گذشته حاکی از آن است که توییتر اجاره دفتر خود در لندن و سانفرانسیسکو را پرداخت نکرده است.

همچنین بخوانید

توییتر برای تبلیغات در پاسخ‌ها به سازندگان پول پرداخت می‌کند، اما مشکلی وجود دارد

نقش مدیرعامل جدید در پرداخت ها
این نشریه با استناد به یک فرد آشنا با این وضعیت همچنین مدعی شد که مدیر اجرایی جدید توییتر، لیندا یاکارینو، نقش مهمی در بازگشت روابط بین این دو غول فناوری داشت.

در میان بحث های دیگر، Yaccarino با مدیر عامل Google Cloud صحبت کرد توماس کوریان در مورد یک مشارکت گسترده تر “که می تواند شامل تبلیغات و استفاده گوگل از API توییتر باشد.”

توییتر پاداشی به کارمندان پرداخت نکرده است
این توسعه چند روز پس از آن صورت گرفت که کارمندان توییتر از این شرکت به دلیل عدم پرداخت میلیون‌ها پاداش به کارگران شکایت کردند.

همچنین بخوانید

توییتر لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب می‌کند، این اولین تصمیم او است

مارک شوبینگر که مدیر ارشد غرامت توییتر بود، این هفته طرح دعوای دسته جمعی را ارائه کرد. شوبینگر، که ماه گذشته شرکت را ترک کرد، گفت که این شرکت به کارمندان قول داده است که 50 درصد از پاداش های مورد نظر خود را برای سال 2022 دریافت خواهند کرد. اما او گفت که این پرداخت ها انجام نشد.

توییتر همچنین با موارد متعددی مواجه است که در آن این شرکت متهم به پرداخت نکردن اخراج وعده داده شده به کارکنان اخراج شده است. برخی موارد ادعا می کنند که توییتر کارمندان زن و کارگران معلول را برای اخراج هدف قرار داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، توییتر همچنین از سوی سه مدیر سابق، از جمله مدیرعامل سابق، شکایت کرده است پاراگ آگراوال. کارمندان سابق ادعا می کنند که این شرکت “از تعهدات خود برای بازپرداخت بیش از 1 میلیون دلار هزینه های قانونی” که هنگام پاسخ به درخواست های تنظیم کننده ها پرداخت کرده اند، سرپیچی کرده است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا