بازی

10 بهترین گروه قابل پیوستن در بازی ها

نکات برجسته

  • گروه‌های Fallout انتخاب‌های اخلاقی متنوعی را ارائه می‌کنند، با سزار لژیون که مظهر ارزش‌های تاریک و تمامیت‌خواه در نیو وگاس است.

  • موسسه در Fallout 4 معضلات اخلاقی علم پیشرفته را بررسی می کند، در حالی که Enclave در Fallout 76 نشان دهنده میهن پرستی انزواطلبانه است.

  • پیوستن به Raiders، Railroad، Minutemen، Responders، NCR، Brotherhood of Steel یا Vaults روایت های منحصر به فردی را در دنیای پسا آخرالزمانی ارائه می دهد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

فرنچایز Fallout همیشه بازیکنان را به قضاوت سخت و تلاش برای یافتن جایگاه خود در دنیای بی‌رحمانه و پسا آخرالزمانی سوق داده است. به این ترتیب، همیشه گروه‌ها و گروه‌هایی وجود داشته‌اند که بازیکنان می‌توانند در هر بازی با آن‌ها متحد شوند یا حتی ممکن است به آنها بپیوندند.

مربوط

هر بازی Fallout، رتبه بندی شده است

Fallout یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های RPG در جهان است که بازی‌های آن در طول سال‌ها متفاوت است. ما همه آنها را رتبه بندی کرده ایم.

اما همه اتحادها برابر نیستند، و درست مانند هر بازی فراز و نشیب های خود را داشته است، بنابراین گروه های متعدد آنها نیز وجود دارد. بنابراین، اینها 10 گروه برتر قابل پیوستن در کل مجموعه هستند.

به روز شده در 15 آوریل 2024 توسط کیتلین ترسفیلد: فرنچایز Fallout سال‌ها و سال‌ها در جامعه بازی‌ها قوی بوده است و تنها در حال قوی‌تر شدن است. با نزدیک شدن به مجموعه تلویزیونی جدید Fallout، بسیاری از ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه مقدار از جهان Fallout را شامل می‌شود. جناح ها بخش بزرگی از فرنچایز هستند. از نیکوکارانی که می خواهند جامعه را از پایه بسازند تا گروه های تشنه قدرت که قوانین خود را در جهان اجرا می کنند. بسته به اینکه قطب‌نمای اخلاقی شما به کجا اشاره می‌کند، گروه‌های زیادی برای پیوستن به شما وجود دارد. در اینجا تعدادی از بهترین و جالب‌ترین گروه‌هایی که می‌توانید در این بازی‌ها بپیوندید، آورده شده است.

10 لژیون سزار

Fallout New Vegas: Caesar's Legion Logo

بازی Fallout

Fallout: New Vegas

تعداد کمی از گروه‌های موجود در دنیای Fallout را می‌توان بدون شک شیطانی نامید و Caesar’s Legion یکی از آنهاست. به نظر می‌رسد این امپراتوری روم نابجا در شن‌های رادیواکتیو موهاوه قرار ندارد. این یک ارتش بی رحم و برده است که غوغا را به اسلحه ترجیح می دهد، داروها و مواد شیمیایی را به طور یکسان ممنوع می کند، و می خواهد چیزی را که از جامعه باقی مانده است، بی ثبات کند.

برای جناحی که قصد دارد پیشرفت های تکنولوژیکی جهان را نادیده بگیرد، آنها می توانند کشنده باشند. پیوستن به این جناح به این معنی است که خود را از بقیه موهاو بیگانه خواهید کرد و به نام سزار جنایات زیادی را مرتکب خواهید شد. اگر عاشق چالش هستید یا دوست دارید جنبه تاریک بشریت را کشف کنید، لژیونر بودن بهترین راه است.

9 موسسه

Fallout 4: The Institute Logo

اگر یک سازمان شیطانی با زیبایی‌شناسی باستانی فنجان چای شما نیست، شاید بتوانید به جای آن با شر با تکنولوژی بالا هماهنگ شوید. مؤسسه مشترک المنافع مظهر این جمله است که «این علمی است که ما می‌توانیم انجام دهیم، اما آیا ما علم هستیم باید انجام دهند؟» با اکتشاف آنها در هیدروپونیک، ویروس تکاملی اجباری، انتقال فوری از راه دور، مصنوعی و بسیاری موارد دیگر، آنها به وضوح از نقطه تکینگی عبور کرده اند.

مربوط

9 عجیب ترین موجودات Fallout

جهان Fallout خانه برخی از موجودات بسیار بسیار عجیب است.

همانطور که گفته شد، مؤسسه می‌تواند قوانین رباتیک را با در نظر گرفتن ظلم‌های بسیاری که بر خدمت‌کاران مصنوعی خود انجام می‌دهند، یا وادار به انجام آن‌ها کند، انجام دهد. همراه با انزوا طلبی و بدرفتاری آنها با شهروندان کشورهای مشترک المنافع، هزینه بهشت ​​به ظاهر کامل آنها بسیار سنگین است. اگر قطب‌نمای اخلاقی شما کج است، ممکن است هزینه‌ای باشد که ارزش پرداخت را داشته باشد.

8 محصور کردن

Fallout: The Enclave Logo

Fallout همیشه طنزهای سیاسی شوخ‌آمیزی ارائه می‌کرده است، و شاید اینکه بقایای دولت فدرال ایالات متحده به‌عنوان آنتاگونیست‌های مکرر عمل کنند، بزرگ‌ترین انتقاد آنها تاکنون بوده است. برای بازیکنان بسیار میهن پرست، اگر کارت های خود را درست بازی کنید، همچنان می توانید به این گروه انزواطلب در Fallout 76 بپیوندید.

پیوستن به این گروه به معنای دسترسی به سلاح‌های قدرتمند و فناوری پیشرفته – البته در جایی نزدیک به موسسه – در دنیایی از ضایعات است. این همچنین به معنای خصومت آشکار با سایر ساکنان زمین بایر است، خواه آنها غول، مصنوعی یا حتی یک انسان معمولی باشند. هرکسی که در منطقه محصور به دنیا نیامده باشد برای آنها دشمن است. بنابراین، آیا شما دشمن آنها خواهید بود یا متحد آنها؟

در حالی که شما نمی توانید با Enclave در نیو وگاس طرف شوید و تلاش همراه را تکمیل کنید برای Auld Lang Syne برای Arcade Gannon به شما این امکان را می دهد که بقایای Enclave را برای کمک به شما در طول دومین نبرد سد هوور در پایان بازی استخدام کنید.

7 مهاجمان

Fallout: Raiders Logo

بازی Fallout

Fallout 4 Nuka World


Fallout 76

بعضی از مردم تنها میخواهند سوختن جهان را ببینند. یا در مورد گروه‌های مهاجم متعدد Fallout، آن‌ها می‌خواهند خاکستر در حال دود شدن و رادیواکتیو یک دنیای کاملاً سوخته را از بین ببرند. هیچ داستان آخرالزمانی بدون گروه‌هایی از جنایت‌سازان بی‌هدف که مانند دزدان دریایی ساکن زمین سرگردان، غارت و غارت می‌کنند، کامل نخواهد بود.

به لطف مکانیک کارما Fallout 3 و New Vegas و همچنین DLC Nuka-World Fallout 4، می‌توانید با تعدادی از این گروه‌ها متحد شوید و به همان اندازه در غارت آنها شریک شوید. از گروه، تا گنگرز پودر، تا بردگان پاییز بهشت، هیچ کمبودی در گروه های مهاجم در بقایای ایالات متحده وجود ندارد.

6 راه آهن

Fallout 4: The Railroad Logo

ایالات متحده با گروه های دیگر و بدرفتاری از مردم گذشته دشواری دارد. در آینده Fallout، synths بیشتر قضاوت جامعه را می‌پذیرد. افراد کاملاً بیولوژیکی، اما کاملاً در آزمایشگاه ساخته شده اند. منشاء مصنوعی و تفاوت آنها با افراد دیگر به این معنی است که گروه های زیادی وجود دارند که انسانیت و استقلال آنها را زیر سوال می برند. با این حال، جایی که کسانی هستند که سینت ها را به بردگی می کشند یا نابود می کنند، کسانی نیز هستند که در قالب راه آهن از آنها محافظت می کنند.

مربوط

بهترین امتیازاتی که هر بازیکن باید در Fallout 4 دریافت کند

Fallout 4 دارای چندین امتیاز برای هر بازیکن است. اما کدام بهترین هستند؟ چه از فاصله نزدیک بجنگید و چه از راه دور، اینها چیزی است که نیاز دارید!

مانند راه‌آهن زیرزمینی سال گذشته، راه‌آهن مشترک المنافع نیز به آزادسازی و حفاظت از تمام سنت‌ها و همچنین از بین بردن تعصبات علیه آنها اختصاص دارد. یک علت نجیب، اگر نه در مقیاس کوچک، زیرا کشورهای مشترک المنافع به غیر از بدرفتاری با یک گروه، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. راه‌آهن، مانند همه جناح‌های دیگر، اشکالاتی دارد، اما آنها دوست دارند به پسر کوچک کمک کنند. اگر طرفدار حیثیتی برای نجات جهان نیستید، می‌توانید دست یاری هم بدهید.

5 Minutemen

Fallout 4: The Minutemen Logo

میم مربوط به یک تسویه حساب که به کمک ما نیاز دارد را در اینجا درج کنید. با جدیت تمام، در مورد شبه نظامیان محلی مشترک المنافع چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد. مانند همتای تاریخی خود، Minutemen تجسم کامل یک جنبش مردمی از اهداف عالی هستند، البته متشکل از افراد خطاپذیر.

در طول خط داستانی Fallout 4، گروه مایل است مشکلات گذشته و حال خود را تصدیق کند و برای بهبود آنها تلاش کند. پذیرش عمومی آنها از غول‌ها، مصنوعی‌های خاص و روبات‌ها، در کنار ترکیب‌بندی فن‌آوری‌های جدید و قدیمی، بدون شک می‌تواند برای کسانی که هوس زیبایی‌شناسی صلح‌آمیز و یکپارچه‌سازی با آینده را دارند که Fallout دوست دارد تبلیغ کند، جذاب باشد.

4 پاسخ دهندگان

Fallout 76: The Responders Logo

چه چیزی می تواند بهتر از Minutemen باشد؟ The Minutemen – سبک غرب میانه! چیزی که Responders را از همتایان خود در نیوانگلند متمایز می کند، چارچوب زمانی آنها و اینکه اعضای آنها از چه کسانی تشکیل شده اند (یا از آنها تشکیل شده اند) است. Minutemen جناحی است که تقریباً دو قرن پس از نابودی ایالات متحده توسط بمب های هسته ای به وجود آمد. از سوی دیگر، Responders بلافاصله پس از این ویرانی به وجود آمد، به این معنی که ما می‌بینیم که بازماندگان اولیه چگونه به این دنیای کابوس‌وار واکنش نشان دادند و با آن برخورد کردند.

پاسخ دهندگان دوگانگی تلاش برای انجام کارهای خوب و بازسازی در جهانی را ارائه می دهند که همه چیز را از آنها گرفته است، دنیایی که واقعاً دیگر متعلق به آنها نیست. اگر ایده جناحی را دوست دارید که از همان ابتدا وجود داشته است، پاسخ دهندگان همیشه خوشحال هستند که دستان یاری بیشتری را به خدمت بگیرند.

3 جمهوری کالیفرنیای جدید

Fallout New Vegas: New California Republic Logo

بازی Fallout

Fallout 2


Fallout: New Vegas

با انحلال ایالات متحده در جهان پس از نابودی هسته ای، کشورهای کوچکتر سرانجام به وجود آمدند تا این خلاء قدرت را پر کنند. جمهوری کالیفرنیای جدید به تسلط بر بخش خوبی از ساحل غربی و جنوب غربی افتخار می کند. NCR را به‌عنوان Minutemen یا Responders با عمر طولانی‌تر، با منابع و زمین‌های بیشتر برای پوشش در نظر بگیرید.

مربوط

15 بهترین NPC در سری Fallout

در اینجا بهترین شخصیت های سری Fallout را مشاهده می کنید.

جناحی که مدت هاست وجود داشته است نیز دارای فساد است که عمیق تر می شود و ضربه های شدیدتری می زند. در حالی که بدون شک اعضای نجیب NCR وجود دارند که سعی می کنند تا جایی که ممکن است خوب عمل کنند، هنوز هم اعضای بدجنسی وجود دارند که به همان اندازه آسیب می زنند. پیوستن به NCR راه‌های زیادی را فراهم می‌کند: آیا از وضعیت موجود پیروی می‌کنید، برای به دست آوردن خود به افراد سخیف می‌پیوندید، یا با مبارزه برای انجام کارهای خوب در برابر شانس‌های غیرقابل عبور مواجه می‌شوید؟

2 اخوان فولاد

Fallout: The Brotherhood of Steel Logo

بازی Fallout

Fallout


Fallout 3


Fallout: New Vegas


Fallout 4


Fallout 76

برخی می توانند استدلال کنند که اخوان فولاد است را نماد Fallout، با سبک نمادین آن و استفاده از زره قدرتی که در سرتاسر سری وجود دارد. این جناح از ابتدا در همه بازی ها حضور داشته است، و اگرچه هنوز یک گروه به شدت نظامی و نیمه انزواگرا است، اما در صورتی که به اندازه کافی شایستگی خود را نشان دهند، اندکی برای اتحاد یا استخدام افراد خارجی برای پیوستن به صفوف آنها بازتر شده است.

متأسفانه، آنها همچنان خصومت آشکاری نسبت به غول ها و مصنوعی ها دارند. اگرچه آنها کاملاً مایل به حفظ و استفاده از فناوری قبل از جنگ هستند، آنها نسبت به کسانی که جرات ایجاد فناوری جدید را دارند تردید یا خصومت شدید دارند. مانند هر جناحی مشکلات خود را دارد، اما در هسته آن هنوز یک برادری است. این نوع پیوند بدون شک برای بسیاری از بازیکنان جذاب است، و دلیلی وجود دارد که این پیوند در میان طولانی‌ترین جناح‌های فرنچایز است.

1 طاق ها

Fallout: لوگوی Vault-Tec

بازی Fallout

Fallout


Fallout 3


Fallout 4


Fallout 76

Vaults یک بخش نمادین از فرنچایز Fallout است و تقریباً هر بازی بازیکنان را به عنوان یک Vault Dweller شروع می کند. و در این خزانه ها است که اولین پیوندها و وفاداری ها نهفته است. شاید شما ساکنی باشید که به دنبال صرفه جویی در تامین آب Vault 13 است، یا Lone Wanderer که Vault 101 را حتی پس از خروج از خانه پر رونق نگه داشته است، یا شاید حتی ساکنی باشید که وظیفه میهن پرستانه Vault 76 را انجام می دهد.

شاید در طول سفرهایتان در میان ساکنان Vault 8 آرامش پیدا کنید. به عنوان Sole Survivors، می‌توانید خانه‌ای در Vault 81 پیدا کنید. چه در آزمایش‌های اولیه Vault-Tec شرکت کنید، چه براندازید، یا بر آن غلبه کنید، بدون شک Vaults جالب‌ترین جناح‌های فرانچایز Fallout هستند.

بعد

هر بازی Fallout در چه سالی تنظیم می شود؟

ما نگاهی به جدول زمانی سری Fallout می اندازیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا