ارز دیجیتال

Squid 2.0 Coin بهترین رمز ارز پرطرفدار در DEXTools است

روند اخیر 2.0 میم کوین در حال حاضر حتی شامل ادای احترام به کلاهبرداری رمزنگاری بدنام Squid Game (SQUID) است که سرمایه گذاران را در سال 2021 تحت فشار قرار داد – آیا Squid2.0 نیز کلاهبرداری است؟

رمزگذاری بازی Squid چیست؟

برای معامله‌گرانی که در آخرین دوره رشد ارزهای دیجیتال در اطراف نبودند، Squid Game (SQUID) ادعا کرد که یک بازی برای کسب ارز دیجیتال با الهام از سریال کره جنوبی Netflix به همین نام است.

$SQUID که در اواخر سال 2021 در صرافی های غیرمتمرکز راه اندازی شد – اندکی قبل از اینکه بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد خود برسند – بیش از 99.99٪ سقوط کرد و دارندگان آن قادر به فروش توکن های خود نبودند.

بر اساس وب‌سایت فناوری Gizmodo، توسعه‌دهندگان Squid با تخمینی 3.38 میلیون دلار (2.48 میلیون پوند) درآمد کسب کرده‌اند. – بی بی سی، 2 نوامبر 2021

در حالی که کلاهبرداری با قالیبافی رایج است – تقریباً روزانه در پلتفرم‌های DEX مانند PancakeSwap و Uniswap دیده می‌شود – Squid coin یکی از موفق‌ترین‌ها برای کلاهبرداران بود که در اوج علاقه خرده‌فروشی به ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد.

ارزش بازار Squid در اوج خود بیش از 2.1 تریلیون دلار بود، یعنی بیش از دو برابر کل ارزش بازار کریپتو – یک درس مهم در مورد اینکه چگونه ارقام ارزش بازار صرفاً نظری هستند، که با ضرب آخرین قیمت توکن در عرضه سکه‌های موجود محاسبه می‌شود.

اگر دارایی نقدینگی نداشته باشد و دارایی‌های نازک باشد و دارندگان آن نتوانند سود ببرند، ارزش بازار آن نشان‌دهنده تقاضای واقعی نیست و می‌توان آن را فوراً از ارزش‌گذاری بالا به صفر رساند. به خصوص اگر بتوان توکن‌های بیشتری را برش داد، یا برخی از آدرس‌های کیف پول توسط توسعه‌دهندگان در لیست سیاه تجارت قرار گیرند – که معمولاً با توکن‌های کلاهبرداری دیده می‌شود.

همانطور که صفحه CoinMarketCap توکن Squid می نویسد، این پروژه به وضعیتی شبیه به میم کوین دست یافت که “در حال حاضر ظاهرا توسط جامعه پس از ناهمواری اولیه اداره می شود– کلیپ ویدیویی بالا تا به امروز به طور گسترده در سراسر توییتر کریپتو به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، $ SQUID هرگز بهبود نیافت، امروز قیمت آن زیر یک سنت است.

توکن Squid Game 2.0 چیست؟

یک “کوین Pepe2.0” جدید روند 2.0 توکن میم را آغاز کرد که هدف آن “بازسازی روند صعودی” دارایی هایی است که به آنها نام گذاری شده است، اما بدون انجام همان اشتباهات.

1688973742 790 Squid 20 Coin بهترین رمز ارز پرطرفدار در DEXTools است

به سرعت کوین های جدید مشابهی در Uniswap – Doge2.0، Shib2.0، Babydoge2.0، TRX2.0 و موارد دیگر با توسعه دهندگان ناشناس دنبال شد.

بسیاری از آن توکن‌های 2.0 پس از یک رالی اولیه قیمت‌شان سقوط کرده است.

1688973743 178 Squid 20 Coin بهترین رمز ارز پرطرفدار در DEXTools است

با این حال PEPE2.0 تا حدودی موفقیت اولیه داشته است، با بیش از 35 میلیون دلار ارزش بازار کاملاً رقیق شده در زمان نگارش مقاله و استخر نقدینگی قفل شده بیش از 1.5 میلیون دلار که بر اعتبار آن افزوده است.

Squid Game 2.0 (SQUID2.0) نقدینگی کمتری نسبت به Pepe2.0 دارد و درصد کمتری از توکن های آن قفل شده اند، با شبکه UNCX.

1688973743 527 Squid 20 Coin بهترین رمز ارز پرطرفدار در DEXTools است

ارزش بازار کاملاً رقیق شده فعلی SQUID2.0 کمی بیش از 25 میلیون دلار است که 0.0006 دلار با عرضه 45.6 میلیارد دلار قیمت دارد. دارای امتیاز DEXT 88/99 و 4800 نگهدارنده است.

مانند PEPE2.0، Squid Game 2.0 نیز مالیات خرید و فروش 1% دارد، بنابراین معامله‌گران در صورت تصمیم به ریسک کردن توکن، باید این ضررها را در نظر بگیرند.

Squid 2.0 Alternatives

Squid 2.0 در حال حاضر بیش از 230 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 1,380,000 درصد از زمان عرضه در Uniswap در 7 جولای افزایش یافته است.

CryptoNews بسیاری را بررسی کرده است دارایی های ارز دیجیتال آیندهاز جمله پروژه‌های پیش‌فروش کریپتو و پروژه‌های قبل از ICO که هنوز در صرافی‌ها فهرست نشده‌اند و نقطه ورود پایینی را ارائه می‌دهند.

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا