ارز دیجیتال

رگولاتور مالی بایننس مجبور به توقف ارائه خدمات رمزنگاری در بلژیک شد

منبع: AdobeStock / prima91

رگولاتور مالی در بلژیک، اداره خدمات مالی و بازار (FSMA) صرافی ارزهای دیجیتال Binance را مجبور کرده بود خدمات خود را در این کشور متوقف کند، زیرا این صرافی با ارائه خدمات به مشتریان بلژیکی از کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) قانون را نقض کرده است. .

FSMA اشاره کرده است که بایننس خدمات مبادله ای را در بلژیک بین ارزهای مجازی و ارزهای قانونی و همچنین خدمات کیف پول نگهبانی از کشورهایی که عضو منطقه اقتصادی اروپا نیستند، ارائه و ارائه می کند. FSMA در بیانیه ای اعلام کرد، بنابراین FSMA به Binance دستور داده است که با اثرگذاری فوری، ارائه یا ارائه هر یک از این خدمات را در بلژیک متوقف کند.

بر اساس این بیانیه، شرکت هایی که از کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا هستند، از ارائه خدمات مبادله بین ارزهای مجازی و ارزهای قانونی به مشتریان داخل بلژیک منع شده اند.

FMSA صرافی را به نقض ماده 136 قانون بلژیک و در نتیجه اعمال تحریم ها برای جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم متهم می کند.

یکی از سخنگویان بایننس در بیانیه‌ای به CoinDesk گفت: «از اینکه فهمیدیم FSMA علیرغم مکالمات مداوم ما به این تصمیم رسیده است، ناامید شدیم. ما در حال بررسی جزئیات اعلامیه آنها هستیم و به همکاری با رگولاتورها در بلژیک و سراسر جهان مطابق با تعهدات خود ادامه خواهیم داد.”

مقامات اتحادیه اروپا بایننس را هدف قرار می دهند

هفته گذشته، Binance به دنبال تلاش ناموفق خود برای به دست آوردن یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) از رگولاتور هلندی، مجبور شد از بازار هلند خارج شود.

علاوه بر این، این شرکت همچنین مجبور شد خدمات خود را در قبرس تعطیل کند.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط تنظیم کننده کشور، کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار قبرس (CySEC)، Binance “در حال بررسی برای درخواست لغو ثبت” بود.

بایننس در شش کشور اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، سوئد و لیتوانی به ثبت رسیده و در حال فعالیت است. با این حال، این شرکت در فرانسه به دلیل ارائه خدمات دارایی دیجیتال به شیوه ای “غیرقانونی” تحت بازجویی قرار دارد.

توکن بایننس چگونه واکنش نشان می دهد؟

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال BNB از زمانی که به ۲۴۱.۷۹ دلار در روز ۲۳ ژوئن به ۲۴۵.۱۶ دلار در صبح روز ۲۴ ژوئن سقوط کرد، حدود ۰.۵۵ درصد از ارزش خود را به دست آورده است.

با این حال، در هفته گذشته، ارز دیجیتال زیان جزئی داشته است که 0.19 درصد از بالاترین رقم 248 دلار در 18 ژوئن کاهش یافته است.

رگولاتور مالی بایننس مجبور به توقف ارائه خدمات رمزنگاری در

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا