ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت اتریوم به عنوان 210 میلیون دلار در نوسانات بازار منحل می‌شود – اتریوم اکنون به کجا می‌رود؟

سکه اتر. منبع: Adobe

قیمت‌های عمده ارزهای دیجیتال در روز جمعه به دلیل نگرانی‌ها در مورد سلامت بانک رمزنگاری Silvergate که در چند روز اخیر شاهد مهاجرت سریع مشتریان عمده بوده است، سقوط کرده است. بیت کوین (BTC) آخرین معامله در اواسط 22000 دلار بود که حدود 4.5 درصد در روز کاهش داشت. اتر (ETH)، توکنی که بلاک چین اتریوم را تقویت می کند، آخرین بار در روز حدود 4.7 درصد کاهش داشت و در قیمت بالای 1500 دلار معامله شد. کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال حدود 986 میلیارد دلار بود که کمی بیش از 4.4 درصد یا حدود 43 میلیارد دلار در روز کاهش داشت.

پیش‌بینی قیمت اتریوم به عنوان 210 میلیون دلار در نوسانات

کاهش قیمت ها منجر به افزایش نقدینگی معامله گران شده است. بر اساس وب سایت تجزیه و تحلیل داده مشتقات رمزنگاری coinglass.com، موقعیت های خرید در بازار آتی کریپتو به ارزش بیش از 210 میلیون دلار در تاریخ 2 بسته شد.nd ماه مارس این بالاترین رقم در یک ماه اخیر است.

1677887863 20 پیش‌بینی قیمت اتریوم به عنوان 210 میلیون دلار در نوسانات

برخی تحلیلگران گفتند که انتشار برخی از بیت کوین های Mt Gox برای قربانیان هک صرافی سال ها پیش ممکن است بر فشار فروش افزوده باشد. در هر صورت، بیت کوین اکنون بیش از 11 درصد زیر بالاترین قیمت اخیر خود بالای 25000 دلار است، در حالی که اتریوم نسبت به اوج های اخیر خود در اواسط 1700 دلار به 10 درصد کاهش یافته است. به نظر می‌رسد که کریپتو در نتیجه نگرانی‌ها در مورد کاهش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در پی داده‌های قوی اخیر، با کاهش اخیر سهام ایالات متحده همراه شده است.

آیا رالی سهام می تواند پشتوانه ارزهای دیجیتال باشد؟

انصافاً، قیمت سهام ایالات متحده در این جمعه در حال افزایش است که به کاهش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می‌کند، اما شاخص‌های اصلی همچنان بسیار پایین‌تر از اوج‌های اخیر هستند. تحلیلگران کلان گفتند که معامله گران در روز جمعه خوشبین تر شده اند، زیرا فدرال رزرو نشانه ای ارائه نکرده است که می خواهند نرخ بهره را بالاتر از 5.5 درصد افزایش دهند، سطحی که در حال حاضر توسط بازار قیمت گذاری شده است. در همین حال، داده های قوی، از جمله آخرین گزارش ماهانه خدمات ISM، خطر رکود اقتصادی ایالات متحده در اواخر امسال را کاهش می دهد.

اگر رشد سهام ایالات متحده بتواند ادامه یابد، این نوید خوبی برای سهام است. و با توجه به تحولات فنی مثبت اخیر برای S&P 500، ممکن است ادامه یابد. این شاخص اخیراً در میانگین متحرک ساده 200 روزه خود (SMA) و یک روند نزولی کلیدی بلندمدت حمایت قوی پیدا کرد که نشان دهنده روند مثبت روند صعودی نسبت به سال گذشته است. پایین ممکن است هنوز پاهای بیشتری برای دویدن داشته باشد.

1677887863 725 پیش‌بینی قیمت اتریوم به عنوان 210 میلیون دلار در نوسانات

پیش‌بینی قیمت – کجای بعدی برای ETH؟

حرکت مثبت در سهام به خوبی می تواند به عنوان یک باد پشتی برای اتر در روزها و هفته های آینده عمل کند. به‌روزرسانی‌های آینده به شبکه اتریوم نیز ممکن است. در اواخر این ماه، آخرین شبکه آزمایشی عمومی عمومی اتریوم از طریق هارد فورک Shapella عبور خواهد کرد و زمینه را برای ارتقاء به شبکه اصلی در ماه آینده فراهم می کند. ویژگی اصلی به‌روزرسانی آینده این است که برداشت‌های ETH شرط‌بندی شده در نهایت مجاز خواهند بود.

در حالی که برخی فکر می‌کنند که این ممکن است منجر به فشار فروش کوتاه‌مدت شود زیرا سرمایه‌گذاران ETH از درآمدهای ETH و ETH خارج‌شده خود پول نقد می‌کنند، بسیاری گمان می‌کنند که این یک محرک مثبت بلندمدت باشد. برداشت‌های انعطاف‌پذیر باید سرمایه‌گذاران ETH بیشتری را به سمت سهام جذب کند، که باید منجر به مسدود شدن بخش بیشتری از عرضه شود که می‌تواند کمبود و قیمت‌ها را افزایش دهد.

این محرک‌ها ممکن است در هفته‌های آینده بتوانند اتر را بالا ببرند، اما در آینده نزدیک، خطر فشار بیشتر فروش باقی خواهد ماند. دلیل آن این است که آخرین افت اتر باعث شده است که آن را به سمت جنوب روند صعودی که از ابتدای سال در جریان بود شکسته است. ریسک‌های کوتاه‌مدت به سمت آزمون احتمالی پایین‌ترین قیمت فوریه در منطقه 1460 دلاری متمایل هستند.

1677887863 447 پیش‌بینی قیمت اتریوم به عنوان 210 میلیون دلار در نوسانات

جایگزین های ETH برای در نظر گرفتن

ETH می تواند در ماه های آینده عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال، معامله‌گرانی که به دنبال سودهای سریع هستند ممکن است بخواهند توکن‌های با پتانسیل دیگری را در نظر بگیرند، مانند توکن‌هایی که در پیش‌فروش با وعده‌دادن پروژه‌های رمزنگاری آینده و آینده به فروش می‌رسند. ما برخی از بهترین نامزدهای این لیست از 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط Cryptonews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا