برنامه نویسی

ساخت وب سایت Docs هرگز آسان تر نبوده است!

توضیحات تصویر

DocsIt ابزار یا قالبی است که بر روی NuxtJS ساخته شده است که به شما کمک می کند یک وب سایت مستندسازی برای پروژه خود بسازید. به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن ساده و آسان باشد. می توانید از آن برای ساختن وب سایت مستندات خود در عرض چند دقیقه استفاده کنید.

هنگامی که با مشکلی مواجه می شوید، یکی از موثرترین راه ها برای تولید ایده، تجربه شخصی است. این دقیقاً همان چیزی است که من DocsIt را تصور کردم، یک پروژه منبع باز که برای ایجاد وب سایت های مستند در عرض چند دقیقه طراحی شده است. با DocsI، تمرکز از ایجاد وب‌سایت و کدنویسی به نوشتن اسناد با استفاده از فایل‌های Markdown تغییر می‌کند.

در طول مشارکت من در یک پروژه منبع باز به نام (Flutter-Bond) که در آن وظیفه توسعه یک وب سایت مستندسازی داشتم، به دنبال راه حلی کارآمد و کاربرپسند بودم. من قصد داشتم از شروع از صفر و مدیریت پیچیدگی‌های توسعه UI اجتناب کنم، علاوه بر این ترجیح دادم با NuxtJS ساخته شود، احساس کردم این فرصت عالی برای ساخت چیزی به عنوان منبع باز است! همانطور که همیشه دوست داشتم به جامعه تقدیم کنم ❤

سفر ساخت DocsIt یک تجربه قابل توجه بود. من تلاش خود را صرف اطمینان از سادگی و سهولت استفاده کردم. با استفاده از یک فایل پیکربندی واحد، کاربران می توانند تم های خود را شخصی سازی کنند و تجربه خود را بدون زحمت شخصی سازی کنند.

اما مطمئناً برای بهبود آن به کمک شما نیاز دارم! رفع یک اشکال، اضافه کردن یک ویژگی یا حتی یک ستاره برای بهبود آن تفاوت ایجاد می کند.

DocsIt در Github: https://github.com/devmuhnnad/docsit
Docs of Docsit (LOL): https://docsit.netlify.app

با تشکر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا