بازی

چگونه همسر سرنوشت ساز خود را در گرگینه های سیمز 4 پیدا کنیم

The Sims 4: Werewolves یک حالت زندگی جدید و هیجان‌انگیز پر از قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را برای Lycan Sims شما معرفی کرد تا کاوش کنند. این بسته بازی از قرار گرفتن در یک بسته گرگ نما گرفته تا کشف اسرار اطراف Moonwood Mill، شما را برای مدت طولانی پس از نیش نفرین شده مجذوب خود می کند.


مطالب مرتبط: The Sims 4: How To Become a Werewolf

یکی از موارد اضافه شده در این بسته Fated Mates برای گرگینه های جدید شما بود و هر سیم کارت در تمام زندگی خود فقط یک Fated Mate دریافت می کند – البته بدون فشار. با راهنمای Sims 4 Werewolves ما در مورد جفت های سرنوشت ساز همراه باشید تا در یافتن شخص خاص خود کمک کنید.

به روز شده در 1 مه 2023 توسط گابریل کاستانیا: به نظر نمی‌رسد که بازیکنان از The Sims 4 سیر نمی‌شوند، و بسته‌های غیبی و فانتزی هرگز نتوانستند فتنه‌ها را به تصویر بکشند، از جمله Werewolves! با محبوبیت مداوم The Sims 4، Werewolves خود و کار مداوم مددرها برای بهبود گیم پلی، می خواستیم به راهنمای گرگینه Sims 4 خود برگردیم تا کمی آن را اصلاح کنیم و اطمینان حاصل کنیم که هر گرگ می تواند خود را پیدا کند. سرنوشت همسر. از معاشقه خود لذت ببرید!

جفت سرنوشت چیست؟

در The Sims 4، Fated Mates شما هستند یک عشق واقعی گرگینه. جفت شما توسط سرنوشت انتخاب شده است – به عبارت دیگر، به صورت تصادفی انتخاب شده است – و فقط به شما اختصاص داده خواهد شد یک همسر سرنوشت ساز در شما کل عمر گرگینه سیم.

در صورت داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این افزودنی شایان ستایش می توانید پیدا کنید توانایی لاشخور در شما باز شده است درخت مهارت گرگینه.

با Scavenger مجهز، Wolf Sim شما قادر خواهد بود کندن دفتر خاطرات گرگوریوس لونویک هر جایی در آسیاب مون وود.

یک تلنگر سریع از طریق آن، ارزشمند را نشان خواهد داد افسانه و اسرار در مورد Sims 4 Werewolves، از جمله جزئیاتی در مورد اینکه چگونه نویسنده اکنون خسته و تبعید شده دفتر خاطرات، زمانی همسر سرنوشت ساز خود، Avelina را داشت.

چگونه همسر سرنوشت ساز خود را در گرگینه های سیمز 4 پیدا کنیم

دو زوج سرنوشت ساز گرگینه سیمز در حال معاشقه در راهنمای گرگینه های سیمز 4

اولین قدم برای یافتن همسر سرنوشت ساز این است که تبدیل شدن به یک گرگینه Human Sims Fed Mates دریافت نمی کند، بنابراین شما باید این کار را انجام دهید حداقل یک ماه کامل را تحمل کنید قبل از تلاش برای پیدا کردن یکی خود

سپس، زمانی که شما یک گرگینه هستید، با هر گرگینه دیگری معاشقه کنید برای سرعت بخشیدن به روند. همسر سرنوشت ساز شما می تواند باشد تقریباً هر کس، تا زمانی که یک گرگینه باشد. سیم دیگر باید گرگینه هم باشه، بنابراین برای کسب بهترین نتایج، دوستیابی سریع خود را در اطراف آسیاب مون وود شروع کنید.

با Fated Mates هر دو تصادفی و به صورت دستی فعال شد، ممکن است بخواهید این فرآیند را در واقع با سیمز شما شروع کنید خواستن تا همسر سرنوشت ساز تو باشم.

جفت های سرنوشت ساز محدود به سن نیستند، به این معنی که هر سیم گرگینه ممکن است همسر سرنوشت ساز سیم شما باشد، بنابراین اگر همه چیز در حال حرکت نیست، حتماً دامنه خود را گسترش دهید.

یه شایعه هست 50 درصد شانس هر سیم کارت در هر فایل ذخیره شده که سیم گرگینه ای که با او معاشقه می کنید همسر سرنوشت ساز شما خواهد بود.

این درصد است بسیار بالا برای برخی از بازیکنان، و آن را با مودها وصله شده است شانس فعال کردن گزینه Fated Mate را کاهش دهید هنگام معاشقه

چگونه بفهمم که همسر سرنوشت ساز خود را پیدا کردم؟

یک گرگینه در سیمز 4 گرگ نما که با گروه مون وود صحبت می کند و همسر سرنوشت ساز خود را در راهنمای گرگینه سیمز 4 پیدا می کند

وقتی جادو در نهایت اتفاق افتاد، شما یک را دریافت خواهید کرد جعبه اعلان بنفش در گوشه بالای صفحه نمایش شما که فکر می کند اگر دارید همسر سرنوشت ساز خود را پیدا کرد.

این پنجره به شما نشان می دهد نام و پرتره همسر سرنوشت ساز شما، فقط در صورتی که آنها را در طول یک مکالمه گروهی پیدا کنید. با دیدن این جعبه، Fated Mate شما در آن قفل شده است!

از آنجا، یک را خواهید دید نماد ویژه دو قلب به هم پیوسته و صورت گرگ در کنار عکس آنها و همچنین در آنها پنل ارتباط وقتی اطلاعات را در آنجا گسترش می دهید.

تنها کاری که پس از یافتن آنها باید انجام دهید این است پرورش و ایجاد رابطه با آنها. تعاملات عاشقانه موفقیت آمیزتر است هنگامی که در Fated Mate استفاده می شود، و تقریبا مجبور خواهید بود تلاش كردن برای شکست در یک تاریخ با این شخص خاص

مراقب آن باشید معاشقه با کسی غیر از همسر سرنوشت ساز باعث می شود که سیم گرگینه شما متشنج شدن. این یک را می دهد +3 مودلت تنش تماس گرفت “قرار نیست که باشم.”

مطالب مرتبط: The Sims 4: Werewolves – How To Find Greg

آیا می توانید همسر سرنوشت ساز خود را تغییر دهید و چرا ممکن است بخواهید؟

یک سیم‌کارت گرگینه پس از معاشقه با کسی که همسر سرنوشت‌ساز او نیست در گرگینه‌های sims 4 دچار تنش می‌شود.

از نظر فنی، شما نمی توانید Fated Mate خود را از طریق روش های معمولی تغییر دهید. تیم سیمز روی قانون “یک همسر برای هر سیم کارت در طول عمر” سختگیرانه عمل می کرد، بنابراین وقتی Fated شدید، سرنوشت.

و در حالی که تنها گرگینه ها در یافتن جفت سرنوشت ساز خود سرگرمی بسیار خوبی پیدا می کنند، اگر این می تواند مشکل ساز باشد سیم کارت شما قبلا ازدواج کرده است، به خصوص اگر آنها همسر انسان است

انسان ها نمی توانند همسر سرنوشت ساز شما باشند، که ممکن است باعث برخی از آنها شود مشکلات بین زوج های بین گونه ای.

برای غلبه بر سرنوشت، به اصطلاح، اجازه ندهید گرگینه زن و شوهر با او معاشقه کند هر کسی دیگر.

هنگامی که RNG بازی تصمیم می گیرد که این وضعیت باید انجام شود، برای فعال کردن وضعیت Fated Mate زمان زیادی لازم نیست، اما اگر با کسی جز همسرت معاشقه نکن، هرگز یک همسر سرنوشت ساز پیدا نخواهید کرد.

یا اگر شما انجام داد جست و جو کن و همسر سرنوشت ساز خود را پیدا کن، اما شما فقط دوست ندارید که بازی چه کسی را برای شما انتخاب کرده است?

شاید آنها گرفته اند صفاتی که به خوبی با هم ترکیب نمی شوند با شما (مثلاً یک سیم کارت شاد و غمگین که سرنوشت شده است)، یا آنها در بسته، جنسیت، سبک زندگی یا مرحله زندگی مناسب نیست? شاید همسر سرنوشت ساز شما قبل از زمان سیم کارت شما درگذشت، و شما با محدودیت یک همسر سرنوشت ساز در طول زندگی خود تنها هستید؟

از تقلب ها برای تغییر یا انتخاب همسر سرنوشت ساز خود استفاده کنید

یک گرگینه و همسر سرنوشت سازش در حال مشاجره با تقلب برای پایان دادن به وضعیت همسر سرنوشت ساز خود در سیمز 4 گرگینه برای راهنمای گرگینه ما sims 4

فرقی نمی‌کند جستجو کنید یا مشتاق به چالش کشیدن سرنوشت هستید، تقلبی که دو سیمز را تبدیل به همسر سرنوشت ساز می کند.

اولین، کنسول تقلب را باز کنید:

  • PC: Ctrl + Shift + C
  • مک: Cmd + Shift + C
  • کنسول: ماشه سمت راست + ماشه چپ + هر دو دکمه ماشه در بالا

بعد تایپ کنید TestingCheats true وارد خط فرمان شده و اینتر را بزنید. این همه کلیدهای تقلب را روشن می کند.

اگه تو هستی Fated Mate خود را به Sim دیگر تغییر دهید، ابتدا نیاز دارید همسر سرنوشت ساز قدیمی خود را حذف کنید.

انجام دادن از شر وضعیت Fated Mate بین دو سیمز خلاص شوید، وارد:

اصلاح رابطه [your Sim’s full name] [current Fated Mate’s full name] -100 sentimentTrack_Enamored_ST_FatedMates

سپس، هنگامی که دیگر متصل نیستید، تقلب فقط کمی متفاوت است برای خود یک همسر سرنوشت ساز تعیین کنید در جای خود:

اصلاح رابطه [your Sim’s full name] [target Fated Mate’s full name] 100 sentimentTrack_Enamored_ST_FatedMates

پانل ارتباط را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که کار می کند، و سپس برای همیشه با Fated Mate جدید خود لذت ببرید.

بعدی: The Sims 4: Understanding Werewolf Abilities

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا