شبکه های اجتماعی

پست های Mastodon را با Social Champ در سال 2023 برنامه ریزی کنید

توییتر همه فراز و نشیب ها را دیده است اما هرگز جذابیت یا کاربرانش را از دست نداده است. با این حال، مدیر عامل جدید توییتر روش خود را در سال های گذشته تغییر داده است. به نظر می رسد که این پلتفرم برای بسیاری از کاربران یک سفر وحشیانه است. قدیمی‌ترین پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی کانون همه درام‌ها و جنجال‌های جدید بوده است و کاربران آن را احساس می‌کنند. از ممنوع کردن تمام حساب‌های سیاسی گرفته تا پرداخت 8 دلار برای تأیید، همه ترول‌ها و ممنوع کردن سایه‌ها، پلتفرم bluebird سهم خود را از درام‌ها دیده است.

در میان همه این جنجال ها، یک رقیب جدید در حال ظهور است و آن Mastodon است. یک پلتفرم غیرمتمرکز و منبع باز که به گونه ای طراحی شده است که نسخه اخلاقی تر و کاربرپسندتر از توییتر باشد. از آغاز فروتنانه خود در سال 2016، Mastodon شاهد افزایش مداوم محبوبیت بوده است.

از آنجایی که Mastodon از یک فید غیرمتمرکز پشتیبانی می کند، ماندن همیشه در صدر می تواند یک چالش باشد، به همین دلیل بهتر است پست های Mastodon را طوری برنامه ریزی کنید که طبق زمان بندی های مورد نیاز بالا بروند!

Mastodon – مبانی و درک

Mastodon بچه باحال جدید در بلوک است که همه در مورد آن صحبت می کنند. این یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز و منبع باز است که روز به روز در حال افزایش کاربران است.

Mastodon یک پلت فرم شبکه اجتماعی توزیع شده است، به این معنی که روش جدیدی برای تعامل آنلاین با مردم است. مانند توییتر است، اما به جای یک پلتفرم واحد، Mastodon از سرورها یا نمونه های مختلف تشکیل شده است. این بدان معناست که کاربران Mastodon می توانند بر اساس سرور انتخابی خود متصل شوند.

می‌توانید آن را به‌عنوان مرکز اصلی که در آن کاربران می‌توانند محتوا ارسال کنند، دیگران را دنبال کنند و در سراسر جهان در مکالمه شرکت کنند، بگویید. همچنین مکانی است که کاربران می توانند تجربه خود را سفارشی کنند و کنترل بیشتری بر محتوای خود داشته باشند و به آنها امکان برقراری ارتباط آنلاین امن تر، خصوصی و دموکراتیک را می دهد. Mastodon جایگزینی برای پلتفرم های رایج رایج مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام است و به کاربران کنترل بیشتری بر داده ها، حریم خصوصی و محتوای خود می دهد.

Mastodon با تمرکز بر آزادی بیان، به سرعت تبدیل به مقصدی جذاب برای کسانی می شود که به دنبال فرار از دنیای رسانه های اجتماعی تحت کنترل شرکت ها هستند. علاوه بر این، این پلتفرم بر خلاف محدودیت 280 کاراکتری توییتر، محدودیت 500 کاراکتری را ارائه می دهد.

مکانیسم ماستودون

Mastodon دارای ویژگی های مختلفی است که آن را از سایر شبکه های اجتماعی متمایز می کند، مانند محدودیت 500 کاراکتر و امکان دنبال کردن سایر کاربران در موارد مختلف. برخلاف توییتر، Mastodon متعلق به هیچ شرکتی نیست، به این معنی که عاری از کنترل و سانسور شرکتی است. همچنین تابع الگوریتم‌هایی نیست که آنچه را که در شبکه‌های اجتماعی دیگر می‌بینید کنترل می‌کند.

در عوض، توسط شبکه‌ای از کاربرانی که سرورهای خود را اجرا می‌کنند و به صورت غیرمتمرکز متصل هستند، مدیریت می‌شود. این به Mastodon اجازه می دهد تا تجربه منحصر به فردی را برای کاربران خود فراهم کند و به آنها اجازه می دهد بدون نیاز به یک مرجع متمرکز ارتباط برقرار کنند.

اصطلاح “فدیورس” چیست؟

آیا اصطلاح “Fediverse” را شنیده اید؟ بیشتر و بیشتر در دنیای رسانه های اجتماعی ظاهر می شود، و اگر در Mastodon هستید، بدون شک در مورد آن چیزی شنیده اید. اما این چی هست؟ Fediverse مجموعه ای از شبکه های رسانه های اجتماعی به هم پیوسته است که همگی بخشی از یک سیستم هستند. این یک شبکه غیر متمرکز است، به این معنی که هر شبکه مستقل است و می تواند با یکدیگر ارتباط برقرار کند. این مانند یک شبکه رسانه اجتماعی غول پیکر است که هر سرور جامعه کوچک خود را دارد.

نحوه ایجاد یک حساب کاربری Mastodon

آماده پیوستن به Mastodon هستید؟ ایجاد یک حساب کاربری اولین قدم است. مراحل زیر را برای ایجاد یک حساب کاربری Mastodon دنبال کنید تا بتوانید به گفتگو بپیوندید.

مقاله برگزیده: نحوه برنامه ریزی پست های فیسبوک مانند یک نابغه

نحوه برنامه ریزی پست های Mastodon از طریق پلتفرم

ممکن است تعجب کنید که چگونه پست های Mastodon را در پلتفرم زمان بندی کنید. بیایید صادق باشیم. روند بسیار پیچیده است. در اینجا نحوه برنامه ریزی توت های Mastodon با استفاده از پلتفرم آمده است. کل فرآیند کمی خسته کننده و فوق العاده طولانی است.

با Social Champ آن را تنظیم کنید و فراموش کنید!

پست های Mastodon خود را از قبل برنامه ریزی کنید و دنبال کنندگان خود را با محتوای جذاب تحت تاثیر قرار دهید

نحوه برنامه ریزی پست های Mastodon با Social Champ

وقتی نوبت به زمان‌بندی پست‌های Mastodon با خود پلتفرم می‌رسد، کل فرآیند بسیار پیچیده است. در چنین مواقعی، Social Champ می تواند کار شما را آسان تر کند.

  • وارد حساب Social Champ خود شوید و نمایه Mastodon خود را انتخاب کنیدنحوه برنامه ریزی پست های Mastodon با Social Champ
  • اکنون محتوای خود را با هشتگ ها و تصویر مرتبط اضافه کنیدنحوه برنامه ریزی پست های Mastodon با Social Champ 2
  • در مرحله بعد، زمان مورد نظر خود را انتخاب کنیدنحوه برنامه ریزی پست های Mastodon با Social Champ 3
  • روی “زمان بندی” کلیک کنیدنحوه برنامه ریزی پست های Mastodon با Social Champ 4

مقاله برگزیده: چرا و نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام

ویژگی های برجسته Mastodon

از زمان راه اندازی Mastodon، نام این پلتفرم با توییتر مرتبط شده است. بسیاری از کاربران حتی متوجه شدند که Mastodon دارای ویژگی های تقریبا مشابهی مانند توییتر است.ویژگی های برجسته Mastodon

  1. پست های قدیمی را به صورت خودکار حذف می کند

    بنابراین، چگونه می توانید پست های قدیمی خود را در توییتر یا فیس بوک حذف کنید؟ در نمایه خود به پایین اسکرول می کنید، پست های خود را انتخاب می کنید و سپس آنها را حذف می کنید، درست است؟

    Mastodon چیزی منحصر به فرد برای کاربران خود دارد. این پلتفرم قابلیتی را ارائه می دهد که پست های شما را به طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی حذف می کند. برای حذف پست های قدیمی خود نیازی به اسکرول کردن تا انتها ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بازه زمانی مشخص تنظیم کنید که پس از آن می خواهید پست های خود را حذف کنید. این ویژگی می تواند برای کاربران Mastodon که می خواهند جدول زمانی خود را تمیز، منظم و مرتبط نگه دارند بسیار مفید باشد.

  2. هشدارهای محتوا

    آیا تا به حال خواسته اید قبل از مشاهده محتوای بالقوه آزاردهنده به شما هشدار داده شود؟ خوب، Mastodon شما را تحت پوشش قرار داده است. با ویژگی جدید خود، کاربران اکنون می توانند در صورت حساس بودن محتوایی که ارسال می کنند، برچسب “هشدار محتوا” را بگذارند. به این ترتیب، همه می‌دانند که قبل از غواصی وارد چه چیزی می‌شوند. بنابراین، وقتی صحبت از محتوای بالقوه آزاردهنده به میان می‌آید، دیگر جای تعجب نیست. چه از طرفداران فیلم‌های ترسناک باشید و چه فقط به دنبال راهی برای محافظت از سلامت روان خود هستید، ویژگی هشدار محتوای Mastodon می‌تواند اطمینان حاصل کند که شما بی‌تفاوت نمی‌شوید.

    بنابراین، دفعه بعد که در فید خود پیمایش می کنید، مراقب آن هشدارهای محتوا باشید و خودتان تصمیم بگیرید که آیا این چیزی است که شما آماده انجام آن هستید یا خیر.

  3. مردم را بی صدا کنید

    آیا تا به حال شده که بخواهید فقط از افراد خاصی استراحت کنید؟ خوب، اکنون می توانید این کار را با Mastodon انجام دهید. این پلتفرم رسانه اجتماعی جدید که به شما امکان می دهد افراد را برای مدتی بی صدا کنید، بنابراین مجبور نیستید پست های آنها را ببینید یا با سر و صدای آنها مقابله کنید. درست همانطور که به نظر می رسد، این ویژگی به شما امکان می دهد افراد، مکالمات و حتی کل سرورها را بی صدا کنید و فرصتی عالی برای استراحت و بازگرداندن آرامش به شما می دهد.

  4. دکمه ویرایش

    به عنوان مثال، شما به تازگی در Mastodon پست گذاشته اید، و متوجه می شوید که اشتباه تایپی وجود دارد، یا می خواهید چیزی اضافه کنید. اما این پست در حال حاضر در جهان وجود دارد، و شما نمی توانید آن را در حال حاضر پس بگیرید. خوب، حالا شما می توانید. با دکمه جدید «ویرایش»، می‌توانید در هر زمان تغییراتی در پست‌های خود ایجاد کنید و از اشتباهات تایپی شرم‌آور نجات پیدا کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که پست های خود را بدون حذف و شروع از ابتدا ویرایش کنید. چه بخواهید یک اشتباه تایپی را تصحیح کنید، اطلاعات بیشتری اضافه کنید یا لحن پست خود را تغییر دهید، دکمه ویرایش می تواند شما را نجات دهد.

5 حساب برای دنبال کردن در Mastodon

اگر به دنبال چیز جدیدی برای کشف هستید، پس چرا به Mastodon نگاه نکنید؟ این شبکه اجتماعی منبع باز و غیرمتمرکز به دلایل خوبی در حال افزایش محبوبیت است. این مکانی عالی برای یافتن مکالمات جالب، درگیر شدن در جوامع و کشف افراد جدید است. از فناوری گرفته تا هنر، چیزی برای همه در این پلتفرم رسانه اجتماعی جدید وجود دارد. اگر تازه شروع کرده‌اید، در اینجا پنج حساب وجود دارد که باید در Mastodon دنبال کنید. از فناوری گرفته تا هنر، چیزی برای همه وجود دارد.

  1. قهرمان اجتماعیپروفایل ماستودون قهرمان اجتماعی

    قابل توجه همه دوستداران شبکه های اجتماعی!

    آیا در جستجوی آخرین روندها و اخبار در رسانه های اجتماعی هستید؟ اگر چنین است، باید Social Champ را در Mastodon دنبال کنید. به عنوان یکی از ابزارهای پیشرو مدیریت رسانه های اجتماعی، Social Champ همیشه با آخرین اخبار و روندهای صنعت به روز است. با حساب Mastodon ما، می‌توانید اعلان‌های فوری از آخرین اخبار و روندها دریافت کنید و به منابع، نکات و آموزش‌های مفید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، از آخرین تغییرات الگوریتم اینستاگرام تا ویژگی های جدید توییتر، با Social Champ آشنا خواهید شد. بنابراین، امروز ما را دنبال کنید و جلوتر از منحنی باشید.

  2. ویکی واوویکی واو

    اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده و آموزنده برای تقویت فیدهای رسانه‌های اجتماعی خود هستید، به حساب WikiWow Mastodon نگاه نکنید. این حساب را دنبال کنید و می‌توانید پست‌های منظمی از تصاویر خارج از زمینه را از WikiWow دریافت کنید که مطمئناً شما را به لبخند، خنده یا حتی بلند بلند می‌خنداند. به همراه هر تصویر یک لینک به آموزش واقعی وجود دارد، بنابراین می توانید نحوه انجام کار را در تصویر یاد بگیرید. این حساب همه چیز دارد، از آموزش ساخت هواپیمای کاغذی تا نحوه تعمیر زیپ شکسته. از تصاویر و عکس‌های عجیب و غریب گرفته تا زیرنویس‌های خنده‌دار، مطمئناً این حساب شما را به خنده می‌اندازد.

  3. کالوین و هابزکالوین هابز

    آیا تا به حال آرزو کرده اید که می توانستید دوز روزانه کالوین و هابز را بدون جستجوی آنلاین دریافت کنید؟ اگر از طرفداران کمیک محبوب کالوین و هابز هستید، می دانید که چقدر شادی و خنده برای روز شما به ارمغان می آورد. این مانند یک انفجار از گذشته است، با تمام نوارهای مورد علاقه شما از کمیک کلاسیک.

    بنابراین، اگر می‌خواهید با استریپ روزانه به‌روز باشید، اکنون می‌توانید کالوین و هابز را در Mastodon دنبال کنید. این حساب روزانه نوارها را پست می‌کند، بنابراین می‌توانید هر زمان که به آن نیاز داشتید، تعمیر کالوین و هابز را دریافت کنید.

  4. استریپیاستریپی

    آیا به دنبال اضافه کردن کمی استعداد به دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود هستید؟ به حساب های Stripey و Gradient در Mastodon نگاه نکنید. این اکانت ها هر ساعت تصاویر پس زمینه راه راه و گرادیان را به صورت تصادفی ارسال می کنند. والپیپرها همیشه با وضوح بالا و منحصر به فرد هستند و هر ساعت ظاهری تازه به دستگاهتان می دهند. چه به دنبال یک کاغذ دیواری با راه راه ظریف باشید یا یک شیب برجسته، این حساب همه چیز را برای شما دارد.

    اگر راه راه ها سبک شما نیست، حتی یک اکانت خواهر و برادر وجود دارد که به جای آن شیب های تولید شده به صورت تصادفی را پست می کند. با Stripey، دیگر هرگز با همان کاغذ دیواری خسته کننده گیر نخواهید کرد.

  5. عکس روز نجومنجوم روز

    آیا شما از علاقه مندان به نجوم هستید؟ پس چرا تصویر نجوم روز را در ماستودون دنبال نمی کنید؟ این حساب یک ربات ساده است که تصویر روز نجوم ناسا را ​​منتشر می کند. هر پست تصویری خیره کننده از کیهان، توضیحات مختصری و اعتبار عکس و لینکی به اطلاعات بیشتر به شما می دهد. چه یک مبتدی یا یک ستاره شناس باتجربه باشید، از طریق این حساب از زیبایی و شگفتی فضای بیرونی قدردانی خواهید کرد. بنابراین، تصویر نجوم روز را در ماستودون دنبال کنید و از شگفتی های جهان الهام بگیرید.

    آیا این یک راه ایده آل برای به روز ماندن در مورد آخرین اکتشافات در فضا و نجوم و دریافت دوز روزانه الهام نیست؟

جمع بندی آن!

برنامه‌ریزی پست‌ها در Mastodon در ساعات ایده‌آل راهی آسان برای اطمینان از دیده شدن تمام محتوای شما است. فقط مطمئن شوید که برنامه‌ای در نظر گرفته‌اید و به آن پایبند باشید، زیرا این به جذب مخاطب شما کمک می‌کند. علاوه بر این، حتماً محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید، زیرا این به شما کمک می کند محتوای مرتبط را پست کنید تا دنبال کنندگان خود را درگیر و علاقه مند به آنچه می خواهید بگویید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا