شبکه های اجتماعی

اوبر ویژگی های جدیدی را برای سواران و رانندگان معرفی می کند: همه جزئیات

در آستانه فصل سفر آینده، اوبر برخی از ویژگی های جدید را برای سهولت در سفر به فرودگاه برای سواران و همچنین رانندگان ارائه کرده است. ویژگی‌های معرفی‌شده توسط جمع‌کننده کابین شامل گزینه «رزرو» سواری تا 90 روز قبل و بیشتر است. در اینجا تمام ویژگی های جدید معرفی شده توسط اوبر وجود دارد

مسیرهای برداشتن
برنامه Uber اکنون دارای راهنمای گام به گام راهیابی است که به سوارکاران در مسیر خود از دروازه تا مناطق پیکاپ اوبر کمک می کند. این راهنما شامل تصاویر واقعی از فرودگاه است که مسافران را راهنمایی می کند تا به طور یکپارچه به اوبر خود بروند. این ویژگی در 13 فرودگاه از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود و اکثریت قریب به اتفاق مسافران را تامین می‌کند. این شرکت ادعا می کند که این ویژگی به پروازکنندگان امکان می دهد از زمان خود در فرودگاه ها استفاده کنند. همراه با این، سواران در فرودگاه های منتخب نیز زمان تقریبی پیاده روی از دروازه خود تا منطقه پیکاپ را مشاهده می کنند و به آنها کمک می کند تا سفر خود را به طور دقیق برنامه ریزی کنند.

ادغام سفر به سواری های قبل از کتاب
اوبر ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که در آن مسافران می توانند برنامه های سفر خود را از طریق یکپارچه سازی ایمیل با اوبر همگام کنند. این ویژگی جدید به سوارکاران کمک می‌کند تا سفرهای خود را از قبل رزرو کنند، در حالی که تاریخ‌ها و زمان‌های از پیش پر شده در برنامه Uber مربوط به پروازشان به آن‌ها کمک می‌شود و از دردسر رزرو سفر در آخرین لحظه جلوگیری می‌کنند. این ویژگی جدید انتخابی است و از سواران می‌خواهد شناسه ایمیل خود را با برنامه Uber خود همگام‌سازی کنند تا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

Uber Reserve
سفرهای Uber Reserve تا 90 روز قبل قابل رزرو خواهند بود. این افزونه برنامه ریزی بهتری را برای رزرو سفر از جمله فرودگاه به میان می آورد. این همچنین به شرکای راننده این مزیت اضافه می دهد که می توانند درآمدهای بالقوه خود را قفل کنند و زمان خود را بهتر برنامه ریزی کنند. سواری های Uber Reserve، در حالی که برای سفرهای فرودگاهی در دسترس هستند، می توانند برای سفرهای منظم و برنامه ریزی شده نیز رزرو شوند و از طریق طیف وسیعی از گزینه ها، از جمله Uber Premier، Uber XL، Uber Intercity، و اجاره اوبر.

تقویت پشتیبانی راننده برای سفرهای فرودگاهی
اوبر همچنین یک ویژگی را برای شرکای راننده معرفی کرده است که به آنها شفافیت و اطلاعات بهتری می دهد. را درایور اوبر برنامه اکنون زمان تقریبی انتظار در فرودگاه را قبل از اینکه رانندگان انتظار سوار شدن داشته باشند، تعداد خودروهای در صف و تعداد پروازهای مورد انتظار در یک ساعت آینده را نشان می دهد. این به روز رسانی ها با هدف کمک به رانندگان برای برنامه ریزی بهتر سفرهای فرودگاهی خود و ارائه اطلاعات در مورد زمان مورد انتظار برای سفر بعدی خود در فرودگاه ارائه شده اند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا