شبکه های اجتماعی

آمازون برنامه کمک های خیریه خود “AmazonSmile” را تعطیل می کند

Rate this post

آمازون اعلام کرده است که برنامه کمک های خیریه خود را تعطیل خواهد کرد.آمازون اسمایل“، زیرا نتوانست تاثیری را ایجاد کند شرکت امید برای.

این شرکت قصد دارد تا 20 فوریه AmazonSmile را متوقف کند.

“در سال 2013، ما AmazonSmile را راه اندازی کردیم تا حمایت مشتریان از خیریه های مورد علاقه خود را آسان تر کنیم. با این حال، پس از گذشت تقریباً یک دهه، این برنامه نتوانست تاثیری را ایجاد کند که در ابتدا امیدوار بودیم. با تعداد بسیار زیادی از سازمان های واجد شرایط — بیش از آمازون در اطلاعیه‌ای به مشتریان که در وب‌سایت خود ارسال کرده است، گفت: ۱ میلیون در سراسر جهان – توانایی ما برای تأثیرگذاری اغلب بسیار ضعیف بود.

همچنین بخوانید

اطلاعات ODIN مستقر در ایالات متحده در یک هک آشکار مخدوش شد
اتحادیه های کارگری ایتالیا پس از نشست اعلام کردند آمازون مشاغل خود را در ایتالیا کاهش نخواهد داد

با این حال، این شرکت گفت که به رشد خود ادامه خواهد داد و در سایر زمینه‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد که در آن‌ها مشاهده کرده‌اند که می‌تواند تغییر معناداری ایجاد کند – از ساخت مسکن مقرون‌به‌صرفه تا دسترسی به آموزش علوم رایانه برای دانش‌آموزان در جوامع محروم، و موارد دیگر.

را غول فناوری همچنین اشاره کرد که به محض بسته شدن AmazonSmile، موسسات خیریه همچنان می توانند با ایجاد لیست آرزوهای خود از مشتریان آمازون حمایت کنند.

در همین حال، آمازون نیز شروع به اطلاع رسانی به کارمندان خود کرد که تحت تأثیر دور جدید خود قرار گرفتند اخراج، به عنوان بخشی از برنامه خود برای کاهش تعداد کارکنان خود به میزان حدود 18000 نفر.

با این حال، هنوز مشخص نیست که چه تعداد کارمند در این دور خاص تحت تأثیر قرار می گیرند، اما شرکت قبلاً 2300 کارمند را در واشنگتن اخراج کرده است که اکثریت آنها در سیاتل، جایی که یکی از دفاتر مرکزی شرکت قرار دارد، کار می کردند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا