چه طور

ترکیب شیوه های سازگار با محیط زیست در عملیات کسب و کارهای کوچک

مردم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی سلامت سیاره تمرکز می کنند. افراد شخصاً متعهد به اقدامات دوستدار محیط زیست هستند، مانند رفت و آمد از طریق وسایل حمل و نقل عمومی یا دفع مناسب زباله و بازیافت.

فشار برای پایداری نیز در مقیاس بزرگ‌تری اتفاق می‌افتد و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک متعهد به اجرای عملیات سازگار با محیط‌زیست هستند.

منبع

فراتر از کمک به محیط زیست، ایجاد یک محل کار پایدار می تواند مزایای تجاری مختلفی داشته باشد.

بیایید بررسی کنیم که چرا روش های سازگار با محیط زیست برای صاحبان مشاغل کوچک ضروری است و چگونه می توانید آنها را با موفقیت در کسب و کار خود بگنجانید.

چرا در کسب و کار کوچک خود به تمرین های سازگار با محیط زیست نیاز دارید؟

تحقیقات نشان می دهد که چون سلامت سیاره زمین در خطر است، سلامت ما نیز در خطر است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیش از 13 میلیون مرگ در سراسر جهان هر ساله توسط عوامل محیطی قابل اجتناب مانند آلودگی هوا، تغییرات آب و هوا و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تشعشعات ایجاد می شود.

برای معکوس کردن صدمات وارده به سیاره و نجات جان میلیون ها نفر در آینده، به تلاش جمعی نیاز است.

هر کاری که می توانید در کسب و کار خود برای حمایت از پایداری انجام دهید تأثیرگذار است، خواه کاملاً این را باور داشته باشید یا نه.

سبز شدن همچنین می تواند تأثیر مثبتی بر عملیات شما داشته باشد و به فرهنگ شرکت سالم کمک کند. تمام کاری که برای دوستدار محیط زیست انجام می دهید، محیطی را ایجاد می کند که از سلامت کل نگر کارکنان خود حمایت می کند.

علاوه بر این، ایجاد تیمی که ارزش‌های اصلی مانند پایداری را به اشتراک بگذارد، می‌تواند پیوند میان کارمندان و تیم‌های شما را تسهیل کند.

به الف کمک می کند فرهنگ محیط کار که روحیه کارکنان را بهبود می بخشد. در نتیجه، هم بهره وری و هم مشارکت کارکنان ممکن است افزایش یابد.

اتخاذ شیوه های دوستدار محیط زیست در کسب و کار کوچک خود به شما این امکان را می دهد که سلامت کره زمین را بهبود بخشید، فرهنگ شرکت را بهبود بخشید و بر سلامت تیم خود تأثیر مثبت بگذارید. بهره وری.

Scientist-holding-crops-in-laboratory-1

منبع

چگونه پایداری را در عملیات خود بگنجانید

گنجاندن پایداری برای موفقیت در عملیات شما زمان و تلاش لازم است. اما با یک رویکرد سازمان‌یافته، می‌توانید به راحتی این انتقال را مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که شیوه‌های سازگار با محیط زیست خود را حفظ کنید.

1. اطمینان حاصل کنید که تعهد شما به پایداری واقعی است.

شستشوی سبز زمانی است که یک شرکت خود و محصولاتش را آگاهانه به محیط زیست نشان دهد، در حالی که هیچ تلاش واقعی برای پایداری انجام نمی دهند.

تاکتیک های شستشوی سبز می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد. مردم می دانند که شما چه زمانی دروغ می گویید، و بسیاری از آن قدردانی نمی کنند – تا جایی که دیگر با شرکت شما درگیر نمی شوند.

تعهد شما به پایداری باید واقعی باشد، به خصوص اگر اینطور هستید بازاریابی به ژنرال Z مخاطبان آنها به دلیل اخبار جعلی شک دارند.

باید منظورت از حرفت باشه این صداقت می تواند به بازاریابی برای سایر مخاطبان کمک کند.

ابتدا تعهد واقعی به پایداری داشته باشید. سپس، ایجاد یک استراتژی برای ترکیب شیوه های دوستدار محیط زیست به کسب و کار شما

فرد-هولدینگ-پنل خورشیدی

منبع

2. به گزینه های سازگار با محیط زیست که برای کسب و کار شما منطقی هستند تغییر دهید.

نحوه اجرای فرآیندها و سیستم های موجود در کسب و کار شما را بررسی کنید. یادداشت‌های دقیقی در مورد آن‌هایی که می‌توانند از جایگزین‌های سازگار با محیط زیست بهره‌مند شوند، یادداشت کنید.

برای مثال این سرویس ها را با a جایگزین کنید گزینه حمل و نقل پایدار اگر از خدمات حمل و نقل سنتی از یک شرکت حامل موجود، مانند خدمات پستی ایالات متحده (USPS) استفاده می کنید.

مدیریت برند هدف آن بهبود ارزش درک شده برند شما در طول زمان است. برجسته نکردن تعهد شما به پایداری منجر به از دست دادن فرصتی بزرگ برای افزایش شناخت، وفاداری و برابری برند می شود. شما همچنین فرصت بهبود کسب و کار خود را دریغ می کنید تجربه مشتری.

حتی می توانید با پایداری از چارچوب خارج شوید و آن را به رویدادهای شرکتی که برگزار می کنید گسترش دهید. رویدادها می توانند به محیط زیست آسیب بزنند، از میزان مصرف انرژی گرفته تا زباله هایی که تولید می کنید.

تو می توانی اجرای رویدادهای پایدار با استفاده از مکان‌های صرفاً سازگار با محیط زیست، ارائه حمل‌ونقل گروهی به و از رویدادها، و اتخاذ روش‌های پاکسازی مسئولانه به جلو حرکت کنید.

هنگامی که متوجه شدید که در کجا می توانید از شیوه های پایدار استفاده کنید، نحوه انجام این کار را مستند کنید. برای هر تمرین، می‌خواهید جزئیاتی مانند،

  • چرا می خواهید آن را ترکیب کنید.
  • چه کاری برای سیستم یا فرآیند خاص انجام خواهد داد.
  • برای وارد کردن آن به کسب و کار شما چه اتفاقی باید بیفتد.
  • چه مدت طول می کشد تا این تمرین به طور کامل گنجانده شود.
  • چه کسی در این فرآیند مسئول چه چیزی خواهد بود.
  • چه نوع آموزش لازم خواهد بود.

این کمک می کند تا مطمئن شوید که برنامه های شما تا حد امکان روان پیش می روند.

3. تعهدات دوستدار محیط زیست خود را با کارکنان مورد بحث قرار دهید.

مهم است که چشم انداز پایداری خود را با کارکنان خود در میان بگذارید. ایده‌های شما تنها در صورتی می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند که همه با شما روند اتخاذ روش‌های سازگار با محیط زیست را طی کنند.

برای بحث در مورد شیوه هایی که می خواهید در حال حاضر و در آینده بکار ببرید، یک جلسه اولیه کارمندان را تشکیل دهید. به طرح دقیقی که در بالا ایجاد کردید تکیه کنید تا امتیازات خود را به دست آورید.

پس از این گردهمایی اولیه، باید جلسات منظمی در مورد پیشرفت خود به سمت اهداف پایداری خود داشته باشید.

تلفن همراه-با-علامت-بازیافت-سبز-و-کیسه-مشبک

منبع

افکار نهایی

امیدواریم این نکات کسب‌وکار کوچک برای استفاده از روش‌های سازگار با محیط‌زیست در کسب‌وکارتان روشن‌کننده بوده باشد.

این کار مستلزم زمان و برنامه ریزی دقیق است، اما وارد کردن تدریجی این ایده ها در عملیات خود یک مرحله در یک زمان ضروری است.

با انجام این کار، می توانید از تحت فشار قرار دادن خود و تیم خود جلوگیری کنید. با این حال، بسیار مهم است که به این شیوه ها متعهد شوید، زیرا هم کسب و کار شما و هم کره زمین به طور قابل توجهی از تلاش های شما سود خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا