بازی

نکات و ترفندهایی برای مبتدیان در Labyrinth Of Galleria: The Moon Society

نقش‌های RPG خزنده اول شخص سیاهچال هنوز جای خود را دارند، بنابراین مردم ممکن است از آن لذت ببرند هزارتوی گالری: انجمن ماه. این بازی توسط NIS بر ایجاد اعضای حزب شما، رفتن آنها از طبقه سیاه چال و گرفتن چندین دشمن برای زنده ماندن تأکید دارد. از آنجایی که عروسک های مختلفی برای کار با آنها دارید، می خواهید بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید و زنده بمانید.


مطالب مرتبط: بهترین خزنده های سیاه چال در استیم

از آنجایی که Labyrinth Of Galleria: The Moon Society سهم مناسبی از چالش‌ها دارد، باید بدانید که چگونه با آنها مقابله کنید. همانطور که نکات مبتدی را مرور می کنید، متوجه خواهید شد که بازی چه چیزی ارائه می دهد و چگونه از ناک اوت شدن در سیاهچال ها جلوگیری کنید.

مانا را آزادانه خرج کنید، اما مراقب نقره باشید

شما دارید دو نوع ارز اصلی در این بازی: نقره و مانا.

واحد پول

برای چه است

چگونه می توان آن را دریافت کرد

مانا

شما آن را در دادخواست جادوگر برای باز کردن قفل پاداش ها، حرکت های جدید و جلوه های مشابه. حتی می توانید قفل را باز کنید دشواری های آسان تر و سخت تر.

جمع می کنی مانا توسط جنگیدن در نبردها، کاوش در سیاه چال ها، و پیدا کردن آنها در دیوارها.

نقره

می توانید اقلام را از فروشگاه عمومی.

شما دریافت می کنید نقره از جانب فروش اقلام شما نیاز ندارید یا در سیاه چال ها.

از آنجایی که می گیرید مانا از جانب مبارزه کن، شما به راحتی می توانید آن را کشاورزی کنید، اما نمی توانید همین کار را با آن انجام دهید نقره، پس با خیال راحت خرج کنید مانا ولی نقره خود را نگه دارید. منتظر بمانید تا آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید شفای خود را بپوشان از طریق روش های دیگر

  • شما هر بار شفا می دهید به سطح برگرد.
  • شما ساخته شده است توانایی های درمانی باشما پیمان ها در جنگ.
  • چندتایی پیدا خواهید کرد موارد شفابخش مثل تو سیاه چال ها را کشف کنید.

با این حال، اگر یکی از شخصیت های شما اندام خود را از دست می دهند، تو باید نقره خود را خرج کنید در فروشگاه عمومی تا آنها را به حالت همیشگی خود برگردانند. آنها می توانند از دست دادن اندام اگر شما حزب پاک می شود یا می گیرند در جنگ غرق شد. انها همچنین از دست دادن آمار با اندام مرتبط، بنابراین شما باید آنها را بازیابی کنید در سریع ترین زمان ممکن به حالت عادی برسند.

اگر نقره خود را برای موارد مختلف خرج می کنید، چندین فایل ذخیره کنید. به این ترتیب، اگر پول زیادی خرج می کنید یا با مشکل مواجه می شوید، همیشه می توانید فایل های ذخیره قبلی خود را بارگیری کنید. برای امتحان کردن هم همین کار است تجهیزات مهر و موم شده.

دوباره طبقات قبلی را کاوش کنید

بازیکن برای کاوش بیشتر از سیاه چال در Labyrinth Of Galleria: The Moon Society، دیواری را ویران می کند.

ممکن است بخواهید هر زمان که شدید به محل قبلی خود عجله کنید سیاه چال را ترک کن و دوباره شروعش کن با این حال، کاوش در طبقات بار دوم جامد ارائه می دهد فواید که می تواند در طول سفر به شما کمک کند.

  • به دست آوردن مانا بیشتر از جنگ ها و دیوارها
  • مبارزه با دشمنان برای بدست آوردن بیشتر تجربه.
  • جمع آوری موارد از جانب اشیاء شکستنی و فروش هر چیزی که نیاز ندارید نقره.

شما باید هر طبقه را شروع کنید باز کردن نقشه، به دنبال این جزئیات باشید و در حال کاوش برای دیدن آنچه می توانید پیدا کنید. متوجه جدید خواهید شد مکان های شکستنی تخم ریزی می شوند هر بار شما وارد سیاهچال شوید، پس نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید. سپس شما می توانید راه خود را به طبقه بعدی همانطور که مانا و آیتم های بیشتری دریافت می کنید.

زمان زیادی را روی زمین نگذرانید. حتی اگر از ساخت Mana پاداش دریافت می کنید، اگر به حد مجاز Mana برای طبقه برسید، با خطرات بیشتری روبرو خواهید شد. شما آن را در گوشه سمت چپ بالا در حالی که شما سیاه چال را کشف می کنید.

مطالب مرتبط: JRPGS با بهترین موسیقی متن جایگزین

به هر رویدادی که با آن برخورد می کنید نزدیک شوید

بازیکن یک رویداد آبی را پیدا کرده و در Labyrinth Of Galleria: The Moon Society به آن نزدیک می شود.

با شروع بازی، با چندین مورد روبرو خواهید شد مناسبت ها، که به صورت ظاهر می شوند علامت تعجب در میدانی که هستند دارای کد رنگی تا به شما اطلاع بدهم که آنها چه کار می کنند.

رنگ رویداد

چکار میکند

آبی

شما یک را دریافت خواهید کرد آموزش و اطلاعات درباره بازی.

سبز

شما می توانید با پریدن از روی یک شکاف یا بررسی چیزی در آن منطقه اقدام کنید.

قرمز

هرچند معمولا داستان را پیش می برد، شما نیاز دارید با دشمن یا رئیس بجنگید.

از آنجایی که جزئیات جدیدی در مورد بازی یا نکاتی در مورد پیشرفت در زمین خواهید آموخت، باید همیشه به رویدادهای آبی و سبز نزدیک شوید. با توجه به رویدادهای قرمز، تو باید هم تیمی هایت را شفا بده با اقلام قبل از اینکه به آنها نزدیک شوید.

اگر می‌خواهید به صورت رایگان شفا پیدا کنید، می‌توانید به پایگاه بدوید. سپس می توانید از طریق سیاه چال برگردید و در حالی که از دشمنان دوری می کنید به باس فایت برسید، بنابراین HP و DP کامل خواهید داشت.

مینی نقشه از دیدگاه اول شخص مهمتر است

بازیکن یک علامت مرموز پیدا می کند و به بررسی آن در Labyrinth Of Galleria: The Moon Society فکر می کند.

حتی اگر در حین عبور از یک سیاه چال، منطقه بزرگی برای نگاه کردن دارید، باید روی آن تمرکز کنید مینی نقشه از آنجایی که فراهم می کند اطلاعات حیاتی برای کمک به شما در هر طبقه

  • هیولاها در نزدیکی شما، بنابراین می توانید برای کسب امتیاز تجربه به آنها نزدیک شوید یا در صورت کمبود منابع از آنها اجتناب کنید.
  • خط تیره روی زمین، نشان دهنده a گودال اگر گام اشتباهی بردارید، می توانید شکست بخورید. این شما را به طبقه بعدی، اما شما خسارت قابل توجهی وارد کند اگر افتادی
  • دیوارها با مانا روی آنها برای بدست آوردن بیشتر شما توانایی ها.
  • را دری که فعال کردید اگر a را فشار دهید تعویض روی دیوار.

از آنجایی که مینی مپ اطلاعات زیادی ارائه می دهد، باید بیشتر از نقشه اصلی به آن نگاه کنید. با این حال، نقشه اولیه اطلاعاتی را ارائه می دهد که نمی توانید از نقشه کوچک به دست آورید، نگاهی به آن ضروری می کند.

  • اگر هیولا است قرمز یا بنفش. رنگ بنفش الف را نشان می دهد هیولای قدرتمند، بنابراین شما می خواهید از آنها اجتناب کنید.
  • هر تعاملات حساس به زمینه، مانند پریدن یا باز کردن یک در.
  • به دنبال آینده برای پیدا کردن یک صندوق گنج یا مسیری که روی آن ظاهر نشده است مینی نقشه.

آرام بنشین اگر نمی دانید چگونه با یک دشمن یا موقعیت مقابله کنید. بازی با کاوش سیاه چال مانند رفتار می کند چرخش، بنابراین اگر شما حرکت نکنید، دشمن نمی تواند حرکت کند و تمام زمان لازم را برای برنامه ریزی در اختیار شما قرار می دهد.

از غذای خود در اعضای جدید حزب استفاده کنید

بازیکن به غذای خود نگاه می کند تا عروسک های خود را در Labyrinth Of Galleria: The Moon Society بهبود بخشد.

همانطور که از سیاه چال ها عبور می کنید، متفاوت خواهید شد غذا از هیولاها می‌توانید از غذا روی شخصیت‌ها استفاده کنید تا به آنها تجربه بدهید و سرعت کار را افزایش دهید فرآیند تسطیح، بنابراین شما مجبور نخواهید بود آسیاب کنید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که از آنها برای بالا بردن سریع سه عروسک اول خود استفاده کنید، به چند دلیل باید از آنها در شخصیت های جدید استفاده کنید.

  • آنها از سطح یک شروع کنید.
  • شما آنها را نمی خواهید عقب افتادن.
  • ممکن است بخواهید شخصیت های خود را حفظ کنید در همان محدوده سطح.

از آنجایی که هرکسی که در سیاه چال می جنگد، این را دریافت می کند همان تجربه، شما آنها را در اطراف می خواهید همان سطوح. در غیر این صورت، آنها ممکن است در جنگ خیلی ضعیف باشند، بنابراین شما برای زنده نگه داشتن آنها تلاش خواهید کرد، یا آنها باید در جنگ بمانند. محافظ عقب، جایی که سلاح های آنها بسته به کلاس درست کار نمی کند.

شما در نهایت تعداد اعضای حزب بیشتر از اسلات برای سیاه چال ها است، بنابراین می توانید از غذا برای برابر نگه داشتن آنها با عروسک های دیگر خود نیز استفاده کنید.

مطالب مرتبط: بهترین JRPG در Steam

زنگ های جادوگر خود را نجات دهید، بیرون بروید

بازیکن زنگ جادوگر را در صندوقچه ای در Labyrinth Of Galleria: The Moon Society پیدا می کند.

در حالی که ممکن است زمان بیشتری طول بکشد، شما باید اجتناب از استفاده را زنگ های جادوگر شما دریافت می کنید. آنها برای کمک به شما وجود دارند فرار از سیاه چال در یک خرج کردن، بنابراین شما می خواهید آنها را برای بعد در بازی ذخیره کنید. ممکن است با بسیاری از آنها روبرو نشوید مگر اینکه برای آنها کشاورزی کنید.

تو می توانی از سیاه چال به عقب برگرد برای فرار. خوشبختانه، طبقات تصادفی نیستند، بنابراین می توانید همان مسیر را از طریق سیاه چال طی کنید تا به نقطه قبلی خود بازگردید. از آنجایی که می‌توانید دشمنان را روی نقشه ببینید، می‌توانید به راحتی از آنها دوری کنید و وارد جنگ نشوید و مطمئن شوید که به سلامت برمی‌گردید.

وقتی چند طبقه را کاوش کنید، خواهید دید زنگ های جادوگر در سینه ها و اشیاء تخریب پذیر. اگر می خواهید یک قانون کلی داشته باشید، اگر کمتر از سه عدد در موجودی خود دارید، باید از استفاده از Witch’s Bells خودداری کنید.

از آنجایی که هیچ کس نمی تواند به صورت مورب حرکت کند، شما همیشه می توانید با دور شدن از دشمنان از آنها دوری کنید. آنها در نهایت تعقیب شما را متوقف می کنند و به شما اجازه می دهند با حداقل مشکلات سیاه چال را ترک کنید.

بعدی: بهترین قهرمان های زن در JRPG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا