شبکه های اجتماعی

10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای سال 2024: گزارش دهی آسان شده است

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

بهترین برنامه تحلیلی اینستاگرام در بازار چیست؟

من می خواستم بفهمم، بنابراین همه آنها را آزمایش کردم. در این پست، من فکر می کنم 10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در سال جاری بر اساس تجربه من در استفاده از آنها چیست.

من هر یک از آنها را با جزئیات بررسی می کنم، نظرات خود را در مورد مزایا و معایب آنها به اشتراک می گذارم، در مورد قیمت گذاری بحث می کنم و موارد دیگر.

TL;DR:

وضعیت اجتماعی – بهترین ابزار تحلیل و گزارش کلی اینستاگرام.

Sendible – بهترین ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک با تجزیه و تحلیل اینستاگرام.

فللی – بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای مقرون به صرفه بودن. شامل ابزار پیوند بیو، زمان‌بندی، صندوق ورودی و یک طرح رایگان است.

Iconosquare – ابزار بازاریابی اینستاگرام پیشرو در صنعت با انتشار، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر. شامل عملکرد برای شبکه های دیگر.

شماره 1 – وضعیت اجتماعی

وضعیت اجتماعی انتخاب برتر من است این یکی از تنها است اختصاص داده شده است ابزارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی موجود در بازار، بنابراین بینش های بسیار عمیق تری نسبت به سایر برنامه های یکپارچه ارائه می دهد.

Social Status تجزیه و تحلیل های خود را به چهار گزارش مختلف مرتب می کند: تجزیه و تحلیل پروفایل، تجزیه و تحلیل تبلیغات، تجزیه و تحلیل رقبا و تجزیه و تحلیل اینفلوئنسر.

گزارش تجزیه و تحلیل نمایه را مفیدترین گزارش دیدم. تمام معیارهایی را که می‌توانید برای تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرام، پست‌ها، حلقه‌ها و استوری‌ها (و همچنین سایر پست‌ها و صفحات رسانه‌های اجتماعی شما در شبکه‌های مختلف) نیاز داشته باشید، ارائه می‌کند.

می‌توانید مواردی مانند نرخ دسترسی ارگانیک (ORR)، نمایش‌ها، پاسخ‌ها، ضربه زدن به عقب/ جلو، و کلیک‌های پیوند را ردیابی کنید. به‌علاوه، با داده‌های جمعیت شناختی مخاطبان که جنسیت، سن، کشور و غیره آنها را به شما می‌گوید، درباره فالوورهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گزارش Ads Analytics نیز عالی است. بسیاری دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به طور انحصاری بر عملکرد ارگانیک تمرکز می کنند، بنابراین خوب است که بتوانید بینش هایی را در مورد هر دو ابزار ارگانیک خود به دست آورید. و کمپین های پولی در یک مکان با وضعیت اجتماعی.

و از گزارش ساز عالی آن غافل نشویم. از آن برای ایجاد، خودکارسازی و ارائه گزارش‌های سفارشی، چند کانالی با برچسب سفید به مشتریان خود استفاده کنید. می‌توانید دقیقاً داده‌هایی را که می‌خواهید نمایش دهید انتخاب کنید و می‌توانید گزارش‌ها را در قالب‌های مختلف از جمله CSV، PDF و PPTX صادر کنید.

مزایا و معایب

معیارها و بینش های بیشتری را نسبت به سایر برنامه های تحلیلی ارائه می دهد

تمام پروفایل های اجتماعی و حساب های تبلیغاتی خود (از جمله اینستاگرام) را در یک مکان ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید

بزرگترین رقبای خود را در اینستاگرام با تجزیه و تحلیل رقبا تجزیه و تحلیل کنید

با تجزیه و تحلیل اینفلوئنسر، سازندگان کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ خود را کشف و بررسی کنید

تاریخچه داده نامحدودی را ارائه نمی دهد

فقط ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش را ارائه می دهد (نه یک مجموعه ابزار مدیریت اینستاگرام یکپارچه)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 9 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه 3 ماه پس انداز می کند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

شماره 2 – ارسالی

Sendible ابزار همه کاره مورد علاقه من است. شما فقط تجزیه و تحلیل اینستاگرام را دریافت نمی کنید، بلکه ابزارهایی را نیز دریافت می کنید که به شما در برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی، مدیریت نظرات و پاسخ ها، مدیریت محتوا و موارد دیگر کمک می کند.

با Sendible داده های زیادی دریافت می کنید. در مجموع، بیش از 200 ماژول تجزیه و تحلیل وجود دارد که بیشتر از سایر ابزارهایی است که من امتحان کرده ام.

ماژول های تجزیه و تحلیل شامل معیارها، نمودارها، و تجسم مواردی مانند دسترسی شما، مشارکت در پست، رشد فالوور، و غیره است.

برای ایجاد گزارش‌های کاملاً سفارشی، می‌توانید ماژول‌های تحلیلی را در گزارش‌ساز ترکیب و مطابقت دهید. از طرف دیگر، از یک الگوی از پیش ساخته شده شروع کنید. اگر می خواهید، حتی می توانید تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را با سایر پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی خود برای گزارش های بین کانالی ترکیب کنید.

و من هنوز به چیز مورد علاقه ام در مورد Sendible اشاره نکرده ام، که این واقعیت است که کاملاً برچسب سفید است. این بدان معناست که می توانید نام تجاری خود را به برنامه اضافه کنید و آن را در وب سایت خود میزبانی کنید. سپس، مشتریان خود را در داخل هواپیما قرار دهید و از آنها بخواهید شبکه های اجتماعی خود را مانند نرم افزار داخلی خود وصل کنند.

من هیچ ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام دیگری ندیده ام که بتواند این کار را انجام دهد. این منحصر به فرد Sendible است، که آن را به یک انتخاب عالی برای آژانس های بازاریابی تبدیل می کند.

مزایا و معایب

مجموعه ویژگی های همه کاره با بسیار بیشتر از تجزیه و تحلیل اینستاگرام

ماژول های تحلیلی بیشتری نسبت به سایر ابزارها ارائه می دهد

کاملاً دارای برچسب سفید و عالی برای آژانس ها

می‌تواند مجموعه‌های اجتماعی را در داشبوردهای برند/مشتری مجزا نگه دارد

گزارشات خودکار و آماده ارائه

به آسانی استفاده از برخی ابزارهای دیگر نیست

برای آژانس‌ها و مدیران رسانه‌های اجتماعی بهتر از اینفلوئنسرها/سازندگان است

قیمت گذاری

برنامه ها از 29 دلار در ماه شروع می شوند، 15٪ با صورتحساب سالانه صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی Sendible ما را بخوانید.

شماره 3 – فللی

فللی یکی از مقرون به صرفه‌ترین ابزارهای تحلیلی اینستاگرام است. این برنامه رایگان عالی دارد و من رابط کاربری شیک و شیک آن را دوست دارم.

می توانید ببینید Pallyy با در نظر گرفتن سازندگان ساخته شده است. استفاده از آن بسیار آسان است و انواعی از اینفلوئنسرهای داده را برای اندازه گیری رشد و عملکرد خود و درک بهتر مخاطبان خود فراهم می کند.

در داشبورد تجزیه و تحلیل، آمار مربوط به پروفایل اینستاگرام، پست ها، استوری ها و رقبای خود را خواهید دید. به علاوه، می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل عملکرد خود در شبکه های دیگر مانند فیس بوک و لینکدین نیز استفاده کنید.

من به خصوص این واقعیت را دوست دارم که Pally بر اساس زمانی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند، بهترین زمان برای ارسال پست را به شما می گوید. این می تواند به شما کمک کند تا برنامه خود را بهینه کنید و بازدیدها و تعاملات بیشتری داشته باشید.

و گزارش ساز یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است. استفاده از آن بسیار ساده تر از سایر گزارش سازهایی است که من امتحان کرده ام – شما فقط معیارها و دوره گزارش خود را انتخاب کنید، سپس آن را تولید و صادر کنید.

با این حال، متأسفانه، هیچ راهی برای برنامه‌ریزی/خودکار کردن گزارش‌ها پیدا نکردم. به نظر می رسد هر بار باید این کار را به صورت دستی انجام دهید، که کمی ناامید کننده است.

علاوه بر تجزیه و تحلیل، Pallyy ابزارهای مفید دیگری در اینستاگرام از جمله سازنده پیوند بیو، ابزارهای زمان‌بندی/انتشار، صندوق ورودی یکپارچه، ویژگی‌های همکاری تیمی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در حالی که برنامه پریمیوم Pallyy برای کاربران فردی بسیار مقرون به صرفه است، شما باید ۲۹ دلار در ماه به ازای هر کاربر اضافی بپردازید، که باعث می‌شود برای تیم‌ها چندان خوب نباشد.

مزایا و معایب

برای اینفلوئنسرها و سازندگان IG عالی است

بسیار آسان برای استفاده و مبتدی پسند

تمام معیارهای مهم اینستاگرام را ردیابی می کند

طرح رایگان سخاوتمندانه و طرح های پولی مقرون به صرفه

گزارش ساز ساده و فوق العاده

گزارش ساز ساده و فوق العاده

نمی‌توان گزارش‌ها را خودکار/زمان‌بندی کرد

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. هزینه طرح حق بیمه 18 دلار در ماه برای هر مجموعه اجتماعی است. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی پالی ما را بخوانید.

شماره 4 – Iconosquare

Iconosquare یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحلیلی اینستاگرام در بازار است. تجزیه و تحلیل، انتشارات و موارد دیگر پیشرو در صنعت را ارائه می دهد. علاوه بر اینستاگرام از شبکه های دیگر نیز پشتیبانی می کند.

با Iconosquare می‌توانید بیش از 100 معیار را دنبال کنید، از جمله آمارهای مربوط به دسترسی، تعامل، مخاطبان و رشد دنبال‌کنندگان. تمام معیارها را می توان با یک کلیک به تجسم داده ها (یعنی نمودارها و نمودارها) تبدیل کرد.

ویژگی مورد علاقه من داشبورد قابل تنظیم است. این به شما امکان می دهد ویجت هایی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید و آنها را به هر ترتیبی که می خواهید مرتب کنید. نتیجه یک صفحه شخصی سازی شده است که تمام آمار و معیارهایی را که بیشتر به آنها علاقه دارید، بدون هیچ نویز به شما نشان می دهد.

من همچنین از این واقعیت خوشم می‌آید که Iconosquare گزارش‌ها را به‌طور خودکار مستقیماً به صندوق ورودی شما (یا صندوق ورودی مشتری‌تان) ارسال می‌کند، بنابراین لازم نیست هر هفته / ماه / سه ماهه / سال آنها را به صورت دستی بسازید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب: Iconosquare گوش دادن اجتماعی را ارائه می دهد، به این معنی که می تواند ذکر کلمات کلیدی مشخص، هشتگ ها، رقبا و غیره را در سراسر اینستاگرام و فراتر از آن ردیابی و تجزیه و تحلیل کند. و می تواند داده های مربوط به آن اشاره ها را در گزارش های شما وارد کند.

مزایا و معایب

تمام تجزیه و تحلیل های اینستاگرام مورد نیاز و موارد دیگر را ارائه می دهد

داشبورد تجزیه و تحلیل کاملاً قابل تنظیم

گزارش دهی قدرتمند و خودکار

شامل ابزارهای زیادی برای کمک به تلاش های گسترده تر رسانه های اجتماعی شما است

ارزش عالی برای پول برای تیم ها (طرح تیم مقرون به صرفه شامل 10 صندلی کاربر)

هیچ برنامه رایگان برای همیشه وجود ندارد

قیمت شروع بالاتر از برخی ابزارهای دیگر است

قیمت گذاری

برنامه های پولی از 59 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه تا 22 درصد پس انداز می کند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی Iconosquare ما را بخوانید.

شماره 5 – آگوراپالس

آگوراپالس معیارهای زیادی را ارائه می دهد که با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام دریافت نمی کنید.

به عنوان مثال، این یکی از تنها ابزارهایی است که من امتحان کرده‌ام که می‌تواند بازگشت سرمایه (ROI) تلاش‌های اینستاگرام شما را با دلار و سنت واقعی اندازه‌گیری کند، و این گزینه را برای مدیران رسانه‌های اجتماعی که می‌خواهند تأثیری که بر روی برندهای خود دارند نشان دهند، انتخاب خوبی است. خط نهایی آنها

گزارش های آن نیز فوق العاده مفصل است. بسته به آنچه که می‌خواهید تجزیه و تحلیل کنید، می‌توانید با چند کلیک از مخاطبان اینستاگرام، محتوا، استوری‌ها، مدیریت جامعه و غیره گزارش‌هایی تهیه کنید.

هر یک از این گزارش‌ها با انبوهی از داده‌ها همراه است، از جمله تمام معیارهایی که انتظار دارید ببینید (مانند نرخ تعامل، رشد دنبال‌کننده، برداشت‌ها، جمعیت‌شناسی مخاطب و غیره) به‌علاوه بسیاری از بینش‌های عمیق‌تر.

من به ویژه این واقعیت را دوست دارم که Agorapulse داده‌ها را از ابزار گوش دادن اجتماعی خود به گزارش‌های شما می‌کشد تا معیارهایی مانند «امتیاز آگاهی از برند» شما (که بر اساس تعداد اشاره‌ها و اشتراک‌گذاری‌هایی است که در دوره انتخابی دریافت می‌کنید) ارائه دهد.

به غیر از تجزیه و تحلیل اینستاگرام، Agorapulse همچنین گزارش هایی را برای سایر پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی شما ارائه می دهد. به علاوه، ابزارهایی برای انتشار رسانه های اجتماعی، مدیریت صندوق ورودی، گوش دادن، حمایت از کارمندان و موارد دیگر.

برخی از ویژگی های همکاری تیمی بسیار فوق العاده نیز دارد. و حتی می توانید عملکرد هر یک از اعضای تیم را در Agorapulse (پاسخ های ارسال شده، وظایف تکمیل شده و غیره) در کنار تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود تجزیه و تحلیل کنید. همه آنچه گفته شد، برای تیم ها کمی گران است زیرا به ازای هر کاربر پرداخت می کنید.

مزایا و معایب

گزارشات بسیار دقیق تحلیلی اینستاگرام

برای ردیابی و اندازه گیری ROI با Google Analytics ادغام می شود

در کنار تجزیه و تحلیل منظم اینستاگرام، بینش شنیداری اجتماعی را ارائه می دهد

آسان برای استفاده

ویژگی های همکاری تیمی عالی

می تواند برای تیم ها گران باشد زیرا به ازای هر کاربر پرداخت می کنید

اگر فقط تجزیه و تحلیل می خواهید، ممکن است خیلی از ویژگی های غنی باشد

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 69 دلار برای هر کاربر، در ماه شروع می شود. با پرداخت سالانه تا 30٪ تخفیف دریافت کنید و آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه امتحان کنید.

بررسی Agorapulse ما را بخوانید.

شماره 6 – متریکول

متریکول یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام پیشرو در صنعت است. مانند سایر ابزارها، از شبکه های دیگر پشتیبانی می کند و ویژگی های مرتبط با رسانه های اجتماعی بیشتری را فراتر از تجزیه و تحلیل اینستاگرام ارائه می دهد. یک طرح رایگان نیز وجود دارد.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام در Metricool بسیار دقیق است. شما به داده های بسیار بصری دسترسی دارید که بینش هایی را در مورد رشد مخاطبان اینستاگرام، اطلاعات جمعیتی، عملکرد حساب و موارد دیگر ارائه می دهد.

همچنین می توانید معیارهای دقیقی را مشاهده کنید که عملکرد پست های شما را پوشش می دهد. ما در مورد معیارهایی مانند تعامل، برداشت ها، لایک ها، نظرات، ذخیره ها و غیره صحبت می کنیم. و این معیارهای تعامل برای الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم هستند!

مرورهای کلی وجود دارد تا بتوانید عملکرد را در یک نگاه ببینید و نماهای عمیقی که به شما نشان می‌دهد هر پست چگونه عمل می‌کند. با تجزیه و تحلیل اضافی برای استوری ها و حلقه های اینستاگرام.

اما این همه ماجرا نیست. یک گزارش ساز وجود دارد که به شما امکان می دهد داده های تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را جمع آوری کرده و آن را با داده های سایر شبکه های اجتماعی ترکیب کنید. نتیجه؟ گزارشی که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین می توانید گزارش ها را به صورت فایل های PDF یا PPT صادر کنید.

برندها و سازندگانی که رویدادها را اجرا می کنند از ویژگی ردیابی هشتگ قدردانی خواهند کرد. این یک افزونه پولی است اما بسیار قدرتمند است.

علاوه بر این، ابزار پیوند بیو اینستاگرام و قابلیت های برنامه ریزی اینستاگرام را خواهید یافت. هنگام برنامه‌ریزی پست‌ها در تقویم، تجزیه و تحلیل‌های حساب‌های شما برای ارائه بهترین زمان‌ها برای ارسال در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

مزایا و معایب

تجزیه و تحلیل دقیق اینستاگرام

انواع پست ها از جمله داستان ها و حلقه ها را پوشش می دهد

گزارش‌های بین شبکه‌ای را بسازید و صادر کنید

همچنین شامل سایر ابزارهای مفید اینستاگرام است

رابط کاربری نیاز به کار دارد

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 22 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه تا 20٪ صرفه جویی می کند.

بررسی Metricool ما را بخوانید.

شماره 7 – برند24

برند24 برای فهمیدن اینکه چه کسی در مورد برند شما در اینستاگرام صحبت می کند و همچنین اندازه گیری آگاهی و احساسات کلی برند عالی است.

این یک ابزار اختصاصی نظارت بر وب است، به این معنی که به ذکر کلمات کلیدی که می خواهید در سراسر وب، از جمله در اینستاگرام ردیابی کنید، گوش می دهد و به شما امکان می دهد از آنها مطلع شوید.

بعلاوه، همچنین زمینه آن ذکرها را برای ارائه بینش عمیق‌تر تحلیل می‌کند. به عنوان مثال، می تواند مثبت، منفی یا خنثی بودن یک ذکر را تشخیص دهد و از آن داده ها برای اندازه گیری احساسات برند شما استفاده کند.

یکی از راه هایی که من دوست دارم از Brand24 به طور خاص برای اینستاگرام استفاده کنم، یافتن اینفلوئنسرها است. محبوب‌ترین پست‌ها و پروفایل‌هایی را که کلمات کلیدی هدف شما را ذکر می‌کنند، به شما می‌گوید، و به هر نمایه یک «امتیاز اینفلوئنسر» اختصاص می‌دهد و پیدا کردن تأثیرگذارانی که بیشترین تأثیر را دارند آسان می‌کند.

همچنین می‌توانید از آن برای پیگیری موضوعات و کشف روندها، نظارت بر رقبای خود و تجزیه و تحلیل تأثیر تلاش‌های اینستاگرام شما بر آگاهی از برند استفاده کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که Brand24 تجزیه و تحلیل های کلی تر اینستاگرام مانند اطلاعات مربوط به عملکرد پست ها و رشد فالوور شما را ارائه نمی دهد. این فقط برای ذکر است.

مزایا و معایب

برای یافتن اینفلوئنسرهای اینستاگرام و موضوعات پرطرفدار عالی است

آگاهی و احساسات برند را در اینستاگرام و فراتر از آن تجزیه و تحلیل کنید

شهرت خود را مدیریت کنید

موارد ذکر شده را در بیش از 25 میلیون منبع در سراسر وب دنبال کنید

فقط برای تجزیه و تحلیل منشن ها خوب است (بدون پست اینستاگرام یا تجزیه و تحلیل پروفایل)

قیمت شروع بالا

قیمت گذاری

برنامه ها از 149 دلار در ماه شروع می شوند، با صورتحساب سالانه بیش از 2 ماه صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی برند24 ما را بخوانید.

شماره 8 – SocialBlade

SocialBlade یک ابزار رایگان تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی مفید است که آمار اولیه را برای اینستاگرام و همچنین یوتیوب، توییچ، توییتر و غیره ارائه می دهد.

من دوست دارم استفاده از SocialBlade چقدر آسان است. حتی برای شروع نیازی به ثبت نام و ورود به سیستم ندارید.

شما فقط سایت را بارگذاری کنید، سپس نام کاربری @ پروفایل اینستاگرام را که می خواهید آنالیز کنید را در کادر جستجو وارد کنید و جستجو را بزنید.

این یک گزارش با تعداد زیادی آمار اینستاگرام بارگذاری می کند. در صفحه خلاصه کاربر، می‌توانید معیارهای سطح بالایی مانند فالوور/دنبال کردن، میانگین نرخ تعامل، لایک‌ها، نظرات، فالوورهای به‌دست‌آمده، رتبه و غیره را ببینید.

و اگر به برگه آمار تفصیلی بروید، نمودارهای کامل تری را برای نشان دادن رشد فالوورها و اشتراک رسانه ها در طول زمان مشاهده خواهید کرد.

شما اطلاعات پیشرفته‌تری را که با ابزارهای دیگر انجام می‌دهید، مانند توصیه‌های «بهترین زمان برای پست کردن» و مواردی از این دست دریافت نمی‌کنید. و به نظر من رابط کاربری فوق‌العاده ناامیدکننده است – مملو از تبلیغات پاپ‌آپ و تبلیغات بنری است.

اما اگر فقط به تجزیه و تحلیل اولیه اینستاگرام نیاز دارید و نمی خواهید روی یک راه حل پولی سرمایه گذاری کنید، ارزش بررسی کردن را دارد.

مزایا و معایب

برای شروع سریع (فقط سایت را باز کنید و جستجو کنید)

تجزیه و تحلیل اولیه اینستاگرام را به صورت رایگان ارائه می دهد

هر پروفایلی را در اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و موارد دیگر جستجو کنید

معیار “Grade” برای تجزیه و تحلیل تأثیر کلی یک نمایه مفید است

تبلیغات پاپ آپ سرزده و تبلیغات بنری

رابط کاربری ضعیف و قدیمی

فقط تجزیه و تحلیل اولیه را ارائه می دهد (بدون بینش و KPIهای پیشرفته)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 3.99 دلار در ماه شروع می شود و با پرداخت سالانه می توانید 2 ماه پس انداز کنید.

شماره 9 – بینش اینستاگرام

بینش اینستاگرام تجزیه و تحلیل بومی است که می توانید از داخل برنامه IG به آن دسترسی داشته باشید. اگر یک حساب تجاری یا Creator دارید، استفاده از آن رایگان است و آمار عملکرد و مخاطبان اولیه را ارائه می دهد که می توانید به استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بازخورد دهید.

شکایت اصلی من از Instagram Insights این است که شما فقط می توانید بیش از 90 روز از داده های تجزیه و تحلیل را نگاه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید روندهای بلندمدت را دنبال کنید و عملکرد و رشد سال به سال را مقایسه کنید، شانسی ندارید.

به علاوه، شما فقط می توانید تجزیه و تحلیل را در برنامه مشاهده کنید. شما نمی توانید مانند ابزارهای تجزیه و تحلیل برتر اینستاگرام، گزارش بسازید و صادر کنید. اگر بخواهید بینش های خارجی خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، این احتمالاً یک معامله شکن خواهد بود.

با این اوصاف، اگر فقط می‌خواهید معیارها و بینش‌های اساسی مانند کل حساب‌های به دست آمده و درگیر شده، کل بازی‌های حلقه، جمعیت‌شناسی فالوورها و غیره را مشاهده کنید و به هیچ‌یک از زنگ‌ها و سوت‌های دیگر نیاز ندارید، کار را انجام می‌دهد.

مزایا و معایب

استفاده کاملا رایگان

از داخل اکانت اینستاگرام شما قابل دسترسی است

برای تجزیه و تحلیل جمعیتی مخاطب خوب است

بینش خوبی در مورد Reels

آسان برای استفاده

شما فقط می توانید به بیش از 90 روز نگاه کنید

نمی توان گزارش ها را ساخت یا خودکار کرد

فقط برای اینستاگرام (نه یک راه حل یکپارچه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی)

معیارهای محدود (فقط بینش ضروری/پایه ارائه می دهد)

به حساب کاربری اینستاگرام یا Creator نیاز دارد

قیمت گذاری

استفاده از Instagram Insights رایگان است.

شماره 10 – جوانه های اجتماعی

جوانه اجتماعی یکی از گران‌ترین اپلیکیشن‌های تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که من امتحان کرده‌ام. قیمت اولیه برای اکثر کاربران بسیار بالا خواهد بود، اما می تواند انتخاب خوبی برای برندها و آژانس هایی باشد که بودجه بیشتری برای کار با آنها دارند.

Sprout به گونه‌ای طراحی شده است که یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی همه‌جانبه با همه چیزهایی که برای مدیریت کل حضور خود در رسانه‌های اجتماعی در یک مکان نیاز دارید، طراحی شده است.

بنابراین، این فقط برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیست. همچنین تعدادی ابزار دیگر برای مواردی مانند برنامه ریزی اینستاگرام، مدیریت صندوق ورودی، گوش دادن به اجتماعی، حمایت از کارمندان، اینفلوئنسر مارکتینگ و غیره دریافت می کنید و می توانید تمام پروفایل ها و صفحات خود را از شبکه های اجتماعی مختلف به هم متصل کنید.

تجزیه و تحلیل آن نیز چشمگیر است. شما با تمام آماری که می‌توانید در مورد پروفایل اینستاگرام، پست‌ها، مخاطبان، رقبا، هشتگ‌ها، تبلیغات و غیره بخواهید، نسبت به سایر ابزارها، بینش عمیق‌تری دریافت می‌کنید. من به‌ویژه روشی را دوست دارم که بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام برای حداکثر دسترسی را به شما می‌گوید. / نامزدی

شما همچنین می توانید برای Sprout's Premium Analytics هزینه اضافی بپردازید. این به شما امکان می دهد به بیش از 150 معیار بیشتر و همچنین تجسم داده های تعاملی و سازنده گزارش دسترسی داشته باشید.

مزایا و معایب

بهترین تجزیه و تحلیل در کلاس

یک راه حل همه کاره با ویژگی های غنی

برای تیم ها، آژانس ها و مارک های بزرگ عالی است

محتوای ارگانیک اینستاگرام و تبلیغات پولی را در یک پلتفرم تجزیه و تحلیل کنید

قیمت اولیه بسیار بالا

Premium Analytics به یک افزونه پولی نیاز دارد

قیمت گذاری

برنامه ها از 249 دلار / صندلی / ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 25٪ صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه شروع کنید.

بررسی Sprout Social ما را بخوانید.

افکار نهایی

اینها بهترین انتخاب های من برای 10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام هستند.

مطمئن نیستید با کدام یک بروید؟

بهترین انتخاب برای شما به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله معیارهایی که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید، ویژگی های تجزیه و تحلیلی که نیاز دارید (مانند گزارش، داشبورد مشتری، و غیره)، ابزارهای دیگری که می خواهید (مانند انتشار، مدیریت صندوق ورودی و غیره) ، و غیره.

پیشنهاد می‌کنم از آزمایش‌های رایگان موجود استفاده کنید تا چند مورد دلخواه خود را امتحان کنید و ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

می توانید گزینه های بیشتری را در جمع بندی ما از بهترین ابزارهای گزارش رسانه های اجتماعی بیابید. همچنین ممکن است این ابزارهای اینستاگرام و ابزارهای پیوند بیو را دوست داشته باشید.

آیا امیدوارید از مخاطبان خود در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ نحوه به دست آوردن فالوورهای بیشتر را در اینجا بیاموزید و بدانید که برای شروع کسب درآمد به چه تعداد فالوور اینستاگرام نیاز دارید.

افشاگری: محتوای ما توسط خواننده پشتیبانی می شود. اگر روی پیوندهای خاصی کلیک کنید، ممکن است کمیسیون بگیریم.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js?v=next’);

بهترین برنامه تحلیلی اینستاگرام در بازار چیست؟

من می خواستم بفهمم، بنابراین همه آنها را آزمایش کردم. در این پست، من فکر می کنم 10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در سال جاری بر اساس تجربه من در استفاده از آنها چیست.

من هر یک از آنها را با جزئیات بررسی می کنم، نظرات خود را در مورد مزایا و معایب آنها به اشتراک می گذارم، در مورد قیمت گذاری بحث می کنم و موارد دیگر.

TL;DR:

  • وضعیت اجتماعی – بهترین ابزار تحلیل و گزارش کلی اینستاگرام.
  • Sendible – بهترین ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک با تجزیه و تحلیل اینستاگرام.
  • فللی – بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای مقرون به صرفه بودن. شامل ابزار پیوند بیو، زمان‌بندی، صندوق ورودی و یک طرح رایگان است.
  • Iconosquare – ابزار بازاریابی اینستاگرام پیشرو در صنعت با انتشار، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر. شامل عملکرد برای شبکه های دیگر.

شماره 1 – وضعیت اجتماعی

وضعیت اجتماعی انتخاب برتر من است این یکی از تنها است اختصاص داده شده است ابزارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی موجود در بازار، بنابراین بینش های بسیار عمیق تری نسبت به سایر برنامه های یکپارچه ارائه می دهد.

صفحه اصلی وضعیت اجتماعی

Social Status تجزیه و تحلیل های خود را به چهار گزارش مختلف مرتب می کند: تجزیه و تحلیل پروفایل، تجزیه و تحلیل تبلیغات، تجزیه و تحلیل رقبا و تجزیه و تحلیل اینفلوئنسر.

گزارش تجزیه و تحلیل نمایه را مفیدترین گزارش دیدم. تمام معیارهایی را که می‌توانید برای تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرام، پست‌ها، حلقه‌ها و استوری‌ها (و همچنین سایر پست‌ها و صفحات رسانه‌های اجتماعی شما در شبکه‌های مختلف) نیاز داشته باشید، ارائه می‌کند.

می‌توانید مواردی مانند نرخ دسترسی ارگانیک (ORR)، نمایش‌ها، پاسخ‌ها، ضربه زدن به عقب/ جلو، و کلیک‌های پیوند را ردیابی کنید. به‌علاوه، با داده‌های جمعیت شناختی مخاطبان که جنسیت، سن، کشور و غیره آنها را به شما می‌گوید، درباره فالوورهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گزارش Ads Analytics نیز عالی است. بسیاری دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به طور انحصاری بر عملکرد ارگانیک تمرکز می کنند، بنابراین خوب است که بتوانید بینش هایی را در مورد هر دو ابزار ارگانیک خود به دست آورید. و کمپین های پولی در یک مکان با وضعیت اجتماعی.

و از گزارش ساز عالی آن غافل نشویم. از آن برای ایجاد، خودکارسازی و ارائه گزارش‌های سفارشی، چند کانالی با برچسب سفید به مشتریان خود استفاده کنید. می‌توانید دقیقاً داده‌هایی را که می‌خواهید نمایش دهید انتخاب کنید و می‌توانید گزارش‌ها را در قالب‌های مختلف از جمله CSV، PDF و PPTX صادر کنید.

مزایا و معایب

  • معیارها و بینش های بیشتری را نسبت به سایر برنامه های تحلیلی ارائه می دهد
  • تمام پروفایل های اجتماعی و حساب های تبلیغاتی خود (از جمله اینستاگرام) را در یک مکان ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید
  • بزرگترین رقبای خود را در اینستاگرام با تجزیه و تحلیل رقبا تجزیه و تحلیل کنید
  • با تجزیه و تحلیل اینفلوئنسر، سازندگان کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ خود را کشف و بررسی کنید
  • تاریخچه داده نامحدودی را ارائه نمی دهد
  • فقط ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش را ارائه می دهد (نه یک مجموعه ابزار مدیریت اینستاگرام یکپارچه)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 9 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه 3 ماه پس انداز می کند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

شماره 2 – ارسالی

Sendible ابزار همه کاره مورد علاقه من است. شما فقط تجزیه و تحلیل اینستاگرام را دریافت نمی کنید، بلکه ابزارهایی را نیز دریافت می کنید که به شما در برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی، مدیریت نظرات و پاسخ ها، مدیریت محتوا و موارد دیگر کمک می کند.

صفحه اصلی Sendible Analyticsصفحه اصلی Sendible Analytics

با Sendible داده های زیادی دریافت می کنید. در مجموع، بیش از 200 ماژول تجزیه و تحلیل وجود دارد که بیشتر از سایر ابزارهایی است که من امتحان کرده ام.

ماژول های تجزیه و تحلیل شامل معیارها، نمودارها، و تجسم مواردی مانند دسترسی شما، مشارکت در پست، رشد فالوور، و غیره است.

برای ایجاد گزارش‌های کاملاً سفارشی، می‌توانید ماژول‌های تحلیلی را در گزارش‌ساز ترکیب و مطابقت دهید. از طرف دیگر، از یک الگوی از پیش ساخته شده شروع کنید. اگر می خواهید، حتی می توانید تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را با سایر پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی خود برای گزارش های بین کانالی ترکیب کنید.

و من هنوز به چیز مورد علاقه ام در مورد Sendible اشاره نکرده ام، که این واقعیت است که کاملاً برچسب سفید است. این بدان معناست که می توانید نام تجاری خود را به برنامه اضافه کنید و آن را در وب سایت خود میزبانی کنید. سپس، مشتریان خود را در داخل هواپیما قرار دهید و از آنها بخواهید شبکه های اجتماعی خود را مانند نرم افزار داخلی خود وصل کنند.

من هیچ ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام دیگری ندیده ام که بتواند این کار را انجام دهد. این منحصر به فرد Sendible است، که آن را به یک انتخاب عالی برای آژانس های بازاریابی تبدیل می کند.

مزایا و معایب

  • مجموعه ویژگی های همه کاره با بسیار بیشتر از تجزیه و تحلیل اینستاگرام
  • ماژول های تحلیلی بیشتری نسبت به سایر ابزارها ارائه می دهد
  • کاملاً دارای برچسب سفید و عالی برای آژانس ها
  • می‌تواند مجموعه‌های اجتماعی را در داشبوردهای برند/مشتری مجزا نگه دارد
  • گزارشات خودکار و آماده ارائه
  • به آسانی استفاده از برخی ابزارهای دیگر نیست
  • برای آژانس‌ها و مدیران رسانه‌های اجتماعی بهتر از اینفلوئنسرها/سازندگان است

قیمت گذاری

برنامه ها از 29 دلار در ماه شروع می شوند، 15٪ با صورتحساب سالانه صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی Sendible ما را بخوانید.

شماره 3 – فللی

فللی یکی از مقرون به صرفه‌ترین ابزارهای تحلیلی اینستاگرام است. این برنامه رایگان عالی دارد و من رابط کاربری شیک و شیک آن را دوست دارم.

صفحه اصلی تجزیه و تحلیل Pallyyصفحه اصلی تجزیه و تحلیل Pallyy

می توانید ببینید Pallyy با در نظر گرفتن سازندگان ساخته شده است. استفاده از آن بسیار آسان است و انواعی از اینفلوئنسرهای داده را برای اندازه گیری رشد و عملکرد خود و درک بهتر مخاطبان خود فراهم می کند.

در داشبورد تجزیه و تحلیل، آمار مربوط به پروفایل اینستاگرام، پست ها، استوری ها و رقبای خود را خواهید دید. به علاوه، می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل عملکرد خود در شبکه های دیگر مانند فیس بوک و لینکدین نیز استفاده کنید.

من به خصوص این واقعیت را دوست دارم که Pally بر اساس زمانی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند، بهترین زمان برای ارسال پست را به شما می گوید. این می تواند به شما کمک کند تا برنامه خود را بهینه کنید و بازدیدها و تعاملات بیشتری داشته باشید.

و گزارش ساز یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است. استفاده از آن بسیار ساده تر از سایر گزارش سازهایی است که من امتحان کرده ام – شما فقط معیارها و دوره گزارش خود را انتخاب کنید، سپس آن را تولید و صادر کنید.

با این حال، متأسفانه، هیچ راهی برای برنامه‌ریزی/خودکار کردن گزارش‌ها پیدا نکردم. به نظر می رسد هر بار باید این کار را به صورت دستی انجام دهید، که کمی ناامید کننده است.

علاوه بر تجزیه و تحلیل، Pallyy ابزارهای مفید دیگری در اینستاگرام از جمله سازنده پیوند بیو، ابزارهای زمان‌بندی/انتشار، صندوق ورودی یکپارچه، ویژگی‌های همکاری تیمی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در حالی که برنامه پریمیوم Pallyy برای کاربران فردی بسیار مقرون به صرفه است، شما باید ۲۹ دلار در ماه به ازای هر کاربر اضافی بپردازید، که باعث می‌شود برای تیم‌ها چندان خوب نباشد.

مزایا و معایب

  • برای اینفلوئنسرها و سازندگان IG عالی است
  • بسیار آسان برای استفاده و مبتدی پسند
  • تمام معیارهای مهم اینستاگرام را ردیابی می کند
  • طرح رایگان سخاوتمندانه و طرح های پولی مقرون به صرفه
  • گزارش ساز ساده و فوق العاده
  • گزارش ساز ساده و فوق العاده
  • نمی‌توان گزارش‌ها را خودکار/زمان‌بندی کرد

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. هزینه طرح حق بیمه 18 دلار در ماه برای هر مجموعه اجتماعی است. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی پالی ما را بخوانید.

شماره 4 – Iconosquare

Iconosquare یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحلیلی اینستاگرام در بازار است. تجزیه و تحلیل، انتشارات و موارد دیگر پیشرو در صنعت را ارائه می دهد. علاوه بر اینستاگرام از شبکه های دیگر نیز پشتیبانی می کند.

صفحه اصلی Iconosquare Analyticsصفحه اصلی Iconosquare Analytics

با Iconosquare می‌توانید بیش از 100 معیار را دنبال کنید، از جمله آمارهای مربوط به دسترسی، تعامل، مخاطبان و رشد دنبال‌کنندگان. تمام معیارها را می توان با یک کلیک به تجسم داده ها (یعنی نمودارها و نمودارها) تبدیل کرد.

ویژگی مورد علاقه من داشبورد قابل تنظیم است. این به شما امکان می دهد ویجت هایی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید و آنها را به هر ترتیبی که می خواهید مرتب کنید. نتیجه یک صفحه شخصی سازی شده است که تمام آمار و معیارهایی را که بیشتر به آنها علاقه دارید، بدون هیچ نویز به شما نشان می دهد.

من همچنین از این واقعیت خوشم می‌آید که Iconosquare گزارش‌ها را به‌طور خودکار مستقیماً به صندوق ورودی شما (یا صندوق ورودی مشتری‌تان) ارسال می‌کند، بنابراین لازم نیست هر هفته / ماه / سه ماهه / سال آنها را به صورت دستی بسازید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب: Iconosquare گوش دادن اجتماعی را ارائه می دهد، به این معنی که می تواند ذکر کلمات کلیدی مشخص، هشتگ ها، رقبا و غیره را در سراسر اینستاگرام و فراتر از آن ردیابی و تجزیه و تحلیل کند. و می تواند داده های مربوط به آن اشاره ها را در گزارش های شما وارد کند.

مزایا و معایب

  • تمام تجزیه و تحلیل های اینستاگرام مورد نیاز و موارد دیگر را ارائه می دهد
  • داشبورد تجزیه و تحلیل کاملاً قابل تنظیم
  • گزارش دهی قدرتمند و خودکار
  • شامل ابزارهای زیادی برای کمک به تلاش های گسترده تر رسانه های اجتماعی شما است
  • ارزش عالی برای پول برای تیم ها (طرح تیم مقرون به صرفه شامل 10 صندلی کاربر)
  • هیچ برنامه رایگان برای همیشه وجود ندارد
  • قیمت شروع بالاتر از برخی ابزارهای دیگر است

قیمت گذاری

برنامه های پولی از 59 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه تا 22 درصد پس انداز می کند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی Iconosquare ما را بخوانید.

شماره 5 – آگوراپالس

آگوراپالس معیارهای زیادی را ارائه می دهد که با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام دریافت نمی کنید.

صفحه اصلی اینستاگرام Agorapulseصفحه اصلی اینستاگرام Agorapulse

به عنوان مثال، این یکی از تنها ابزارهایی است که من امتحان کرده‌ام که می‌تواند بازگشت سرمایه (ROI) تلاش‌های اینستاگرام شما را با دلار و سنت واقعی اندازه‌گیری کند، و این گزینه را برای مدیران رسانه‌های اجتماعی که می‌خواهند تأثیری که بر روی برندهای خود دارند نشان دهند، انتخاب خوبی است. خط نهایی آنها

گزارش های آن نیز فوق العاده مفصل است. بسته به آنچه که می‌خواهید تجزیه و تحلیل کنید، می‌توانید با چند کلیک از مخاطبان اینستاگرام، محتوا، استوری‌ها، مدیریت جامعه و غیره گزارش‌هایی تهیه کنید.

هر یک از این گزارش‌ها با انبوهی از داده‌ها همراه است، از جمله تمام معیارهایی که انتظار دارید ببینید (مانند نرخ تعامل، رشد دنبال‌کننده، برداشت‌ها، جمعیت‌شناسی مخاطب و غیره) به‌علاوه بسیاری از بینش‌های عمیق‌تر.

من به ویژه این واقعیت را دوست دارم که Agorapulse داده‌ها را از ابزار گوش دادن اجتماعی خود به گزارش‌های شما می‌کشد تا معیارهایی مانند «امتیاز آگاهی از برند» شما (که بر اساس تعداد اشاره‌ها و اشتراک‌گذاری‌هایی است که در دوره انتخابی دریافت می‌کنید) ارائه دهد.

به غیر از تجزیه و تحلیل اینستاگرام، Agorapulse همچنین گزارش هایی را برای سایر پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی شما ارائه می دهد. به علاوه، ابزارهایی برای انتشار رسانه های اجتماعی، مدیریت صندوق ورودی، گوش دادن، حمایت از کارمندان و موارد دیگر.

برخی از ویژگی های همکاری تیمی بسیار فوق العاده نیز دارد. و حتی می توانید عملکرد هر یک از اعضای تیم را در Agorapulse (پاسخ های ارسال شده، وظایف تکمیل شده و غیره) در کنار تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود تجزیه و تحلیل کنید. همه آنچه گفته شد، برای تیم ها کمی گران است زیرا به ازای هر کاربر پرداخت می کنید.

مزایا و معایب

  • گزارشات بسیار دقیق تحلیلی اینستاگرام
  • برای ردیابی و اندازه گیری ROI با Google Analytics ادغام می شود
  • در کنار تجزیه و تحلیل منظم اینستاگرام، بینش شنیداری اجتماعی را ارائه می دهد
  • آسان برای استفاده
  • ویژگی های همکاری تیمی عالی
  • می تواند برای تیم ها گران باشد زیرا به ازای هر کاربر پرداخت می کنید
  • اگر فقط تجزیه و تحلیل می خواهید، ممکن است خیلی از ویژگی های غنی باشد

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 69 دلار برای هر کاربر، در ماه شروع می شود. با پرداخت سالانه تا 30٪ تخفیف دریافت کنید و آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه امتحان کنید.

بررسی Agorapulse ما را بخوانید.

شماره 6 – متریکول

متریکول یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام پیشرو در صنعت است. مانند سایر ابزارها، از شبکه های دیگر پشتیبانی می کند و ویژگی های مرتبط با رسانه های اجتماعی بیشتری را فراتر از تجزیه و تحلیل اینستاگرام ارائه می دهد. یک طرح رایگان نیز وجود دارد.

ابزارهای تحلیل متریکولابزارهای تحلیل متریکول

تجزیه و تحلیل اینستاگرام در Metricool بسیار دقیق است. شما به داده های بسیار بصری دسترسی دارید که بینش هایی را در مورد رشد مخاطبان اینستاگرام، اطلاعات جمعیتی، عملکرد حساب و موارد دیگر ارائه می دهد.

همچنین می توانید معیارهای دقیقی را مشاهده کنید که عملکرد پست های شما را پوشش می دهد. ما در مورد معیارهایی مانند تعامل، برداشت ها، لایک ها، نظرات، ذخیره ها و غیره صحبت می کنیم. و این معیارهای تعامل برای الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم هستند!

مرورهای کلی وجود دارد تا بتوانید عملکرد را در یک نگاه ببینید و نماهای عمیقی که به شما نشان می‌دهد هر پست چگونه عمل می‌کند. با تجزیه و تحلیل اضافی برای استوری ها و حلقه های اینستاگرام.

اما این همه ماجرا نیست. یک گزارش ساز وجود دارد که به شما امکان می دهد داده های تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را جمع آوری کرده و آن را با داده های سایر شبکه های اجتماعی ترکیب کنید. نتیجه؟ گزارشی که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین می توانید گزارش ها را به صورت فایل های PDF یا PPT صادر کنید.

برندها و سازندگانی که رویدادها را اجرا می کنند از ویژگی ردیابی هشتگ قدردانی خواهند کرد. این یک افزونه پولی است اما بسیار قدرتمند است.

علاوه بر این، ابزار پیوند بیو اینستاگرام و قابلیت های برنامه ریزی اینستاگرام را خواهید یافت. هنگام برنامه‌ریزی پست‌ها در تقویم، تجزیه و تحلیل‌های حساب‌های شما برای ارائه بهترین زمان‌ها برای ارسال در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

مزایا و معایب

  • تجزیه و تحلیل دقیق اینستاگرام
  • انواع پست ها از جمله داستان ها و حلقه ها را پوشش می دهد
  • گزارش‌های بین شبکه‌ای را بسازید و صادر کنید
  • همچنین شامل سایر ابزارهای مفید اینستاگرام است
  • رابط کاربری نیاز به کار دارد

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 22 دلار در ماه شروع می شود و با صورتحساب سالانه تا 20٪ صرفه جویی می کند.

بررسی Metricool ما را بخوانید.

شماره 7 – برند24

برند24 برای فهمیدن اینکه چه کسی در مورد برند شما در اینستاگرام صحبت می کند و همچنین اندازه گیری آگاهی و احساسات کلی برند عالی است.

صفحه اصلی برند24صفحه اصلی برند24

این یک ابزار اختصاصی نظارت بر وب است، به این معنی که به ذکر کلمات کلیدی که می خواهید در سراسر وب، از جمله در اینستاگرام ردیابی کنید، گوش می دهد و به شما امکان می دهد از آنها مطلع شوید.

بعلاوه، همچنین زمینه آن ذکرها را برای ارائه بینش عمیق‌تر تحلیل می‌کند. به عنوان مثال، می تواند مثبت، منفی یا خنثی بودن یک ذکر را تشخیص دهد و از آن داده ها برای اندازه گیری احساسات برند شما استفاده کند.

یکی از راه هایی که من دوست دارم از Brand24 به طور خاص برای اینستاگرام استفاده کنم، یافتن اینفلوئنسرها است. محبوب‌ترین پست‌ها و پروفایل‌هایی را که کلمات کلیدی هدف شما را ذکر می‌کنند، به شما می‌گوید، و به هر نمایه یک «امتیاز اینفلوئنسر» اختصاص می‌دهد و پیدا کردن تأثیرگذارانی که بیشترین تأثیر را دارند آسان می‌کند.

همچنین می‌توانید از آن برای پیگیری موضوعات و کشف روندها، نظارت بر رقبای خود و تجزیه و تحلیل تأثیر تلاش‌های اینستاگرام شما بر آگاهی از برند استفاده کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که Brand24 تجزیه و تحلیل های کلی تر اینستاگرام مانند اطلاعات مربوط به عملکرد پست ها و رشد فالوور شما را ارائه نمی دهد. این فقط برای ذکر است.

مزایا و معایب

  • برای یافتن اینفلوئنسرهای اینستاگرام و موضوعات پرطرفدار عالی است
  • آگاهی و احساسات برند را در اینستاگرام و فراتر از آن تجزیه و تحلیل کنید
  • شهرت خود را مدیریت کنید
  • موارد ذکر شده را در بیش از 25 میلیون منبع در سراسر وب دنبال کنید
  • فقط برای تجزیه و تحلیل منشن ها خوب است (بدون پست اینستاگرام یا تجزیه و تحلیل پروفایل)
  • قیمت شروع بالا

قیمت گذاری

برنامه ها از 149 دلار در ماه شروع می شوند، با صورتحساب سالانه بیش از 2 ماه صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی برند24 ما را بخوانید.

شماره 8 – SocialBlade

SocialBlade یک ابزار رایگان تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی مفید است که آمار اولیه را برای اینستاگرام و همچنین یوتیوب، توییچ، توییتر و غیره ارائه می دهد.

صفحه اصلی Social Bladeصفحه اصلی Social Blade

من دوست دارم استفاده از SocialBlade چقدر آسان است. حتی برای شروع نیازی به ثبت نام و ورود به سیستم ندارید.

شما فقط سایت را بارگذاری کنید، سپس نام کاربری @ پروفایل اینستاگرام را که می خواهید آنالیز کنید را در کادر جستجو وارد کنید و جستجو را بزنید.

این یک گزارش با تعداد زیادی آمار اینستاگرام بارگذاری می کند. در صفحه خلاصه کاربر، می‌توانید معیارهای سطح بالایی مانند فالوور/دنبال کردن، میانگین نرخ تعامل، لایک‌ها، نظرات، فالوورهای به‌دست‌آمده، رتبه و غیره را ببینید.

و اگر به برگه آمار تفصیلی بروید، نمودارهای کامل تری را برای نشان دادن رشد فالوورها و اشتراک رسانه ها در طول زمان مشاهده خواهید کرد.

شما اطلاعات پیشرفته‌تری را که با ابزارهای دیگر انجام می‌دهید، مانند توصیه‌های «بهترین زمان برای پست کردن» و مواردی از این دست دریافت نمی‌کنید. و به نظر من رابط کاربری فوق‌العاده ناامیدکننده است – مملو از تبلیغات پاپ‌آپ و تبلیغات بنری است.

اما اگر فقط به تجزیه و تحلیل اولیه اینستاگرام نیاز دارید و نمی خواهید روی یک راه حل پولی سرمایه گذاری کنید، ارزش بررسی کردن را دارد.

مزایا و معایب

  • برای شروع سریع (فقط سایت را باز کنید و جستجو کنید)
  • تجزیه و تحلیل اولیه اینستاگرام را به صورت رایگان ارائه می دهد
  • هر پروفایلی را در اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و موارد دیگر جستجو کنید
  • معیار “Grade” برای تجزیه و تحلیل تأثیر کلی یک نمایه مفید است
  • تبلیغات پاپ آپ سرزده و تبلیغات بنری
  • رابط کاربری ضعیف و قدیمی
  • فقط تجزیه و تحلیل اولیه را ارائه می دهد (بدون بینش و KPIهای پیشرفته)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی از 3.99 دلار در ماه شروع می شود و با پرداخت سالانه می توانید 2 ماه پس انداز کنید.

شماره 9 – بینش اینستاگرام

بینش اینستاگرام تجزیه و تحلیل بومی است که می توانید از داخل برنامه IG به آن دسترسی داشته باشید. اگر یک حساب تجاری یا Creator دارید، استفاده از آن رایگان است و آمار عملکرد و مخاطبان اولیه را ارائه می دهد که می توانید به استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بازخورد دهید.

صفحه اصلی Instagram Insightsصفحه اصلی Instagram Insights

شکایت اصلی من از Instagram Insights این است که شما فقط می توانید بیش از 90 روز از داده های تجزیه و تحلیل را نگاه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید روندهای بلندمدت را دنبال کنید و عملکرد و رشد سال به سال را مقایسه کنید، شانسی ندارید.

به علاوه، شما فقط می توانید تجزیه و تحلیل را در برنامه مشاهده کنید. شما نمی توانید مانند ابزارهای تجزیه و تحلیل برتر اینستاگرام، گزارش بسازید و صادر کنید. اگر بخواهید بینش های خارجی خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، این احتمالاً یک معامله شکن خواهد بود.

با این اوصاف، اگر فقط می‌خواهید معیارها و بینش‌های اساسی مانند کل حساب‌های به دست آمده و درگیر شده، کل بازی‌های حلقه، جمعیت‌شناسی فالوورها و غیره را مشاهده کنید و به هیچ‌یک از زنگ‌ها و سوت‌های دیگر نیاز ندارید، کار را انجام می‌دهد.

مزایا و معایب

  • استفاده کاملا رایگان
  • از داخل اکانت اینستاگرام شما قابل دسترسی است
  • برای تجزیه و تحلیل جمعیتی مخاطب خوب است
  • بینش خوبی در مورد Reels
  • آسان برای استفاده
  • شما فقط می توانید به بیش از 90 روز نگاه کنید
  • نمی توان گزارش ها را ساخت یا خودکار کرد
  • فقط برای اینستاگرام (نه یک راه حل یکپارچه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی)
  • معیارهای محدود (فقط بینش ضروری/پایه ارائه می دهد)
  • به حساب کاربری اینستاگرام یا Creator نیاز دارد

قیمت گذاری

استفاده از Instagram Insights رایگان است.

شماره 10 – جوانه های اجتماعی

جوانه اجتماعی یکی از گران‌ترین اپلیکیشن‌های تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که من امتحان کرده‌ام. قیمت اولیه برای اکثر کاربران بسیار بالا خواهد بود، اما می تواند انتخاب خوبی برای برندها و آژانس هایی باشد که بودجه بیشتری برای کار با آنها دارند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی Sproutابزارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی Sprout

Sprout به گونه‌ای طراحی شده است که یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی همه‌جانبه با همه چیزهایی که برای مدیریت کل حضور خود در رسانه‌های اجتماعی در یک مکان نیاز دارید، طراحی شده است.

بنابراین، این فقط برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیست. همچنین تعدادی ابزار دیگر برای مواردی مانند برنامه ریزی اینستاگرام، مدیریت صندوق ورودی، گوش دادن به اجتماعی، حمایت از کارمندان، اینفلوئنسر مارکتینگ و غیره دریافت می کنید و می توانید تمام پروفایل ها و صفحات خود را از شبکه های اجتماعی مختلف به هم متصل کنید.

تجزیه و تحلیل آن نیز چشمگیر است. شما با تمام آماری که می‌توانید در مورد پروفایل اینستاگرام، پست‌ها، مخاطبان، رقبا، هشتگ‌ها، تبلیغات و غیره بخواهید، نسبت به سایر ابزارها، بینش عمیق‌تری دریافت می‌کنید. من به‌ویژه روشی را دوست دارم که بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام برای حداکثر دسترسی را به شما می‌گوید. / نامزدی

شما همچنین می توانید برای Sprout's Premium Analytics هزینه اضافی بپردازید. این به شما امکان می دهد به بیش از 150 معیار بیشتر و همچنین تجسم داده های تعاملی و سازنده گزارش دسترسی داشته باشید.

مزایا و معایب

  • بهترین تجزیه و تحلیل در کلاس
  • یک راه حل همه کاره با ویژگی های غنی
  • برای تیم ها، آژانس ها و مارک های بزرگ عالی است
  • محتوای ارگانیک اینستاگرام و تبلیغات پولی را در یک پلتفرم تجزیه و تحلیل کنید
  • قیمت اولیه بسیار بالا
  • Premium Analytics به یک افزونه پولی نیاز دارد

قیمت گذاری

برنامه ها از 249 دلار / صندلی / ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 25٪ صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه شروع کنید.

بررسی Sprout Social ما را بخوانید.

افکار نهایی

اینها بهترین انتخاب های من برای 10 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام هستند.

مطمئن نیستید با کدام یک بروید؟

بهترین انتخاب برای شما به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله معیارهایی که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید، ویژگی های تجزیه و تحلیلی که نیاز دارید (مانند گزارش، داشبورد مشتری، و غیره)، ابزارهای دیگری که می خواهید (مانند انتشار، مدیریت صندوق ورودی و غیره) ، و غیره.

پیشنهاد می‌کنم از آزمایش‌های رایگان موجود استفاده کنید تا چند مورد دلخواه خود را امتحان کنید و ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

می توانید گزینه های بیشتری را در جمع بندی ما از بهترین ابزارهای گزارش رسانه های اجتماعی بیابید. همچنین ممکن است این ابزارهای اینستاگرام و ابزارهای پیوند بیو را دوست داشته باشید.

آیا امیدوارید از مخاطبان خود در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ نحوه به دست آوردن فالوورهای بیشتر را در اینجا بیاموزید و بدانید که برای شروع کسب درآمد به چه تعداد فالوور اینستاگرام نیاز دارید.


افشاگری: محتوای ما توسط خواننده پشتیبانی می شود. اگر روی پیوندهای خاصی کلیک کنید، ممکن است کمیسیون بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا