شبکه های اجتماعی

سال در یک بررسی 2022

در حالی که با آرزوهای بالاتر، انگیزه بیشتر و روحیه عالی وارد سال جدید می شوید، همیشه باید به سال قبل فکر کنید. با پایان یافتن سال 2022، خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برای ما به ارمغان آورد، درس هایی برای زندگی به ما داد و ما را با بسیاری از شما آشنا کرد!

مانند سال 2021، سال 2022 نیز با فراز و نشیب هایش برای ما یک ترن هوایی بسیار سرگرم کننده در مرکز مرکزی قهرمانان اجتماعی بود. ما چند نفر از اعضای تیم جدید را سوار کردیم، با چند نفر خداحافظی کردیم، به خاطر عشق متقابلمان به غذا پیوند خوردیم، و در کل، یک سال سالم را سپری کردیم.

2022، شکستن موانع!

از آغاز سال 2022، ما یک هدف را در سر داشتیم و آن شکستن همه موانع بود. خوشحالم که گزارش دادیم که واقعاً این کار را انجام دادیم. Social Champ از معرفی یک طرح رایگان که همه هنجارهای صنعت را زیر پا می گذارد تا ایجاد موج در سراسر جهان، مطمئن شد که سال 2022 یک سال به یاد ماندنی است.

در ماه ژانویه، مدل قیمت گذاری جدیدی را با طرح فریمیوم ویژه معرفی کردیم که هیچ ابزار رسانه اجتماعی دیگری نداشت. طرح رایگان ما به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از این پلتفرم برای برنامه‌ریزی نامحدود در سه حساب بدون هیچ گونه محدودیت ویژگی استفاده کنند.

همه چیز بخشی از برنامه بود، از تجزیه و تحلیل گرفته تا آپلود انبوه تا RSS خودکار.

به جرات می توان گفت، مردم آن را دوست داشتند و به صورت انبوه به پلت فرم ما مهاجرت کردند!

این امر بار تیم پشتیبانی مشتری را افزایش داد که به معنای افراد بیشتر و اتوماسیون بود. بنابراین، ما یک میز کمک ایجاد کردیم که به طور کامل با راهنماها و سؤالات متداول بارگذاری شده بود تا بتوانیم تا حد امکان به سؤالات بیشتری پاسخ دهیم.

همچنین زمان پاسخگویی به ایمیل خود را کاهش دادیم و میزان رضایت خود را افزایش دادیم. بسیاری از مشتریان به ما پنج ستاره می دهند. راهنمای دفتر راهنمای ما به دقت ایجاد شده است تا کاربران ما بتوانند در عرض چند دقیقه راه حل هایی را بیابند. تا به امروز، ما صدها راهنما را در وب سایت و کانال YouTube خود ارسال کرده ایم.

ما یکی از بهترین اخبار سال را چند ماه بعد دریافت کردیم. Social Champ برای Techstars Toronto Cohort 2022 انتخاب شد. این ما را به اولین راه حل MarTech پاکستان تبدیل کرد که بخشی از چنین کنفرانس بزرگی بود. جدای از آن، ما نیز یکی از تنها استارت آپ هایی بودیم که برای عضویت در Techstars انتخاب شدیم.

با Techstars، ما همچنین فرصتی برای شرکت در کنفرانس Collision و Web Summit 2022 پیدا کردیم.

همه اینها منجر به بسیاری از شما شد. ما در اطراف خدمت کردیم 50000+ حساب‌های شبکه‌های اجتماعی امسال، و هیچ چیز به اندازه اعتماد شما به ما ما را خوشحال نکرد. با این #ChampFam بزرگ، سال 2022 برای ما لذت بخش شد و ما همیشه به خاطر شما از این سال به عنوان یک سال خوب یاد خواهیم کرد!

ما توانستیم با تمام این نقاط عطف بزرگ مقابله کنیم زیرا شما را در کنار خود داشتیم!

تعداد رو به رشد در سال 2022

در سال 2022، ما با ابزار خود به بسیاری از آژانس ها، مدیران رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان، بازاریابان، نویسندگان، مدیران عامل و افراد خدمات رسانی کردیم. این به این معنی است که ما بیش از این تسهیل کردیم 50000 اکانتاز جمله فیس بوک، لینکدین، توییتر، یوتیوب، تیک تاک، نمایه کسب و کار گوگل، اینستاگرام و پینترست در طول 12 ماه!مجموع حساب های متصل در سال 2022 با Social Champ

علاوه بر این، ما 7,471,089 پست را در هشت شبکه اصلی رسانه اجتماعی منتشر کردیم که بیشترین پست ها در فیس بوک و توییتر از نزدیک دنبال شد!کل پست ها در شبکه های اجتماعی

پرطرفدارترین حساب اجتماعی امسال فیسبوک و پس از آن اینستاگرام و لینکدین بود.

ویژگی های جدید در سال 2022

ما بسیاری از ویژگی‌های شگفت‌انگیز را اضافه کردیم و ویژگی‌های دیگر را در سال 2022 اصلاح کردیم، یک رابط کاربری جدید برای بسیاری از ویژگی‌ها معرفی شد. تقویم ما مورد علاقه طرفداران شد، ما موضوعات توییتر، حلقه های اینستاگرام و فیس بوک را بیرون انداختیم، ظاهر جدیدی را برای Analytics معرفی کردیم و تغییرات جزئی متعددی ایجاد کردیم تا زندگی شما آسان تر شود!

آه و بزرگ ترین ادغام سال را فراموش نکنیم. TikTok!

در اینجا نقشه راه کامل برای سال 2022 آمده است:نقشه راه Social Champ، اضافه شدن ویژگی های جدید در سال 2022

ما همچنین روی یک پروژه رویایی کار کردیم که همه ما به آن علاقه زیادی داریم – YourChamp. این پلتفرم در اصل یک میکروسایت برای نشان دادن دسترسی اجتماعی شماست!

رشد به عنوان یک جامعه

در سال 2022، ما بخشی از 5 ابزار برتر در Product Hunt بودیم که حاصل جامعه زیبایی است که در طول سال ها ایجاد کرده ایم!

مشتریان شگفت انگیز، مشتریان قابل اعتماد و دوستان مادام العمر ما را قادر ساختند که به سرعت به این نقطه عطف دست یابیم. ما نمی توانیم از جامعه ای که به صورت آنلاین ساخته ایم خوشحال باشیم. چیزی که جامعه ما را قوی‌تر کرده است، نظرات شگفت‌انگیزی است که در طول سال‌ها گردآوری کرده‌ایم.

اینجا چندتایی هستند!بررسی مشتری برای Social Champ

بررسی مشتری برای Social Champ

رو به رشد #ChampFam

در سال 2022، همه ما به دنبال شکستن موانع بودیم، در مورد شگفت انگیز #ChampFam هم همینطور بود. ما از نظر تیم داخلی و همچنین مشتریان رشد کردیم.

ما مجموعه جدیدی از بازاریابان دیجیتال، توسعه دهندگان و دیگران را استخدام کردیم تا مطمئن شویم کشتی ما به آرامی حرکت می کند. نه تنها این، بلکه ما استخدام های قدیمی خود را نیز جلا دادیم و مطمئن شدیم که آنها نیز بدرخشند. سرمایه گذاری روی موفقیت آنها مانند سرمایه گذاری روی موفقیت ماست!

در میان همه اینها ما به عنوان یک خانواده بزرگ خدمت کردیم که به ما امکان رشد داد. بازخورد شما ما را قادر ساخت تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شویم و محصول خود را دقیقاً همانطور که دوست دارید بسازیم!

پیام ها و عشق از بنیانگذاران

سمیر احمد خان – مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران
سامیر احمد خان - مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Social Champ

«2022 برای من چیزی جز یک ترن هوایی نبود، یاد گرفتم خود را با تغییرات جدید در زندگی شخصی و حرفه ای وفق دهم. برخلاف سال 2021 که بیشتر پشت یک صفحه نمایش گذراندیم، امسال بیشتر در مورد ایجاد ارتباط حضوری بود.

از حضور در Techstars در تورنتو گرفته تا شرکت در Websummit در پرتغال، چیزی جز یک ماجراجویی یک عمر نبود. این سفر کاری به من اجازه داد تا با مجموعه کاملی از کارآفرینان جدید، بازاریابان دیجیتال، صاحبان استارت‌آپ‌ها و دیگران آشنا شوم.

به جرات می توان گفت، من در سال گذشته یک انجمن قوی تر برای Social Champ ایجاد کردم و این کار را برای سال های آینده ادامه خواهم داد!

به عنوان یک مدیر عامل، می خواهم از همه شما به خاطر عشق و اعتمادی که به ما دارید، که ما را قوی تر و بسیار مقاوم تر می کند، تشکر کنم!

از امسال به بعد، قصد داریم تجربه ای را به شما ارائه دهیم که ده برابر بهتر از سال گذشته بود. از اینجا فقط به سمت بالا می رویم!»سامیر احمد خان - مدیر عامل Social Champ در Web Summit Stage

شاکر غنی – مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران
شاکر غنی – مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران

در سال 2022، ما چیزهای جدید زیادی یاد گرفتیم، یاد گرفتیم که چگونه چیزهایی را که برای ما مفید نبوده اند کنار بگذاریم و چگونه تغییری را که به نفع ما بود بپذیریم. ما استقبال از تعدادی از اعضای تیم جدید و خداحافظی با چند نفر قدیمی را تجربه کردیم.

ما این شانس را داشتیم که ChampFam بسیار گرامی خود را از نظر مشتریان و اعضای تیم داخلی گسترش دهیم. با ورود به سال 2023، هدف ما تقویت محصول خود از نظر هوش مصنوعی و داده است تا بتوانیم بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهیم!

امسال همه چیز در مورد رشد مقیاس پذیر و در عین حال انفجاری خواهد بود و توده ها را با قدرت رسانه های اجتماعی توانمند می کند.

زهیب احمد شاکر – مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران
زهیب احمد شاکر - مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران

تیم من و من بسیار مشتاق هستیم که چالش های جدید را در حالی که در سال آینده در بازار Martech حرکت می کنیم، انجام دهیم. ما مطمئن هستیم که امسال برای ما بسیار بزرگ خواهد بود زیرا محصول خود را بهبود می بخشیم و چندین ویژگی جدید را ارائه می کنیم.

سال 2022 برای من مثبت بوده است زیرا تمرکز زیادی روی سلامتی‌ام از جمله آمادگی جسمانی و ذهنی‌ام گذاشته‌ام. این به من امکان داد تا از نظر حرفه ای عملکرد بهتری داشته باشم و تیمم را به سمت موفقیت هدایت کنم!

هدف رو به جلو، ریسک کردن و مختل کردن بازار رسانه های اجتماعی برای منافع بیشتر است!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا