بازی

نحوه نصب مدهای Stardew Valley

در حال حاضر چیزهای زیادی برای دوست داشتن در بازی پایه وجود دارد Stardew Valley، اما هرگز شرم آور نیست که بخواهیم چیزها را با چند مود چاشنی کنیم. بازی دارد مدتی است که منتشر شده است، و تعداد زیادی بسته محتوای ساخته شده در جامعه وجود دارد که می تواند به تازه نگه داشتن Stardew Valley کمک کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

10 بهترین حالت Stardew Valley برای اندروید

تجربه کلی خود را با این مودهای اندروید شگفت انگیز Stardew Valley افزایش دهید.

فرقی نمی‌کند به دنبال مدهای گرافیکی باشید، مودهای مبتنی بر داستان که شخصیت‌های جدیدی را اضافه می‌کنند یا ساکنان محلی Pelican Town را گسترش می‌دهند، مودهایی برای تغییر دادن گیم‌پلی خود، یا چیزهای دیگر، ما به شما کمک می‌کنیم مودها را در Stardew Valley نصب کنید. یک مدیر مد، SMAPI.

به روز شده در 15 ژوئن 2024 توسط گابریل کاستانیا: با به‌روزرسانی نسخه 1.6 که بسیاری از مدها را به‌روزرسانی می‌کند، ما راهنمای خود را در مورد نحوه نصب مدهای Stardew Valley به‌روزرسانی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم مدیر مد خود، SMAPI را نصب کنید، و همچنین برای برخی از مدهای مورد علاقه Stardew Valley پیشنهاداتی ارائه دهید.


مرحله اول: SMAPI را نصب کنید

صفحه اصلی smapi، برنامه مورد نیاز برای نصب مدها در stardew valley


برای شروع استفاده از مودها در Stardew Valley، ابتدا باید a برنامه ای که مدهای شما را اجرا می کند برای شما، و بسیاری از موارد مفید را ارائه می دهد کمک مدیریت هوشمند برای مدهای شما. برنامه مورد نیاز شما نامیده می شود SMAPI، و بیشتر کار را پس از انجام آن برای شما انجام می دهد آن را از وب سایت SMAPI دانلود کرد.

برای شروع نصب مدهای Stardew Valley، باید فایل SMAPI دانلود شده را استخراج کنید در فایل های بازی برای پیدا کردن آنها، مسیر فایل به پوشه Stardew Valley شما به شرح زیر است:

  • این رایانه > لوکال دیسک (C:) > فایل های برنامه (x86) > استیم > برنامه های استیم > رایج > دره Stardew

SMAPI را در پوشه Mods نصب نکنید! این یک مد است
مدیر
، نه خود یک مود، پس آن را در فایل های معمولی بازی بگذارید.

پنجره Stardew Valley SMAPI Mods


هنگامی که فایل SMAPI را استخراج کردید، SMAPI Installer را اجرا کنید از دانلودها و دستورات موجود درپنجره کوچک و مربع مشکیو بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد. هر زمان که Stardew Valley را اجرا می کنید، SMAPI هرگونه مدهای قدیمی را بررسی می کند و به شما هشدار می دهد که نسخه های جدید موجود است.

آیا می توانید مدهای Stardew Valley را با استیم بازی کنید؟

پس از تنظیم SMAPI، باید این کار را انجام دهید تغییر مسیر Steam به برنامه صحیح برای بوت کردن. SMAPI یک فایل “StardewModdingAPI” در داخل پوشه بازی ایجاد می کند. می‌توانید مستقیماً روی آن در پوشه بازی کلیک کنید تا Stardew Valley مود شده بارگذاری شود یا می‌توانید راه‌اندازی بازی Steam را به آن فایل هدایت کنید تا وقتی بازی را در Steam فشار دهید، نسخه مود شده باز شود.

پوشه مد Stardew Valley

برای پیدا کردن برنامه مود شده Stardew Valley:

  • این رایانه > لوکال دیسک (C:) > فایل های برنامه (x84) > استیم > برنامه های steam > مشترک > دره Stardew > StardewModdingAPI


برای تغییر مسیر Steam به نسخه مود شده:

  • روی بازی Stardew Valley در کتابخانه خود کلیک راست کنید
  • روی خواص کلیک کنید
  • در برگه عمومی در پایین ترین قسمت “گزینه های راه اندازی” با کادر متنی وجود دارد. شما باید محل تعیین شده فایل API را کلمه به کلمه در اینجا وارد کنید.
  • این را در کادر متن، شامل نقل قول ها و درصدها تایپ کنید: “c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\Stardew Valley\StardewModdingAPI.exe” %command%

مراحل در SMAPI با تغییر مسیرهای مفید در هنگام نصب مدیر mod گنجانده شده است.

مربوط

Stardew Valley Mod به شما امکان می دهد یک بنای یادبود برای تخت پدربزرگ بسازید

این تکامل نهایی میم تخت پدربزرگ است.

مرحله دوم: دانلود و نصب Mods

صفحه اصلی nexus mods برای دانلود مدهای stardew valley

اکنون که نصب SMAPI شما به پایان رسیده است، می توانید مودها را برای استخراج در پوشه Mods دانلود کنید.


یکی از رایج ترین و قابل اعتمادترین سایت ها برای یافتن مدهای Stardew Valley است Nexus Mods، که کتابخانه وسیعی از مدهای مختلف Stardew Valley را ارائه می دهد که هر چیزی از تغییرات گرافیکی ساده گرفته تا افزودن موارد اضافی مفید به رابط کاربری یا حتی گسترش نقشه و گنجاندن کاراکترهای جدید را پوشش می دهد.

برخی از مودها از طریق Nexus نیاز به تنظیم اضافی با سایر مدها دارند، اما همه اینگونه نیستند. فقط با SMAPI اجرا می شود، بنابراین قبل از نصب، مدهای خود را برای پیوندها و اطلاعات بررسی کنید.

هنگامی که مدها را دانلود کردید، باید این کار را انجام دهید فایل mod را در پوشه Mods استخراج کنید از مسیر فایل بالا، جایی که SMAPI را نصب کردید. همچنین می توانید آنها را مستقیماً از پوشه Downloads خود در پوشه Mods استخراج کنید تا در زمان صرفه جویی کنید. دفعه بعد که بازی را اجرا می کنید، SMAPI مدها را قبل از اجرا بررسی می کند.

منوی مجموعه اطلاعات رابط کاربری، یک مد stardew valley


اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا برخی از مدهای مورد علاقه تیم ما برای Stardew Valley آورده شده است. ما لیستی داریم برای:

هنگامی که موارد فنی را از سر راه برداشتید، تقریباً بی پایان هستند، بنابراین به Nexus Mods بروید و برخی از مدهای جالب جدید Stardew Valley را که می توانید با آنها بازی کنید، بررسی کنید!

بعد

10 کاری که اگر در دره استاردیو حوصله تان سر رفته است باید انجام دهید

آیا از زندگی مزرعه در Stardew Valley خسته شده اید؟ در اینجا مواردی وجود دارد که به کاهش خستگی کمک می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا