شبکه های اجتماعی

Vice Media بیش از 100 کارمند را اخراج کرد و برند World News را تعطیل کرد

معاون رسانه بیش از 100 کارمند خود را به عنوان بخشی از تجدید ساختار سازمان های جهانی خود اخراج می کند، همراه با تعطیلی آن. معاونت نیوز پخش امشب، گزارش ها گفت.

به گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت رسانه ای جنگ زده چندین ماه است که به دنبال فروش خود بوده است.

“ما در حال دگرگونی هستیم معاون بروس دیکسون و هوزهفا لوخندوالا، یکی از مدیران اجرایی، در یادداشتی به کارکنان که توسط WSJ دیده شده است، گفتند: اخباری برای مقاومت بهتر در برابر واقعیت‌های بازار و هماهنگی بیشتر با نحوه و مکان‌هایی که مخاطبان خود را بیشتر با محتوای ما درگیر می‌کنند.

Vice World News محتوای خبری دیجیتال و تلویزیونی را برای مخاطبان بین المللی تولید می کند.

Vice گفت که Vice News برند خبری منحصر به فرد آن در سراسر جهان خواهد بود و عملاً به برند Vice World News پایان خواهد داد. Vice Media در اوایل سال جاری 30 میلیون دلار در قالب بدهی از گروه سرمایه گذاری فورترس تأمین مالی کرد.

Vice در اوج خود نزدیک به 6 میلیارد دلار ارزش داشت. ماه گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که گروه بلک پیشنهادی برای خرید Vice به قیمت حدود 400 میلیون دلار ارائه کرده است. هفته گذشته، خبرگزاری محبوب Insider اعلام کرد به اخراج کردن 10 درصد از نیروی کار آن شامل نویسندگان کارکنان است.

اخراج ها نشان دهنده بازار رسانه ای است که هنوز با اقتصاد در حال مبارزه سازگار است. جونا پرتی، مدیر عامل شرکت، اعلام کرد که بازوی خبری BuzzFeed.com برنده جایزه پولیتزر نیز در حال بسته شدن است. این رسانه گفت که در حال کاهش تقریباً 15 درصدی نیروی کار در تیم‌های تجاری، محتوا، فناوری و مدیریت است و روند بسته شدن BuzzFeed News را آغاز می‌کند.

چندین رسانه مانند ABC News، NPR، Vox Media، CNN و دیگران در ماه های اخیر کارکنان خود را اخراج کرده اند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا