شبکه های اجتماعی

استرالیا اپل و مایکروسافت را بر سر محافظت از کودکان آنلاین هدف قرار می دهد

یک رگولاتور استرالیایی، پس از استفاده از قدرت های جدید برای وادار کردن غول های فناوری به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد روش های خود، متهم شد سیب شرکت و مایکروسافت شرکت به اندازه کافی برای متوقف کردن محتوای استثمار کودکان در پلتفرم های خود انجام نمی دهد.

کمیسیون امنیت الکترونیک، دفتری که برای محافظت از کاربران اینترنت راه اندازی شده است، گفت که پس از ارسال درخواست های قانونی برای اطلاعات به برخی از بزرگترین شرکت های اینترنتی جهان، پاسخ ها نشان می دهد که اپل و مایکروسافت به طور پیشگیرانه مواد آزار کودکان را در سرویس های ذخیره سازی خود بررسی نکرده اند. ، iCloud و یک درایو.

این دو شرکت همچنین تأیید کردند که از هیچ فناوری برای شناسایی پخش زنده آزار جنسی کودکان در سرویس‌های ویدیویی استفاده نکرده‌اند اسکایپ و تیم های مایکروسافت، که متعلق به مایکروسافت هستند و زمان رویاروییکمیسیونر در گزارشی که منتشر شد گفت که متعلق به اپل است.

همچنین بخوانید

مرد آمریکایی متهم به تعقیب قربانی با AirTags Appleamp39
Big Tech پیش نمایش سوالاتی را دریافت می کند که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا می خواهند به آنها پاسخ داده شود

یکی از سخنگویان مایکروسافت گفت که این شرکت متعهد به مبارزه با تکثیر مواد سوء استفاده است، اما “از آنجایی که تهدیدات برای ایمنی کودکان همچنان در حال تکامل است و بازیگران بد در تاکتیک های خود پیچیده تر می شوند، ما همچنان خود را به چالش می کشیم تا پاسخ خود را تطبیق دهیم.”

اپل بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

به گفته کمیسر، این افشای شکاف‌ها در اقدامات حفاظت از کودکان در برخی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان را تأیید می‌کند و فشار عمومی را بر آنها برای انجام کارهای بیشتر ایجاد می‌کند. شرکت متا پلتفرم که مالک فیس بوک است، اینستاگرام و WhatsApp و صاحب اسنپ چت شرکت اسنپ همچنین تقاضاهایی برای اطلاعات دریافت کرد.

جولی اینمن گرانت، کمیسر در بیانیه‌ای گفت: پاسخ‌ها به طور کلی «هشدارکننده» بودند و نگرانی‌هایی را درباره «استفاده آشکارا ناکافی و متناقض از فناوری‌های در دسترس برای شناسایی مواد کودک آزاری و نظافت» ایجاد کردند.

مایکروسافت و اپل «حتی تلاش نمی‌کنند تا به طور فعال مطالب مورد سوءاستفاده از کودکان را که قبلاً تأیید شده‌اند» در سرویس‌های ذخیره‌سازی خود شناسایی کنند، اگرچه یک محصول شناسایی توسعه‌یافته مایکروسافت توسط سازمان‌های مجری قانون استفاده می‌شود.

اینمن گرانت گفت، اعلامیه اپل یک هفته پیش مبنی بر توقف اسکن حساب های iCloud برای سوء استفاده از کودکان، به دنبال فشار طرفداران حفظ حریم خصوصی، “گامی بزرگ به عقب عقب تر از مسئولیت های آنها برای کمک به حفظ امنیت کودکان بود.”

او اضافه کرد که شکست هر دو شرکت در تشخیص سوء استفاده از پخش زنده به این معناست که “برخی از بزرگترین و ثروتمندترین شرکت های فناوری در جهان چشم خود را بسته اند و گام های مناسب را برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد در برابر غارتگران ناکام گذاشته اند.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا