ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در حالی که SHIB شاهد ورود 400 میلیون دلار حجم معاملات است – 1 دلار SHIB ورودی؟

منبع: TradingView

قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است، در حالی که انتظار می رود راه اندازی بتا شبکه لایه دو شیباریوم شیبا اینو تا پایان هفته انجام شود. این به افزایش 10 درصدی SHIB در 30 روز گذشته کمک کرده است، اگرچه سکه در هفته گذشته 3 درصد کاهش یافته است.

ورود Shibarium به طور بالقوه نشان‌دهنده دوره جدیدی برای Shiba Inu است، که در آن از صرفاً یک رمزارز میم به پلتفرمی که ابزار واقعی ارائه می‌دهد، حرکت می‌کند. و در ارتباط با راه اندازی بالقوه SHIB: Metaverse در سال جاری، راه اندازی آن می تواند به افزایش SHIB به رکوردهای جدید کمک کند.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در حالی که SHIB شاهد ورود 400 میلیون دلار حجم معاملات است – 1 دلار SHIB ورودی؟

نمودار SHIB در یک موقعیت ترکیبی قرار دارد و به طور بالقوه می تواند از اینجا به بعد به هر سمتی حرکت کند. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی آن (بنفش)، پس از کاهش نزدیک به 50 در چند روز گذشته، دوباره شروع به افزایش کرده است، که نشان دهنده بهبود جزئی حرکتی است که در اواخر فوریه داشت.

1677163253 910 پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در حالی که SHIB شاهد ورود
منبع: TradingView

در همان زمان، میانگین متحرک 30 روزه (قرمز) SHIB همچنان به طور تدریجی بالاتر از میانگین 200 روزه خود (آبی) افزایش می یابد. این نشان می دهد که رالی فعلی آن ممکن است قبل از اینکه سکه بیش از حد خرید شود، فضایی برای ادامه دارد.

از نظر سطوح مقاومت، شکست خالص بالای 0.0000135 دلار می‌تواند نشان‌دهنده افزایش پایدارتر آلت‌کوین باشد. و با افزایش حجم معاملات 24 ساعته SHIB امروز به بالای 400 میلیون دلار، به نظر می رسد که نقدینگی و علاقه به افزایش چنین رالی را دارد.

در واقع، یکی از چیزهایی که ممکن است به SHIB کمک کند تا به رشد خود ادامه دهد، راه اندازی Shibarium در بتا است. در حالی که تایید نشده است، در جامعه توییتر Crypto سکه گزارش شده است که Shytoshi Kusama، یکی از توسعه دهندگان اصلی در پشت شبکه لایه دو، گفته است که این راه اندازی بتا “این هفته” انجام می شود.

این ممکن است افزایش بیش از حد متوسط ​​امروز SHIB را توضیح دهد. با این حال، حتی اگر نسخه بتا Shibarium تا پایان این هفته منتشر نشود، ورود آن در آینده بسیار نزدیک بدون شک باعث افزایش بیشتر SHIB خواهد شد.

در مورد اینکه SHIB دقیقاً کجا می تواند برود، برخی از حامیان پیش‌بینی کرده‌اند که امسال به بالاترین حد خود خواهد رسید (که در حال حاضر 0.00008616 دلار است) و در نهایت می تواند حتی به 1 دلار هم برسد.

با این حال، قیمت 1 دلار به این معنی است که SHIB حدود 7،500،000٪ از قیمت فعلی خود افزایش یافته است. با توجه به اینکه سکه در حال حاضر تقریباً 23,600,000 درصد در مقایسه با پایین ترین سطح تاریخ خود یعنی 0.000000000056366 دلار (که در نوامبر 2020 تنظیم شده است) افزایش یافته است، ممکن است تصور چنین افزایشی سخت باشد، به خصوص زمانی که SHIB حداکثر عرضه کل 999.99 تریلیون را دارد.

با این وجود، گزارش‌هایی مبنی بر افزایش مالکیت نهنگ‌های SHIB در مم توکن وجود دارد که به تجمع‌های بیشتر اشاره می‌کند.

به همین ترتیب، راه‌اندازی قریب‌الوقوع Shibarium در نهایت توسط SHIB بزرگ‌نمایی می‌شود: Metaverse، یک دنیای مجازی با مضمون Shiba Inu که در آن کاربران می‌توانند زمین‌های مبتنی بر NFT (و آیتم‌های مختلف دیگر) را کاوش کرده و صاحب آن شوند. قرار است در اواخر سال راه اندازی شود، و شاید حتی بیشتر از Shibarium، به Shiba Inu کمک می کند تا به جای یک توکن میم، بیشتر به یک پلتفرم کامل تبدیل شود.

با توجه به اینکه SHIB نماد اصلی متاورس خود خواهد بود، راه اندازی دومی منجر به تقاضای بسیار بالاتری برای آلت کوین خواهد شد. در صورت مساوی بودن همه موارد دیگر، پس از راه‌اندازی، قیمت آن باید به طور پیوسته در طول زمان افزایش یابد.

با در نظر گرفتن همه این موارد، SHIB می تواند تا پایان سال به 0.00002 دلار افزایش یابد، یا حتی اگر دو راه اندازی فوق العاده خوب پیش بروند. این منجر به افزایش 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی سکه می شود.

اکنون Shiba Inu را بخرید

جایگزین های با پتانسیل بالا برای شیبا اینو

در حالی که SHIB ممکن است منتظر راه اندازی Shibarium و SHIB: The Metaverse باشد تا از یک رالی قابل توجه لذت ببرد، توکن های با پتانسیل دیگری در بازار وجود دارند که احتمالاً در کوتاه مدت رشد زیادی خواهند داشت. ما چنین توکن‌هایی را در این فهرست از 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 بررسی کرده‌ایم که توسط CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا