شبکه های اجتماعی

FAA ایالات متحده قرارداد 2.4 میلیارد دلاری Verizon را برای زیرساخت شبکه مخابراتی منعقد می کند

را ایالات متحده اداره هوانوردی فدرال (FAA) روز پنج شنبه گفت اعطا شد Verizon واحد شبکه های تجاری ارتباطات قراردادی به ارزش 2.4 میلیارد دلار در مدت 15 سال دارد زیرا آژانس به دنبال نوسازی سیستم های خود است.

Verizon پلتفرم ارتباطی نسل بعدی FAA را طراحی، ساخت و راه اندازی خواهد کرد. را مخابرات این شرکت گفت که FAA یک شبکه سازمانی پویا، بسیار در دسترس و ایمن برای پشتیبانی از تمام برنامه های کاربردی مهم ماموریت آژانس در سراسر سیستم ملی فضای هوایی خواهد ساخت.

ورایزون گفت که زیرساخت جدید از تمام برنامه های کاربردی حیاتی آژانس در سراسر سیستم ملی فضای هوایی پشتیبانی می کند، که شامل ارائه مدیریت ترافیک هوایی برای بیش از 45000 پرواز روزانه و 2.9 میلیون مسافر هواپیمایی است که در 29 میلیون مایل مربع که فضای ملی ایالات متحده را تشکیل می دهند، سفر می کنند. سیستم.

کایل مالدی، مدیرعامل Verizon Business گفت که این پروژه به هدایت FAA از طریق “تحول زیرساخت های مخابراتی که از آخرین پیشرفت ها در فناوری و راه حل های شبکه استفاده می کند” کمک می کند.

او افزود که “خدمات پویا و ارائه پهنای باند، برای بهبود بینش و دید در مورد پیکربندی و عملکرد سرویس شبکه” ارائه خواهد کرد.

FAA گفته است که باید برای نوسازی بسیاری از سیستم های قدیمی هزینه کند.

در ژانویه، قطع شدن پایگاه داده پیام‌رسانی کلیدی خلبان باعث توقف ترافیک سراسری مسافران در ایالات متحده شد که اولین مورد از زمان حملات 11 سپتامبر 2001 بود.

در گزارش سال 2021 دفتر بازرسی کل بخش حمل و نقل بارها به چالش‌های پروژه زیرساختی سیستم حمل‌ونقل هوایی چند میلیارد دلاری FAA اشاره شده است.

ورایزون و خطوط هوایی در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022 بر سر برنامه‌هایی برای استقرار سرویس 5G C-Band در نزدیکی فرودگاه‌ها با هم درگیر شدند، اما در نهایت به توافقی داوطلبانه برای جلوگیری از اختلالات پروازی دست یافتند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا