بازی

نکات رزمی حرفه ای برای Kunitsu-Gami: Path Of The Goddess

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

در حالی که Kunitsu-Gami: مسیر الهه در واقع یک بازی دفاع از برج است، برخلاف بسیاری از بازی های دیگر در این ژانر است. شما به طور انحصاری به روستاییان خود متکی نیستید زیرا سو به تنهایی یک جنگجوی شایسته است و هر سیتی را که سعی در صدمه زدن به یوشیرو دارد، تضعیف می کند.

مربوط نقد و بررسی Kunitsu-Gami: Path Of The Goddess – Kunitsu-Gaming Excellence زیبایی شناسی که شما را جذب می کند و گیم پلی که شما را محکم نگه می دارد.
با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است ندانید تمام کارهایی که سو می تواند انجام دهد، یا اینکه چگونه می توانید آنها را با روستاییان به بهترین نحو انجام دهید. نترسید که ما نکات مفیدی را گردآوری کرده‌ایم که شما را در طول شب با خود همراه می‌کند و باعث می‌شود در کوتاه‌مدت به Soh and the Villagers مسلط شوید.

Soh's Base Moveset

برای بازی موثر در نقش سو، ممکن است دانستن تمام حرکاتی که در اختیار دارند مفید باشد. ممکن است در ابتدا نسبتاً ساده به نظر برسند، اگرچه روش‌های کوچکی که در آن می‌توان از مجموعه حرکتی آنها استفاده کرد، آن را کاملاً نشان می‌دهد کمی کاربردی تر از چیزی که ممکن است فکر کنید

در جدول زیر به تفکیک پرداخته ایم هر یک از پایه سوه حرکت می کندو همچنین برخی از عملکردهای اصلی که بعداً قفل آن را باز خواهید کرد.

حرکت چکار میکند حمله منظم یک سری حملات که می تواند تا چهار بار ضربه بزنید. حرکت انجام شده بستگی به تجهیزات دارد سبک رقص. حمله رقص حملاتی که می توانند در بین هر ضربه حملات منظم شما انجام شوند. هر یک Dance Attack به کمبو پایان می دهد. طفره رفتن سو در حالی که چوب را فشار می دهید از جهتی جاخالی می دهد. این می دهد آسیب ناپذیری برای کل انیمیشن، هر چند بعد از آن تاخیر زیادی دارد. نگهبانی Soh بلوک با شمشیر خود را به دفع حملات دور و غوغا، هر بار که مورد حمله قرار می گیرند، گارد گاج خود را کاهش می دهند. پریدن Soh می تواند برای رسیدن به مناطق بالاتر، دشمنان در هوا و انجام حملات بپرد. نیز میتواند یک پرش دیواری انجام دهید روی سطوح صاف محافظان تسوبا Soh از هر گارد Tsuba که در حال حاضر مجهز است استفاده می کند. فقط در حال حاضر برجسته Tsuba Guard دوباره شارژ خواهد شد. تیراندازی با کمان باز شده از طریق ارتقاء، Soh برای آسیب محدود یک تیر شلیک می کند از کمان آنها در هوا نیز قابل استفاده است. حملات هوایی هم حملات منظم و هم حملات رقصی را می توان در هوا انجام داد. این حملات همچنان باقی است همان بدون توجه به سبک رقص.

این همه کاری است که سو می تواند خودش انجام دهد، اگرچه بسیاری از اینها مشروط هستند. تیراندازی با کمان می تواند باشد شارژ شده تا اثرات متفاوتی داشته باشد، حملات رقص را می توان بعداً شارژ کرد خسارت عظیم Resist Gauge را وارد کنید، و غیره. مطمئن شوید که همیشه از کل مجموعه حرکتی Soh استفاده می کنید.

رقص اوکا و رقص شیدن

Soh بازی را با این شروع می کند سبک رقص اوکا، که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرید فقط روش مبارزه آنهاست. هنگامی که ارتقاء توانایی Soh را باز کردید، می توانید قفل سبک مبارزه دوم را باز کنید. رقص شیدن. این یک سبک کاملاً متفاوت از بازی را ارائه می دهد. در اینجا یک تفکیک سریع وجود دارد:

رقص شیدنآسیب را در اولویت قرار می دهد و ثابت بودن بیشتر داشتن قابل پیش بینی حرکت می کند. استفاده می کند همان حمله رقص مهم نیست که در کدام قسمت از کمبو هستید. اوکا رقص بیایید Soh آزادانه حرکت کند در حین حمله Dance Attack دارد جلوه های مختلف بسته به زمان استفاده از آنها در ترکیب. آسیب کمتر اما خیلی سریعتر و انیمیشن هایی که به راحتی قابل لغو هستند.

این به ترجیحات شخصی بستگی دارد که شما ترجیح می دهید، اما باز کردن قفل دوم برای زمانی که نیاز به تغییر استراتژی دارید عالی است. تو می توانی سبک رقص خود را در چادر یوشیرو تغییر دهید.

هر دو سبک رقص بسته به نوع حرکات کمی متفاوت دارند
چه در حال حرکت و چه ساکن
وقتی آنها را اجرا می کنید

توانایی های Soh را ارتقا دهید

پس از اینکه باتسو را شکست دادید، سو (تا حدی) به قدرت کامل خود بازگشته است. از نظر عملی این به این معنی است شما ارتقاهای Soh را باز می کنید، که از چادر یوشیرو در همان مکانی که Roles ارتقا داده می شود قابل دسترسی است. آنها در پنج دسته قرار می گیرند: مبارزات، تیراندازی با کمان، رقص اوکا، رقص شیدن، و صفحه فرمان.

ارتقاهای Soh همگی عملی هستند. در حالی که سلامتی و ارتقاء قدرت حمله نخواهید داشت، قفل را باز خواهید کرد مکانیک گیم پلی کاملاً جدید، از کنترل های بیشتر بر نحوه سفارش دهی به دهکده ها تا تعاملات جدید در مراحل خود.

ارتقا نقش ها را فراموش نکنید

Kunitsu-Gami دارای طیف گسترده ای از نقش ها برای روستاییان است واحدهای غوغا ساده برای کاربردهای خاص تر. تا زمانی که کل بازی را به پایان نرسانید، تعداد بیشتری از آنها را باز می‌کنید و یاد می‌گیرید که در هر سناریو کدام بهترین کار را انجام می‌دهد.

به یاد داشته باشید که Musubi قابل استرداد است
رایگان در هر زمان
اگر می خواهید ارتقاهای خود را در Soh یا Villagers تغییر دهید.

فقط فراموش نکنید که واقعاً آنها را ارتقا دهید. هر نقش با ارتقاء سلامت همراه است، هرچند گاهی اوقات جدید توانایی های رزمی نحوه استفاده شما از آنها را تغییر می دهد. هیزم شکن ها قادر به تعقیب دشمنان یا زاهدانی هستند که به هر دشمنی در محدوده خود آسیب می رسانند، می تواند نحوه استفاده شما از این نقش ها را کاملاً تغییر دهد.

همیشه به دنبال سنج مقاومت بروید

در حالی که Soh دارای گارد محافظ خود است که در هنگام مسدود کردن نگران است، دشمنان تفاوت چندانی با هم ندارند. آنها دارای سنج مقاومت هستند که در همه حال بر روی همه دشمنان وجود دارد. شما می توانید به طور خاص آن را روی دشمنان با نوارهای سلامتی، همانطور که هست، ببینید خط مواج زرد در کنار آن

پس از اتمام گیج مقاومت، دشمن برای مدت کوتاهی مات و مبهوت است. اگر دارید توانایی ضربه مجازات، این حتی به شما امکان می‌دهد تا به آنها حمله کنید تا صدمات زیادی به نصف کل نوار سلامتی آنها وارد شود. این چیزی است که همیشه باید به دنبال آن باشید.

حملات رقص شارژ شده
یکی از موثرترین ابزارها برای تخلیه سریع گیج مقاومت هستند.

از Stage Hazards استفاده کنید

در حالی که قدرت قابل توجه Soh و عملکردهای منحصر به فرد هر نقش می تواند سناریوهای زیادی را که ممکن است با آنها روبرو شوید پوشش دهد، هر سطح دارای مزایای منحصر به فرد خود را برای استفاده شما

بسیاری از مراحل خواهد بود موادی که نجار می تواند تعمیر کند مانند برج هایی برای واحدهای دور، دروازه های جادویی برای جلوگیری از دشمنان، زمینی که دشمنان را کند می کند و غیره. هر فرصتی را که می توانید از اینها استفاده کنید زیرا آنها می توانند نقاطی را که روستاییان شما ممکن است نتوانند بدون فدا کردن جان خود مسدود کنند.

با روستاییان هم افزایی کنید

مشاهده Soh و روستاییان را می توان آسان کرد دو نهاد مجزا با اهداف خاص روستایی‌ها در جای خود باقی می‌مانند و به نقاط قوت خود بازی می‌کنند، در حالی که Soh نقاطی را که از دست می‌دهند به عنوان یک جک از همه معامله‌ها پوشش می‌دهد. اما لازم نیست این مورد باشد.

Soh و روستاییان می توانند در شرایط خاصی با هم کار کنند. سو را در کنار یک سومو قرار دهید و آن‌ها می‌توانند در حالی که دور هم جمع می‌شوند، سیته را ضایع کنند. Soh را در اثر یک Shaman قرار دهید، و آنها خواهند شد سریعتر بهبود یابد. از قابلیت Spider Shot در کمان Soh استفاده کنید تا دشمنان را کند کنید روستاییان راحت تر می توانند آنها را شکست دهند. وقتی آنها را کنار هم می گذارید، امکانات بی شماری وجود دارد.

از وضعیت روحی نترسید

دو مورد وجود دارد که Soh وارد حالت روح می شود – در طی ماموریت های دهکده Adashino و Kamakura Shrine، و زمانی که سلامت آنها به طور کامل تحلیل رفته باشد. می بینید که سو در واقع نمی میرد. این مأموریت الهی آنها محافظت از Soh است و هیچ چیز آنها را از انجام این کار باز نمی دارد، حتی مفهوم مرگ.

حالت روحی می تواند ترسناک باشد زیرا سو همه توانایی های خود را برای مبارزه از دست می دهد. با این حال، آنها توانایی فرماندهی روستاییان را از دست نمی دهند. Soh هنوز هم می تواند نقش های خود را تغییر دهد، آنها را شفا دهید و موقعیت آنها را تغییر دهید. به جای منتظر ماندن برای احیای سو، در عوض با آزادی بیشتری در اطراف روستاییان حرکت کنید تا سیث را از یوشیرو دور کنید.

یک تقلب کوچک است
شبح کیجین
گارد تسوبا حتی زمانی که Soh در حالت روح است، کلون آنها همچنان از دستورات دکمه آنها پیروی می کند تا زمانی که آنها قبل از ورود به حالت روح احضار شوند.

بعد مصاحبه Kunitsu-Gami SGF: ایجاد یک تجربه معتبر ژاپنی کارگردان Kunitsu-Gami Shuichi Kawata و تهیه کننده Yoshiaki Hirabayashi توضیح می دهند که چگونه علاقه آنها به تاریخ شینتو باعث شکل گیری بازی شد.

در حالی که Kunitsu-Gami: مسیر الهه در واقع یک بازی دفاع از برج است، برخلاف بسیاری از بازی های دیگر در این ژانر است. شما به طور انحصاری به روستاییان خود متکی نیستید زیرا سو به تنهایی یک جنگجوی شایسته است و هر سیتی را که سعی در صدمه زدن به یوشیرو دارد، تضعیف می کند.



مربوط

نقد و بررسی Kunitsu-Gami: Path Of The Goddess – Kunitsu-Gaming Excellence

زیبایی شناسی که شما را جذب می کند و گیم پلی که شما را محکم نگه می دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است ندانید تمام کارهایی که سو می تواند انجام دهد، یا اینکه چگونه می توانید آنها را با روستاییان به بهترین نحو انجام دهید. نترسید که ما نکات مفیدی را گردآوری کرده‌ایم که شما را در طول شب با خود همراه می‌کند و باعث می‌شود در کوتاه‌مدت به Soh and the Villagers مسلط شوید.


Soh's Base Moveset

برای بازی موثر در نقش سو، ممکن است دانستن تمام حرکاتی که در اختیار دارند مفید باشد. ممکن است در ابتدا نسبتاً ساده به نظر برسند، اگرچه روش‌های کوچکی که در آن می‌توان از مجموعه حرکتی آنها استفاده کرد، آن را کاملاً نشان می‌دهد کمی کاربردی تر از چیزی که ممکن است فکر کنید

در جدول زیر به تفکیک پرداخته ایم هر یک از پایه سوه حرکت می کندو همچنین برخی از عملکردهای اصلی که بعداً قفل آن را باز خواهید کرد.


حرکت

چکار میکند

حمله منظم

یک سری حملات که می تواند تا چهار بار ضربه بزنید. حرکت انجام شده بستگی به تجهیزات دارد سبک رقص.

حمله رقص

حملاتی که می توانند در بین هر ضربه حملات منظم شما انجام شوند. هر یک Dance Attack به کمبو پایان می دهد.

طفره رفتن

سو در حالی که چوب را فشار می دهید از جهتی جاخالی می دهد. این می دهد آسیب ناپذیری برای کل انیمیشن، هر چند بعد از آن تاخیر زیادی دارد.

نگهبانی

Soh بلوک با شمشیر خود را به دفع حملات دور و غوغا، هر بار که مورد حمله قرار می گیرند، گارد گاج خود را کاهش می دهند.

پریدن

Soh می تواند برای رسیدن به مناطق بالاتر، دشمنان در هوا و انجام حملات بپرد. نیز میتواند یک پرش دیواری انجام دهید روی سطوح صاف

محافظان تسوبا

Soh از هر گارد Tsuba که در حال حاضر مجهز است استفاده می کند. فقط در حال حاضر برجسته Tsuba Guard دوباره شارژ خواهد شد.

تیراندازی با کمان

باز شده از طریق ارتقاء، Soh برای آسیب محدود یک تیر شلیک می کند از کمان آنها در هوا نیز قابل استفاده است.

حملات هوایی

هم حملات منظم و هم حملات رقصی را می توان در هوا انجام داد. این حملات همچنان باقی است همان بدون توجه به سبک رقص.

این همه کاری است که سو می تواند خودش انجام دهد، اگرچه بسیاری از اینها مشروط هستند. تیراندازی با کمان می تواند باشد شارژ شده تا اثرات متفاوتی داشته باشد، حملات رقص را می توان بعداً شارژ کرد خسارت عظیم Resist Gauge را وارد کنید، و غیره. مطمئن شوید که همیشه از کل مجموعه حرکتی Soh استفاده می کنید.


رقص اوکا و رقص شیدن

Soh بازی را با این شروع می کند سبک رقص اوکا، که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرید فقط روش مبارزه آنهاست. هنگامی که ارتقاء توانایی Soh را باز کردید، می توانید قفل سبک مبارزه دوم را باز کنید. رقص شیدن. این یک سبک کاملاً متفاوت از بازی را ارائه می دهد. در اینجا یک تفکیک سریع وجود دارد:

  • رقص شیدن
    • آسیب را در اولویت قرار می دهد و ثابت بودن
    • بیشتر داشتن قابل پیش بینی حرکت می کند.
    • استفاده می کند همان حمله رقص مهم نیست که در کدام قسمت از کمبو هستید.
  • اوکا رقص
    • بیایید Soh آزادانه حرکت کند در حین حمله
    • Dance Attack دارد جلوه های مختلف بسته به زمان استفاده از آنها در ترکیب.
    • آسیب کمتر اما خیلی سریعتر و انیمیشن هایی که به راحتی قابل لغو هستند.

این به ترجیحات شخصی بستگی دارد که شما ترجیح می دهید، اما باز کردن قفل دوم برای زمانی که نیاز به تغییر استراتژی دارید عالی است. تو می توانی سبک رقص خود را در چادر یوشیرو تغییر دهید.

هر دو سبک رقص بسته به نوع حرکات کمی متفاوت دارند
چه در حال حرکت و چه ساکن
وقتی آنها را اجرا می کنید


توانایی های Soh را ارتقا دهید

یک نمای کلی از کل درخت مهارت سو در مسیر کونیتسو-گامی الهه، که هر پنج دسته و مهارت های هر کدام را نشان می دهد.

پس از اینکه باتسو را شکست دادید، سو (تا حدی) به قدرت کامل خود بازگشته است. از نظر عملی این به این معنی است شما ارتقاهای Soh را باز می کنید، که از چادر یوشیرو در همان مکانی که Roles ارتقا داده می شود قابل دسترسی است. آنها در پنج دسته قرار می گیرند: مبارزات، تیراندازی با کمان، رقص اوکا، رقص شیدن، و صفحه فرمان.

ارتقاهای Soh همگی عملی هستند. در حالی که سلامتی و ارتقاء قدرت حمله نخواهید داشت، قفل را باز خواهید کرد مکانیک گیم پلی کاملاً جدید، از کنترل های بیشتر بر نحوه سفارش دهی به دهکده ها تا تعاملات جدید در مراحل خود.


ارتقا نقش ها را فراموش نکنید

سو در یک ژست متفکر در کنار چند روستایی و یک سگ در Kunitsu-Gami: Path of the Goddess.

Kunitsu-Gami دارای طیف گسترده ای از نقش ها برای روستاییان است واحدهای غوغا ساده برای کاربردهای خاص تر. تا زمانی که کل بازی را به پایان نرسانید، تعداد بیشتری از آنها را باز می‌کنید و یاد می‌گیرید که در هر سناریو کدام بهترین کار را انجام می‌دهد.

به یاد داشته باشید که Musubi قابل استرداد است
رایگان در هر زمان
اگر می خواهید ارتقاهای خود را در Soh یا Villagers تغییر دهید.

فقط فراموش نکنید که واقعاً آنها را ارتقا دهید. هر نقش با ارتقاء سلامت همراه است، هرچند گاهی اوقات جدید توانایی های رزمی نحوه استفاده شما از آنها را تغییر می دهد. هیزم شکن ها قادر به تعقیب دشمنان یا زاهدانی هستند که به هر دشمنی در محدوده خود آسیب می رسانند، می تواند نحوه استفاده شما از این نقش ها را کاملاً تغییر دهد.


همیشه به دنبال سنج مقاومت بروید

مسیر کونیتسو-گامی الهه.  Rosokuro از دروازه Torii وارد می شود.

در حالی که Soh دارای گارد محافظ خود است که در هنگام مسدود کردن نگران است، دشمنان تفاوت چندانی با هم ندارند. آنها دارای سنج مقاومت هستند که در همه حال بر روی همه دشمنان وجود دارد. شما می توانید به طور خاص آن را روی دشمنان با نوارهای سلامتی، همانطور که هست، ببینید خط مواج زرد در کنار آن

پس از اتمام گیج مقاومت، دشمن برای مدت کوتاهی مات و مبهوت است. اگر دارید توانایی ضربه مجازات، این حتی به شما امکان می‌دهد تا به آنها حمله کنید تا صدمات زیادی به نصف کل نوار سلامتی آنها وارد شود. این چیزی است که همیشه باید به دنبال آن باشید.

حملات رقص شارژ شده
یکی از موثرترین ابزارها برای تخلیه سریع گیج مقاومت هستند.


از Stage Hazards استفاده کنید

سو در حال انجام یک حمله باردار خارج از حوض سمی دروازه توری در کونیتسو گامی: مسیر الهه.

در حالی که قدرت قابل توجه Soh و عملکردهای منحصر به فرد هر نقش می تواند سناریوهای زیادی را که ممکن است با آنها روبرو شوید پوشش دهد، هر سطح دارای مزایای منحصر به فرد خود را برای استفاده شما

بسیاری از مراحل خواهد بود موادی که نجار می تواند تعمیر کند مانند برج هایی برای واحدهای دور، دروازه های جادویی برای جلوگیری از دشمنان، زمینی که دشمنان را کند می کند و غیره. هر فرصتی را که می توانید از اینها استفاده کنید زیرا آنها می توانند نقاطی را که روستاییان شما ممکن است نتوانند بدون فدا کردن جان خود مسدود کنند.

با روستاییان هم افزایی کنید

Soh با هاله ای آبی در اطراف آنها با روستاییان دیگر در پس زمینه در Kunitsu-Gami: مسیر الهه.


مشاهده Soh و روستاییان را می توان آسان کرد دو نهاد مجزا با اهداف خاص روستایی‌ها در جای خود باقی می‌مانند و به نقاط قوت خود بازی می‌کنند، در حالی که Soh نقاطی را که از دست می‌دهند به عنوان یک جک از همه معامله‌ها پوشش می‌دهد. اما لازم نیست این مورد باشد.

Soh و روستاییان می توانند در شرایط خاصی با هم کار کنند. سو را در کنار یک سومو قرار دهید و آن‌ها می‌توانند در حالی که دور هم جمع می‌شوند، سیته را ضایع کنند. Soh را در اثر یک Shaman قرار دهید، و آنها خواهند شد سریعتر بهبود یابد. از قابلیت Spider Shot در کمان Soh استفاده کنید تا دشمنان را کند کنید روستاییان راحت تر می توانند آنها را شکست دهند. وقتی آنها را کنار هم می گذارید، امکانات بی شماری وجود دارد.

از وضعیت روحی نترسید

Soh در حالت روح به عنوان یک خدمتکار به کمک یوشیرو در Kunitsu-Gami: Path of the Goddess می آید.


دو مورد وجود دارد که Soh وارد حالت روح می شود – در طی ماموریت های دهکده Adashino و Kamakura Shrine، و زمانی که سلامت آنها به طور کامل تحلیل رفته باشد. می بینید که سو در واقع نمی میرد. این مأموریت الهی آنها محافظت از Soh است و هیچ چیز آنها را از انجام این کار باز نمی دارد، حتی مفهوم مرگ.

حالت روحی می تواند ترسناک باشد زیرا سو همه توانایی های خود را برای مبارزه از دست می دهد. با این حال، آنها توانایی فرماندهی روستاییان را از دست نمی دهند. Soh هنوز هم می تواند نقش های خود را تغییر دهد، آنها را شفا دهید و موقعیت آنها را تغییر دهید. به جای منتظر ماندن برای احیای سو، در عوض با آزادی بیشتری در اطراف روستاییان حرکت کنید تا سیث را از یوشیرو دور کنید.

یک تقلب کوچک است
شبح کیجین
گارد تسوبا حتی زمانی که Soh در حالت روح است، کلون آنها همچنان از دستورات دکمه آنها پیروی می کند تا زمانی که آنها قبل از ورود به حالت روح احضار شوند.

بعد

مصاحبه Kunitsu-Gami SGF: ایجاد یک تجربه معتبر ژاپنی

کارگردان Kunitsu-Gami Shuichi Kawata و تهیه کننده Yoshiaki Hirabayashi توضیح می دهند که چگونه علاقه آنها به تاریخ شینتو باعث شکل گیری بازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا