شبکه های اجتماعی

WhatsApp بر روی صفحه کلید بازطراحی شده برای کاربران اندروید کار می کند

سرویس پیام رسانی فوری محبوب متا واتس اپ در هر دو موجود است اندروید و آیفون ها طبق گزارش WABetaInfo، این پلتفرم پیام‌رسان به‌روزرسانی جدیدی را از طریق برنامه بتای Google Play خود ارائه کرده است. با جدیدترین به روز رسانی، واتس اپ در حال کار بر روی صفحه کلید بازطراحی شده برای کاربران اندروید است. صفحه کلید جدید که در حال حاضر در دست توسعه است، فقط برای چند آزمایش کننده بتا در دسترس است. انتظار می رود این صفحه کلید با به روز رسانی های آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود.

جدا از این، واتس اپ همچنین در حال کار بر روی منوی پیوست جدید است. منوی پیوست بازطراحی شده که دارای رابط کاربری واضح تری است برای بهبود تجربه کاربر طراحی شده است.

صفحه کلید بازطراحی شده واتس اپ: انتظار چه چیزی
این گزارش یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد واتس اپ چگونه در حال برنامه ریزی برای تغییر صفحه کلید در برنامه است. در مقایسه با صفحه کلید موجود، نوار انتخاب نسخه بازطراحی شده (که پس از ضربه زدن روی نماد ایموجی ظاهر می شود) از پایین به بالا منتقل شده است. در این گزارش همچنین اشاره شده است که طرح جدید ممکن است نواری را که به کاربران امکان دسترسی به دسته‌های مختلف ایموجی‌ها را می‌دهد، حذف کند.

نوار دسته بندی به کاربران اجازه می دهد تا به دسته های مختلف ایموجی ها دسترسی داشته باشند. حذف این نوار می تواند بر کاربرانی که اغلب از شکلک استفاده می کنند تأثیر بگذارد. با این تغییر، کاربران برای ارسال یک ایموجی خاص باید بیشتر اسکرول کنند.

همچنین بخوانید

واتس اپ شروع به راه اندازی ابزار ساخت استیکر برای کاربران آیفون کرد
کدهای امنیتی خودکار واتس اپ را توضیح داد که چه کاری انجام می دهد و موارد دیگر

با این حال، کاربران باید توجه داشته باشند که این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و هنوز در حال توسعه است. بنابراین، این تغییرات ممکن است هرگز برای کاربران نهایی ظاهر نشوند و ممکن است به طور موقت به آزمایش‌کنندگان بتا محدود شوند.

واتس اپ پشتیبانی اندروید را به روز می کند
آخرین به روز رسانی همچنین جزئیات بیشتری در مورد سازگاری با سیستم عامل های قدیمی ارائه می دهد. به نظر می رسد این به روز رسانی پشتیبانی از نسخه های اندروید پایین تر از 5.0 را حذف کرده است.

واتس‌اپ ممکن است به پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید پایان داده باشد تا اطمینان حاصل شود که این برنامه دارای آخرین ویژگی‌های امنیتی است و بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر روی ویژگی‌های جدید برای اکثر کاربرانی که از نسخه‌های اخیر سیستم عامل استفاده می‌کنند، تمرکز کنند.

جدای از این، برخی از کاربران ممکن است پس از نصب آخرین به روز رسانی، مشکلی با صفحه نمایش اسپلش داشته باشند. ممکن است لوگو بزرگتر از حد معمول به نظر برسد. با این حال، به نظر می رسد که این یک باگ شناخته شده است و انتظار می رود WhatsApp به زودی آن را برطرف کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا