بازی

Tears Of The Kingdom مشکل Breath Of The Wild’s Treasure Chest را حل می کند

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک تغییر کوچک اما بسیار قابل تقدیر در نحوه کار صندوقچه های گنج ایجاد کرده است و یکی از مشکلات بزرگ موجودی Breath of the Wild را برطرف می کند.


همانطور که همه شما تا اینجا می دانید، The Legend of Zelda: Breath of the Wild به دلیل تفسیر واقعاً باز از Hyrule، مکانیک های انعطاف پذیر، موسیقی باورنکردنی و موارد دیگر، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی های تمام دوران شناخته می شود. اساساً خیلی خیلی خوب است. با این حال، این بدان معنا نیست که عاری از نقص است، زیرا چند چیز وجود دارد که آن را متوقف می کند.

مطالب مرتبط: لطفا وقت خود را با اشک های پادشاهی بگیرید

یکی از آن چیزها نسبتاً جزئی است، اما چیزی که بازیکنانی که زمان زیادی را برای Breath of the Wild گذاشته‌اند، از آن شکایت زیادی کرده‌اند. در آن بازی، اگر موجودی شما پر از سلاح یا زره بود (و به دلیل تخریب بدنام سلاح، احتمالا همیشه بود)، سپس باید قبل از اینکه به شما گفته شود که نمی‌توانید کالا را بردارید، در میان انیمیشن باز کردن سینه بنشینید، مجبور شوید به فهرست موجودی خود بروید، چیزی را بیرون بیاورید و سپس دوباره آن را انجام دهید.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

باز هم، این یک مشکل بسیار جزئی در طرح بزرگ چیزها بود، اما چیزی بود که تقریباً برای هر بازیکنی به طور منظم اتفاق می افتاد. خوشبختانه، به نظر می رسد که نینتندو از این مشکل آگاه بوده است زیرا در Tears of the Kingdom آن را برطرف کرده است. همانطور که توسط Redditor بی خوابی در زیر ردیت Tears of the Kingdom نشان داده شده است، اگر یک سینه را هنگامی که موجودی شما پر شد باز کنید، اکنون می توانید به طور خودکار انتخاب کنید که کدام مورد از موجودی خود را می خواهید با آن تعویض کنید و مطمئن شوید که این کار را انجام نمی دهید. مجبور نیستید دوبار روی انیمیشن بنشینید.

ویژگی جدید در یک کلیپ از بی خوابی به نمایش گذاشته شد که نشان می دهد آنها یک سینه را در یک حرم باز می کنند و بلافاصله می توانند سلاح جدید را با چیز دیگری تعویض کنند. در کنار این کلیپ، بی خوابی می گوید: “اینکه بتوانم به طور خودکار وسایل را بعد از باز کردن قفسه سینه در زمانی که اسلات شما پر است عوض کنم، زندگی من را بسیار آسان تر می کند! خوشحالم که کمی کیفیت زندگی را در اینجا به روزرسانی کردیم!”

جالب اینجاست که نینتندو در واقع تعدادی از به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی Tears of the Kingdom را قبل از راه‌اندازی به اشتراک گذاشته بود، اما تا به حال به این مورد اشاره نکرده بود، علیرغم اینکه مدت‌هاست طرفداران درباره آن می‌پرسیدند. برخی از ویژگی های قابل توجه دیگری که این بار اضافه شده اند شامل یک کتاب آشپزی جدید است که دستور العمل هایی را نشان می دهد که لینک کشف کرده است و اکنون به لطف نور درخشان، یافتن Shrines آسان تر است.

بعدی: پیمایش در سیستم پرورش پریدوت یک کابوس است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا