مثل یک اژدها بی سر و صدا تبدیل به کیش آدمکش این نسل شد
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
برای مدت طولانی، سریال Yakuza ضد Assassin's Creed بود. با استفاده از دنیای باز Ubisoft، هر ورودی جدید فرصتی برای کشف یک مکان جدید است. بازی اول بازیکنان را به سرزمین مقدس قرون وسطی می برد و بازی بعدی به عمق ژاپن عصر سنگوکو می پردازد. در این بین، یوبیسافت بازیکنانی با روحیه در سرتاسر جهان دارد و مکانهایی مانند یونان باستان، مصر باستان، دورههای مختلف تاریخ بریتانیا و آمریکای استعماری را کاوش میکنند. حتی دنبالههایی که شخصیتهای مشابهی را دنبال میکنند، مانند جانشینان Assassin's Creed 2 Brotherhood و Revelations، اکشن را به شهرهای جدید در سراسر ایتالیا بردند. این سریالی است که مطلقاً از استفاده مجدد از مکان ها خودداری می کند.
گلوب هاپینگ در مقابل کاوش در حیاط خلوت خود
این برخلاف رویکرد سری Like a Dragon است. از اولین بازی Yakuza تا جدیدترین آن، Like a Dragon: Infinite Wealth، بازیها تقریباً همیشه منطقه خیالی کاموروچو توکیو را به نمایش گذاشتهاند. بازدید مجدد از منطقه در بازیهای مختلف به شما امکان میدهد ببینید که چگونه همان مناطق در طول زمان رشد و تغییر میکنند. در واقع، طرح پیش درآمد Yakuza 0 حول قطعه زمین خالی می چرخد که در نهایت به برج Millennium Tower اصلی تبدیل می شود. Yakuza از نظر تاریخی بر روی یک تنظیم متمرکز بر لیزر بوده است و تلاش کرده است تا هر اونس آب ممکن را از آن بیرون بکشد. این “بازی یک شهر بلوک” وارن اسپکتور است، اما به عنوان یک مجموعه چند دهه.
به همین دلیل است که به نظرم جالب است که اخیراً، سریال Like a Dragon به آرامی به چیزی متفاوت تبدیل شده است. Like a Dragon: Infinite Wealth سریال را به خارج از ژاپن برد و هاوایی در هر دو داستان ایچیبان و کیریو نقش اصلی را بازی کرد. استودیو Ryu Ga Gotoku با بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza در هاوایی که اخیراً معرفی شده است، این کار را بیشتر می کند. اگرچه (همانطور که عنوان بسیار احمقانه نشان می دهد) اکشن در اطراف هاوایی باقی می ماند، بازی اقیانوس را به ترکیب اضافه می کند. نماهایی در تریلر مبارزه ماجیما در خشکی وجود دارد، اما بیشتر اکشن ها در دریا می گذرد. یک عکس مقدماتی عالی از یک یارو دزدان دریایی وجود دارد، و بازی در حال اضافه کردن نبردهای مبتنی بر کشتی است – هم ضرب و شتم بین قایق ها و هم نزاع در عرشه مدفوع.
اگر برای مدت طولانی Assassin's Creed را دنبال کرده اید، این باید آشنا به نظر برسد. سری مخفی کاری مبارزه با کشتی را در Assassin's Creed 3 معرفی کرد و آن را برای Assassin's Creed 4: Black Flag با تم دزدان دریایی گسترش داد. دوازده سال بعد، Like a Dragon نیز همین کار را خواهد کرد. اما ارتباط دزدان دریایی اهمیت کمتری نسبت به این واقعیت دارد که Yakuza، سریالی که قبلاً حدود یک مکان بود، اکنون سریالی است که می تواند تنظیمات را از ورودی به ورودی تغییر دهد. Like a Dragon Gaiden: مردی که نامش را پاک کرد، Kiryu را از توکیو به اوزاکا برد. 2023 مثل اژدها: ایشین! یک بازسازی از یک بازی PS3 بود، اما به همین ترتیب عمل را بسیار دورتر کرد، تا جایی که به ژاپن دهه 1860 برمیگردد. یاکوزا: مانند اژدهایی که ایچیبان و شهر جدید یوکوهاما را معرفی کرد، ثروت بی نهایت کیریو و ایچیبان را به هاوایی برد و اکنون یاکوزای دزدان دریایی در هاوایی ماجیما را به دریا می برد. به عنوان یک سری، واضح است که دیگر فقط مربوط به یک منطقه توکیو نیست.
همچنین مانند Assassin's Creed است که ورودی ها به صورت سالانه (گاهی اوقات بیشتر از سالانه، در واقع) در حال حاضر هستند. از سال 2018، RGG بازی Judgment را منتشر کرده است، ریمسترهای Yakuza 4 و 5، Yakuza: Like a Dragon، Lost Judgment، بازسازی Judgment، Like a Dragon: Ishin!، Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name و Like. یک اژدها: ثروت بی نهایت. به طور کلی، این نه بازی یاکوزا در شش سال است. بازسازیها و بازسازیها را حذف کنید، و همچنان با پنج بازی کاملاً جدید باقی میمانید. این سرعتی است که Assassin's Creed قبل از اینکه بعد از Syndicate دو سال استراحت کند، با حداقل یک بازی در هر سال از سال 2009 تا 2015، در آن بود. در نهایت طرفداران سری را سوزاند، و مانند یک اژدها خطر رخ دادن اتفاق مشابه در اینجا را دارد. .
من به شخصه خیلی به این سمت هستم. Pirate Yakuza در هاوایی بهعنوان کسی که با سریال معاشقه کرده است اما هرگز یکی از بازیها را به پایان نرسانده است، به نظر یک نقطه ورود جذاب است. اما من کنجکاو هستم که بدانم طرفداران چه احساسی نسبت به سریالی که زمانی ریشه دار شده بود، خانه خود را ترک می کند.
برای مدت طولانی، سریال Yakuza ضد Assassin's Creed بود. با استفاده از دنیای باز Ubisoft، هر ورودی جدید فرصتی برای کشف یک مکان جدید است. بازی اول بازیکنان را به سرزمین مقدس قرون وسطی می برد و بازی بعدی به عمق ژاپن عصر سنگوکو می پردازد. در این بین، یوبیسافت بازیکنانی با روحیه در سرتاسر جهان دارد و مکانهایی مانند یونان باستان، مصر باستان، دورههای مختلف تاریخ بریتانیا و آمریکای استعماری را کاوش میکنند. حتی دنبالههایی که شخصیتهای مشابهی را دنبال میکنند، مانند جانشینان Assassin's Creed 2 Brotherhood و Revelations، اکشن را به شهرهای جدید در سراسر ایتالیا بردند. این سریالی است که مطلقاً از استفاده مجدد از مکان ها خودداری می کند.
گلوب هاپینگ در مقابل کاوش در حیاط خلوت خود
این برخلاف رویکرد سری Like a Dragon است. از اولین بازی Yakuza تا جدیدترین آن، Like a Dragon: Infinite Wealth، بازیها تقریباً همیشه منطقه خیالی کاموروچو توکیو را به نمایش گذاشتهاند. بازدید مجدد از منطقه در بازیهای مختلف به شما امکان میدهد ببینید که چگونه همان مناطق در طول زمان رشد و تغییر میکنند. در واقع، طرح پیش درآمد Yakuza 0 حول قطعه زمین خالی می چرخد که در نهایت به برج Millennium Tower اصلی تبدیل می شود. Yakuza از نظر تاریخی بر روی یک تنظیم متمرکز بر لیزر بوده است و تلاش کرده است تا هر اونس آب ممکن را از آن بیرون بکشد. این “بازی یک شهر بلوک” وارن اسپکتور است، اما به عنوان یک مجموعه چند دهه.
به همین دلیل است که به نظرم جالب است که اخیراً، سریال Like a Dragon به آرامی به چیزی متفاوت تبدیل شده است. Like a Dragon: Infinite Wealth سریال را به خارج از ژاپن برد و هاوایی در هر دو داستان ایچیبان و کیریو نقش اصلی را بازی کرد. استودیو Ryu Ga Gotoku با بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza در هاوایی که اخیراً معرفی شده است، این کار را بیشتر می کند. اگرچه (همانطور که عنوان بسیار احمقانه نشان می دهد) اکشن در اطراف هاوایی باقی می ماند، بازی اقیانوس را به ترکیب اضافه می کند. نماهایی در تریلر مبارزه ماجیما در خشکی وجود دارد، اما بیشتر اکشن ها در دریا می گذرد. یک عکس مقدماتی عالی از یک یارو دزدان دریایی وجود دارد، و بازی در حال اضافه کردن نبردهای مبتنی بر کشتی است – هم ضرب و شتم بین قایق ها و هم نزاع در عرشه مدفوع.
اگر برای مدت طولانی Assassin's Creed را دنبال کرده اید، این باید آشنا به نظر برسد. سری مخفی کاری مبارزه با کشتی را در Assassin's Creed 3 معرفی کرد و آن را برای Assassin's Creed 4: Black Flag با تم دزدان دریایی گسترش داد. دوازده سال بعد، Like a Dragon نیز همین کار را خواهد کرد. اما ارتباط دزدان دریایی اهمیت کمتری نسبت به این واقعیت دارد که Yakuza، سریالی که قبلاً حدود یک مکان بود، اکنون سریالی است که می تواند تنظیمات را از ورودی به ورودی تغییر دهد. Like a Dragon Gaiden: مردی که نامش را پاک کرد، Kiryu را از توکیو به اوزاکا برد. 2023 مثل اژدها: ایشین! یک بازسازی از یک بازی PS3 بود، اما به همین ترتیب عمل را بسیار دورتر کرد، تا جایی که به ژاپن دهه 1860 برمیگردد. یاکوزا: مانند اژدهایی که ایچیبان و شهر جدید یوکوهاما را معرفی کرد، ثروت بی نهایت کیریو و ایچیبان را به هاوایی برد و اکنون یاکوزای دزدان دریایی در هاوایی ماجیما را به دریا می برد. به عنوان یک سری، واضح است که دیگر فقط مربوط به یک منطقه توکیو نیست.
همچنین مانند Assassin's Creed است که ورودی ها به صورت سالانه (گاهی اوقات بیشتر از سالانه، در واقع) در حال حاضر هستند. از سال 2018، RGG بازی Judgment را منتشر کرده است، ریمسترهای Yakuza 4 و 5، Yakuza: Like a Dragon، Lost Judgment، بازسازی Judgment، Like a Dragon: Ishin!، Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name و Like. یک اژدها: ثروت بی نهایت. به طور کلی، این نه بازی یاکوزا در شش سال است. بازسازیها و بازسازیها را حذف کنید، و همچنان با پنج بازی کاملاً جدید باقی میمانید. این سرعتی است که Assassin's Creed قبل از اینکه بعد از Syndicate دو سال استراحت کند، با حداقل یک بازی در هر سال از سال 2009 تا 2015، در آن بود. در نهایت طرفداران سری را سوزاند، و مانند یک اژدها خطر رخ دادن اتفاق مشابه در اینجا را دارد. .
من به شخصه خیلی به این سمت هستم. Pirate Yakuza در هاوایی بهعنوان کسی که با سریال معاشقه کرده است اما هرگز یکی از بازیها را به پایان نرسانده است، به نظر یک نقطه ورود جذاب است. اما من کنجکاو هستم که بدانم طرفداران چه احساسی نسبت به سریالی که زمانی ریشه دار شده بود، خانه خود را ترک می کند.