چه طور

نحوه تغییر صداها در Bing AI در Microsoft Edge

تنها چند هفته از رونمایی مایکروسافت از هوش مصنوعی Bing مجهز به ChatGPT می گذرد و از آن زمان تاکنون این ابزار به دلیل پاسخ های جالب خود به انواع مختلف پرس و جو، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. در مراحل اولیه، بسیاری از آزمایش‌کنندگان دریافته‌اند که در حالی که چت ربات هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند نتایج دقیقی را برای برخی مواقع به شما بدهد، اما ممکن است پاسخ‌هایی دریافت کنید که کاملاً درست یا بی‌معنی نیستند.

این شرکت با دادن گزینه ای برای انتخاب شخصیت هوش مصنوعی به سرعت این موضوع را تصدیق کرده است. ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های هوش مصنوعی را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید و به شما اجازه می‌دهد مقادیر خلاقیت و دقت آن را تنظیم کنید. در این پست، توضیح خواهیم داد که چه رنگ های شخصیتی را می توانید برای هوش مصنوعی Bing تنظیم کنید و چگونه یک آهنگ ترجیحی را در Microsoft Edge انتخاب کنید.

چه زنگ هایی را می توانید برای هوش مصنوعی Bing انتخاب کنید

با آخرین به‌روزرسانی Bing AI، بسته به اینکه می‌خواهید چت ربات داشته باشید یا چیزی منحصربه‌فرد و خلاقانه به شما بدهد، می‌توانید یکی از آهنگ‌های زیر را به‌عنوان سبک مکالمه ترجیحی خود تنظیم کنید. در اینجا چیزی است که می توانید انتخاب کنید:

خلاق تر: انتخاب این لحن به شما کمک می کند تا پاسخ های اصلی و خلاقانه تری از هوش مصنوعی دریافت کنید. این پاسخ‌ها ممکن است دقیق‌ترین نباشند، اما این تنظیم برای ایجاد پاسخ‌های منحصربه‌فردی طراحی شده است که ممکن است بیشتر توصیفی، سرگرم‌کننده یا حتی غافلگیرکننده باشد. این لحن را می توان در مواردی استفاده کرد که می خواهید هوش مصنوعی بینگ برای شما مقالات، شعرها و نظرات بنویسد.

متعادل تر: اگر درباره موضوعی که می‌خواهید درباره آن پرس و جو کنید نامشخص هستید، می‌توانید بیشتر متعادل را انتخاب کنید تا پاسخی بی‌طرفانه از Bing دریافت کنید. نتایج به اندازه گزینه بالا توصیفی نخواهد بود، اما در مورد موضوع خنثی تر به نظر می رسد. هنگامی که به دنبال یک نظر واضح با این تنظیمات هستید، ربات چت هوش مصنوعی نکات مثبت و منفی را برای موضوع مورد نظر ارائه می دهد یا اینکه سوال را به طور کامل نادیده می گیرد.

دقیق تر: برای دریافت پاسخ‌های دقیق‌تر و دقیق‌تر درباره موضوعاتی که روی آن‌ها کار می‌کنید، می‌توانید این تنظیم را انتخاب کنید. پاسخ هایی که با این لحن دریافت می کنید مختصر خواهد بود و ممکن است شامل پیوندهایی به اطلاعات دقیق تر در جستجو باشد.

نحوه تغییر صداها در Bing AI در Microsoft Edge

تنظیم لحن شخصیتی برای هوش مصنوعی Bing بسیار آسان است. برای شروع، برنامه Microsoft Edge را در رایانه خود باز کرده و روی آن کلیک کنید برگه چت در مجاورت «جستجو» در گوشه بالا سمت چپ.

وقتی برگه چت باز می‌شود، باید بتوانید کلیدهای تغییر لحن شخصیتی Bing AI را درست در زیر بنر «به بینگ جدید خوش آمدید» مشاهده کنید. همانطور که در بالا توضیح داده شد، می توانید لحن دلخواه خود را از این گزینه ها انتخاب کنید – خلاق تر، متعادل تر، و دقیق تر برای دریافت پاسخ های مورد نظر

1677935083 975 نحوه تغییر صداها در Bing AI در Microsoft Edge

می‌توانید ماوس را روی هر یک از این گزینه‌ها نگه دارید تا نحوه عملکرد آنها یا نوع پاسخ‌هایی را که ممکن است از هر یک از آنها دریافت کنید، بررسی کنید.

1677935083 395 نحوه تغییر صداها در Bing AI در Microsoft Edge

وقتی شخصیت هوش مصنوعی را تغییر می‌دهید، باید رنگ رابط کاربری چت را ببینید که به شما اطلاع می‌دهد که در حال حاضر از کدام لحن استفاده می‌کنید. بسته به لحنی که انتخاب می‌کنید، به ترتیب از رابط‌های کاربری بنفش، آبی و سبز برای سبک‌های خلاقانه، متعادل و دقیق استقبال می‌کنید.

1677935083 708 نحوه تغییر صداها در Bing AI در Microsoft Edge

می‌توانید شخصیت هوش مصنوعی را در میانه‌ی یک مکالمه تغییر دهید یا برای آزمایش با ابزار هوش مصنوعی، با هر یک از آهنگ‌ها، پاسخ‌هایی به درخواست خود را بررسی کنید.

این تمام چیزی است که باید در مورد تغییر صداها در Bing AI در Microsoft Edge بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا