شبکه های اجتماعی

شرکت واقعیت مجازی Pico، متعلق به سازنده چینی TikTok، ByteDance، اخراج‌های کوچکی را اعلام کرد.

پیکو، یک سازنده هدست واقعیت مجازی (VR) متعلق به TikTokتوسعه دهنده چینی ByteDanceپس از آنکه رسانه های محلی از آغاز صدها اخراج در اوایل این هفته خبر دادند، گفت که تعداد کمی از مردم را اخراج می کند.

ساوت چاینا مورنینگ پست منابع ناشناس گزارش داد که پیکو برخی از تیم ها را تا 30 درصد کاهش داده است.

یکی از سخنگویان پیکو در بیانیه ای گفت: «در حالی که ما به استخدام به عنوان یک تجارت در سطح جهانی ادامه می دهیم، تیم خود را ساده می کنیم و در نتیجه راه خود را با تعداد کمی از همکاران جدا می کنیم.

همچنین بخوانید

شرکت های فناوری بیوتکنولوژی اخراج جدیدی در سیلیکون ولی برنامه ریزی می کنند
شرکت نرم افزاری Sprinklr 4 نفر از نیروی کار جهانی را کاهش می دهد

ما از کمک های این همکاران بسیار قدردانی می کنیم و از نزدیک با کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند برای حمایت از آنها در این دوران تغییر کار می کنیم.”

یک فرد مطلع به رویترز گفت که بیش از 200 کارمند تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند.

ByteDance در سال 2021 پیکو را در معامله ای خریداری کرد که به طور گسترده به عنوان یک شرط بندی بر روی مفهوم ماورای دنیای مجازی تعبیر می شود و غول فناوری را در رقابت با شرکت رسانه های اجتماعی ایالات متحده قرار می دهد. متا پلتفرم شرکت که دستگاه های VR خاص خود را دارد.

را اخراج نشان‌دهنده جدیدترین ساده‌سازی برای ByteDance است که مانند بسیاری از همتایان فناوری در چین از سال گذشته مشاغل خود را کاهش داده و با کاهش رشد اقتصادی دستخوش تغییر ساختار شده است.

پنجشنبه، Tencent Holdings Ltd پس از اینکه رسانه‌های محلی گزارش دادند که این شرکت بزرگ بازی‌سازی و رسانه‌های اجتماعی چینی در حال اخراج کارکنان خود در کسب‌وکار «واقعیت توسعه‌یافته» (XR) اخیراً تشکیل‌شده، در حال انجام برخی تنظیمات پرسنل است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا