بازی

بهترین کارت ها در مدافعان شگفت انگیز – یو-گی-اوه!

مجموعه مدافعان شگفت انگیز Yu-Gi-Oh حول سه مجموعه موضوعی Rescue-ACE، Mikanko و Purrely متمرکز شده است. مجموعه Rescue-ACE از هیولاهای ماشینی و جنگجو تشکیل شده است که موضوع نجات آتش را دنبال می کنند، در حالی که مجموعه Mikanko از کارت های تجهیز برای کنترل جمعیت و تقویت سه دختر مقدس خود استفاده می کند.


مطالب مرتبط: بهترین کهن الگوها در Battles Of Legend: Crystal Revenge

Purely یک هیولای گربه پری است که از طلسم های سریع برای تبدیل سریع به هیولاهای Xyz با هزاران مواد متصل استفاده می کند. کهن الگوهای Amazing Defenders هر کدام سرگرم کننده و منحصر به فرد هستند، و در حالی که هیچ کدام کارت کافی برای ساختن یک عرشه خالص ندارند، اما همچنان کارت های خارق العاده ای دارند که در ترکیب با مجموعه های دیگر می درخشند.

گیمر ویدیوی روز

8 آب عربی میکانکو

Mikanko Water Arabesque یک کارت طلسم تجهیز است که به شما امکان می دهد هیولای Mikanko را از دست یا عرشه خود احضار کنید، البته تا زمانی که نام هیولای احضار شده ویژه با هیولایی که Arabesque به آن مجهز شده است متفاوت باشد. سپس کارت به هیولای جدید مجهز می شود در حالی که هیولای اصلی Arabesque مجهز شده بود تا به دست شما برگردد.

این یک کارت عالی برای آماده کردن سایر هیولاهای Mikanko برای بیرون رفتن از دروازه است، زیرا هیولاهای Mikanko همه به یک کارت طلسم مجهز برای استفاده از همه توانایی های خود نیاز دارند. علاوه بر این، از این کارت می توان برای رد شدن از کارت طلسم آیینی مورد نیاز برای احضار کارت رئیس مجموعه، Ohime The Manifested Mikanko استفاده کرد.

7 دروازه بهشتی میکانکو

دروازه بهشتی کارت میکانکو

Heavenly Gate یک کارت طلسم میدانی قدرتمند است که نه تنها هیولاهای حریف شما را مجبور به حمله به هیولاهای Mikanko می کند، بلکه از فعال کردن کارت ها یا افکت های حریف نیز جلوگیری می کند. از آنجایی که کارت دشمن شما را مجبور می‌کند تا زمانی که هیولای Mikanko در زمین وجود دارد، در هر نوبت حمله کند، تضمین می‌کند که بتوانید از آسیب بازتابی که کارت‌ها دارند استفاده کنید.

به عنوان یک امتیاز اضافی، Heavenly Gate یک کارت تجهیز را که کنترل می‌کنید در پایان مرحله آسیب به قبرستان می‌فرستد تا هیولای Mikanko شما بتواند برای بار دوم حمله کند و آسیب شما را دو برابر کند.

6 Ohime The Manifested Mikanko

اوهیم کارت میکانکو آشکار

Ohime The Manifested Mikanko رئیس شاهزاده خانم کارت های Mikanko است. مانند سایر هیولاهای Mikanko، Ohime نمی تواند با آسیب جنگ از بین برود، زمانی که یک کارت تجهیز به آن متصل است و آسیب جنگی را که به دشمن پس می دهد منعکس می کند.

چیزی که Ohime را متمایز می کند توانایی او برای کشیدن کارت Mikanko از روی عرشه خود با نشان دادن او در دست است و اثر سریع او برای بیرون کشیدن یک طلسم تجهیز از قبرستان شما و چسباندن آن به یک هیولا است. شما می توانید این را با اثر Heavenly Gate of the Mikanko زنجیر کنید و به Ohime اجازه دهید بدون از دست دادن یک طلسم تجهیز دو بار حمله کند.

5 حافظه کاملاً زیبا

کارت حافظه کاملا زیبا

Pretty Memory یک طلسم بازی سریع است که به تنهایی بسیار پیش پا افتاده است. کارت به هر دو بازیکن 1000 LP می دهد و اگر کارتی را دور بیندازید، می توانید یک هیولای خالص را از عرشه خود احضار کنید. اگر از قبل یک Prrely در زمین نداشته باشید، مفید است، اما چیزی که باعث درخشش کارت می شود، اثر ثانویه آن است.

مطالب مرتبط: یو-گی-اوه! هیولاهایی که شبیه پوکمون هستند

مانند دیگر طلسم‌های سریع‌بازی خالص، Pretty Memory به هیولاهای Xyz می‌دهد که از آن به عنوان یک ماده افکت‌های اضافی استفاده می‌کنند. Pretty Memory که به هر هیولای خالص Xyz متصل است، یک کارت را که شما کنترل می کنید به قبرستان می فرستد، سپس به شما اجازه می دهد یک کارت را که حریف کنترل می کند بردارید و به عنوان ماده به Xyz خود متصل کنید. این عالی است زیرا هیولاهای رئیس خالص با داشتن پنج یا بیشتر مواد در یک زمان رشد می کنند.

4 خاطره کاملاً خوشمزه

کارت حافظه کاملا خوشمزه

Delicious Memory به شما این امکان را می دهد که نه تنها از نابود شدن یک هیولا در میدان توسط نبرد جلوگیری کنید، بلکه به شما امکان می دهد یک Prrely را از عرشه خود احضار کنید. اگر به Xyz Purrely مجهز شود، کارت به هر ماده 300 ATK/DEF به هیولا می‌دهد، که برای هیولاهای Boss Xyz، که باید حداقل پنج کارت مواد متصل داشته باشند، حداقل 1500 ATK/DEF تقویت می‌شود.

با این حال، قبل از اینکه به Expurrely Happiness یا Expurrley Noir متصل شوید، Delicious Memory به Epurrely Plump اجازه می‌دهد هر طلسم بازی کاملاً سریعی را که به عنوان ماده ساخته می‌شود اضافه کند، که به شما امکان می‌دهد قبل از اینکه آن را به شادی یا نوآر متصل کنید، مواد را روی Plump قرار دهید. این واقعیت را اضافه کنید که این اثر برای هر طلسم سریع یک هیولا را از میدان بیرون می کند تا مرحله پایانی، و شما راهی برای پاک کردن دفاعیات دشمن برای کارت رئیس خود دارید.

3 خوشبختی ناخواسته

کارت شادی به طور غیرمستقیم

Expurrely Happiness کارت یک نوبت کشتن این مجموعه است. این توانایی را دارد که اثرات تمام هیولاهای رو به بالا را که دشمن شما کنترل می کند، خنثی کند، و آنها را از فعال کردن هر گونه افکتی که این توانایی را متوقف می کند، در صورتی که Purrely اصلی را به عنوان ماده داشته باشید، مسدود می کند.

اگر پنج یا چند ماده به شادی متصل کنید، به طور خودکار 1500 آسیب به حریف شما وارد می کند. نکته جالب این است که اگر حافظه Delicious Memory را به عنوان ماده داشته باشید، حداقل 1500 ATK/DEF برای شادی به دست خواهید آورد، و اگر توانستید Epurrely Plump را با مواد چاق کنید، می توانید به راحتی در یک حمله به بیش از 7000 آسیب برسید. .

2 Hydrant Rescue-ACE

Rescue-ACE Hydrant Card

Hydrant یک کارت به ظاهر بی ضرر است که فقط برای اثرات آن وجود دارد، اما هر تیم امداد و نجات آتش نشانی برای کار به یک هیدرانت نیاز دارد. Rescue-ACE تفاوتی ندارد، زیرا Hydrant توانایی های تمام کارت های طلسم و تله کهن الگو را افزایش می دهد. کارت نمی تواند توسط هیولاهای حریف یا اثرات کارت مورد هدف قرار گیرد، و به آن امکان بقا را می دهد در حالی که بقیه زمین خود را راه اندازی می کنید.

مطالب مرتبط: یو-گی-اوه! عرشه هایی که سال 2022 را تعریف کردند

از کارت های Hydrant bolsters، RESCUE! و حاوی! دو تا هستند که کاملا تغییر می کنند. نجات! به شما این امکان را می دهد که یکی از هیولاهای حریف خود را از قبرستان به سمت میدان خود فراخوانی کنید و به راحتی حریفانی را که نیاز به بازیافت کارت دارند فلج کنید.

در همین حال، CONTAIN! از صرفاً نفی اثرات یک هیولا برای یک نوبت به تبدیل شدن کامل هیولا به وزن مرده با جلوگیری از استفاده از آن برای Synchro، Xyz و Link Summon می رسد.

1 Rescue-ACE Turbulence

Rescue-ACE Turbulence Card

کارت رئیس مجموعه Rescue-ACE، Rescue-ACE Turbulence، یک هیولای ماشینی است که می‌توان آن را با بیرون کردن دو کارت Rescue-ACE از قبرستان خود احضار کرد.

این افکتی است که به شما امکان می دهد اگر کارتی که کنترل می کنید توسط یک افکت دشمن از زمین خارج شود، یکی از کارت های حریف خود را از بین ببرید، اما این اثر نسبتاً ضعیف است زیرا این افکت فقط یک بار در هر نوبت فعال می شود.

چیزی که باعث درخشش Turbulence می شود، توانایی آن در راه اندازی چهار طلسم Rescue-ACE منحصر به فرد و تله کردن کارت از روی عرشه است. این افکت را می توان یک بار در هر نوبت استفاده کرد و اگر آن را با Rescue-ACE Headquarters و Rescue-ACE Hydrant ترکیب کنید عالی است.

بعدی: بهترین بازی های ویدیویی مبتنی بر کارت در نینتندو سوییچ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا