چه طور

10 نرم افزار برتر کسب و کار مورد نیاز برای صاحب یک کسب و کار کوچک

رقابت کسب و کارهای کوچک می تواند شدید باشد، به خصوص زمانی که کاهش هزینه ها و رقبای تهاجمی معمول باشد. اگرچه رقابت شما را به نوآوری و ماندن در منحنی ترغیب می کند، اما رقابت می تواند ترسناک باشد.

آ نظرسنجی گلدمن ساکس نشان داد که 71 درصد از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل همه‌گیری کووید-19 اثرات نامطلوبی بر درآمد خود داشتند. همانطور که صنعت سخت تر می شود، رهبران تجاری مانند شما باید راه های نوآورانه ای برای رقابتی تر ماندن پیدا کنند.

اینجاست که راه حل های نرم افزاری کسب و کار وارد عمل می شوند. با ابزارهای قدرتمند تجاری که در اختیار دارید، می‌توانید کارهای روزمره را ساده‌تر کنید و مشتری بالقوه را سریع‌تر تبدیل کنید و در عین حال روابط با مشتری را بهتر مدیریت کنید.

اما با وجود بسیاری از ابزارهای نرم افزاری موجود در بازار، یافتن آنچه واقعاً نیاز دارید می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله برنامه‌های نرم‌افزاری ضروری برای کسب‌وکار کوچک شما وجود دارد که ممکن است برای کار هوشمندانه‌تر به آن‌ها نیاز داشته باشد تا بتوانید روی بهترین کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید.

1. نرم افزار ارتباطی

بحران هایی مانند همه گیری ویروس کرونا اهمیت ارتباطات تجاری را برجسته می کند. از آنجایی که ماهیت محل کار مدرن به سرعت تغییر می کند، رهبران کسب و کار باید همه را در یک صفحه نگه دارند تا تضادهای محل کار را به حداقل برسانند و به مسائل فوری رسیدگی کنند.

با استفاده از یک نرم‌افزار ارتباطی قدرتمند، می‌توانید با کارکنان در سطح سلسله مراتب تماس مستقیم برقرار کنید و موانعی را که کار کردن به عنوان یک واحد منسجم را برای تیم‌های شما چالش برانگیزتر می‌کند، از بین ببرید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، این احتمال وجود دارد که تصمیمات شما به ارتباطات به موقع و در دسترس بودن اطلاعات مناسب در زمان مناسب بستگی داشته باشد.

با استفاده از یک ابزار ارتباطی، کارمندان شما می توانند برای به اشتراک گذاشتن داده ها در مورد پیشرفت پروژه ها و اطمینان از تداوم کسب و کار، در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند.

2. نرم افزار حسابداری

منبع

در تئوری، بودجه بندی و برنامه ریزی اولیه را می توان به طور کامل در صفحات گسترده تکمیل کرد. اما با رشد کسب و کار شما، پیمایش صفحات گسترده تقریبا غیرممکن است.

قوانین در حال تحول IRS را به آن اضافه کنید و می توانید با جریمه های سنگین یا بدتر از آن – تعطیلی دائمی کسب و کار مواجه شوید.

به خصوص اگر پرداخت به پیمانکاران بین المللی کاری است که باید به طور منظم انجام دهید و در عین حال مطمئن شوید که از آخرین مقررات پیروی می کنید.

خوشبختانه، با یک ابزار نرم افزار حسابداری کسب و کار کوچک، می توانید کارهای مختلفی (به عنوان مثال، حسابداری، ردیابی هزینه ها و غیره) را در خلبان خودکار قرار دهید.

با انجام این کار، می‌توانید فعالیت‌هایی مانند پرداخت‌ها به کارمندان، کمک‌های مراقبت‌های بهداشتی و بیمه، و تشکیل پرونده‌های مالیاتی را ساده کنید.

بیش از هر چیز دیگری، یک ابزار حسابداری قدرتمند می تواند تمام اطلاعات حسابداری شما را همگام کند. این کار به شما کمک می کند تا تصویر واضحی از سلامت مالی خود داشته باشید و بر اساس آمار و ارقام تصمیمات موثری بگیرید.

3. نرم افزار CRM

یکی از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است بهترین نرم افزار برای مدیریت مشاغل کوچک.

با افزایش انتظارات مشتری، نیاز به مدیریت روابط و سازماندهی حجم زیادی از داده ها در به حداکثر رساندن درآمد اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چیزی که یک ابزار CRM را به یکی از بهترین نرم افزارها برای مدیریت مشاغل کوچک تبدیل می کند این است که می تواند سرنخ ها را در کل جذب و نظارت کند قیف فروش.

از طریق این فرآیند، می‌توانید فعالیت‌های مورد نیاز برای جابجایی یک مشتری احتمالی در مرحله خط لوله فروش را تا زمان انجام معامله تعیین کنید.

توانایی تعیین نقاط تماس دقیق در خط لوله فروش که در آن سرنخ شما به فروش تبدیل می‌شود، به شما امکان می‌دهد دید جامع‌تری از فروش خود داشته باشید.

علاوه بر این، یک ابزار CRM به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های فروش متعدد را ارزیابی کنید و اعضای تیم خود را در مکان مناسب برای بستن یا خدمات فروش‌های آتی اختصاص دهید.

4. نرم افزار منابع انسانی

دو زن در حالی که به صفحه لپ تاپ نگاه می کنند صحبت می کنند

منبع

زمانی که شما مقدار زیادی از خود را در کسب و کار قرار می دهید، می توان به راحتی مدیریت منابع انسانی را به عنوان هزینه اضافی در نظر گرفت.

و ممکن است حق با شما باشد. واقعیت این است که یک بخش منابع انسانی پرهزینه است، به خصوص اگر با بودجه محدودی کار می کنید. اما این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل منابع انسانی را نادیده بگیرید.

بدون وجود فرآیندهای منابع انسانی مناسب، خطر پیشرفت کارمندان پایین تر و جریمه های عدم انطباق را افزایش می دهید. آخرین چیزی که می خواهید این است که به دلایل اشتباه خود را در اخبار بیابید.

خوشبختانه، شما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنید که در آن فناوری‌های مختلفی مانند نرم‌افزار منابع انسانی دارید که می‌تواند به شما در ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به کمپین‌های استخدام، رسیدگی به توسعه کارکنان و مدیریت گردش کار روزانه کمک کند.

معمولاً راه‌حل‌های منابع انسانی با ویژگی‌های پویا تنظیم می‌شوند که به شما امکان می‌دهد بررسی‌ها و ارزیابی‌های عملکرد را برای بهبود حفظ کارکنان و دستیابی به کارایی بیشتر کسب‌وکار نظارت کنید.

5. نرم افزار وب سایت ساز

اعتبار و اعتماد چسبی است که کسب و کار شما را به مشتریان، سرمایه گذاران و سهامداران مرتبط می کند.

متأسفانه، ایجاد اعتماد و اعتبار می تواند مانند یک نبرد شکست خورده برای صاحب یک کسب و کار کوچک مانند شما باشد که ممکن است در یک نقطه مجبور شود سرمایه گذاران بالقوه را متقاعد کند که مفهومی را بدون نتیجه اثبات شده دنبال کنند.

با استفاده از راه حل سازنده وب سایت، می توانید یک وب سایت حرفه ای و جذاب بسازید که بتواند ایده همکاری با شما را به مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه ارائه دهد.

نرم‌افزارهای سازنده وب‌سایت معمولاً با قابلیت‌های «کشیدن و رها کردن» طراحی می‌شوند که سرعت بالا بردن سریع‌تر وب‌سایت شما را آسان‌تر می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که کنترل کاملی بر ظاهر و احساس دارید.

6. نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی

برنامه های رسانه های اجتماعی

منبع

به دست آوردن دید همیشه یک نبرد برای مشاغل کوچک بوده است. خوشبختانه با ظهور شبکه های اجتماعی، صاحبان مشاغل کوچک سلاح دیگری در جعبه ابزار خود دارند.

علیرغم محبوبیت، رسانه های اجتماعی می توانند برای مشاغل کوچک بی فایده شوند اگر ندانید چگونه از آن استفاده کنید.

با استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی، می توانید تعاملات مشتری را در پلتفرم های مختلف ایجاد و مدیریت کنید. به این ترتیب، شما می توانید یک جامعه آنلاین پاسخگو بسازید در حالی که از بررسی های منفی در نتیجه زمان پاسخ دیرهنگام مشتری جلوگیری می کند.

بعلاوه، به شما امکان می دهد با جستجوی روندها در خلق و خوی مصرف کننده و رفتارها و جستجوی فرصت هایی برای تبلیغ محصول خود، هجوم اجتماعی پیرامون برند، رقبا و صنعت خود را ردیابی و ارزیابی کنید.

7. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

پلت فرم نرم افزاری برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) یکی دیگر از ابزارهای نرم افزاری کسب و کارهای کوچک شما است.

با یک سیستم نرم افزاری ERP می توانید بر تمامی جنبه های کسب و کار خود از برنامه ریزی و تولید تا فروش و توزیع نظارت داشته باشید. و نه تنها در سازمان خود دید خواهید داشت، بلکه می توانید داده ها را بین بخش ها به اشتراک بگذارید تا عملیات را ساده کنید.

یک سیستم ERP پویا همچنین به شما امکان می‌دهد تا داده‌های کل سازمان را در زمان واقعی به بینش‌های عملی تبدیل کنید تا فرآیند تصمیم‌گیری آموزش‌دیده‌تر و سریع‌تر انجام شود.

8. نرم افزار پرداخت آنلاین

Google Pay

منبع

ارائه چندین روش به مشتریان برای پرداخت به شما دیگر اختیاری نیست. در حقیقت، مک کینزی نشان می دهد که 82 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر از پرداخت های دیجیتال استفاده می کنند. بنابراین، داشتن یک ابزار پرداخت آنلاین برای جلوگیری از کاهش درآمد و فرصت‌های تجاری از دست رفته حیاتی است.

با یک پلت فرم نرم افزار پرداخت آنلاین پویا، می توانید راحتی بیشتری را نه تنها برای مشتریان محلی، بلکه برای مشتریان بین المللی خود که پرداخت های بین المللی انجام می دهند، فراهم کنید.

معمولاً یک راه حل پرداخت آنلاین مملو از ویژگی های قابلیت همکاری است که به مشتریان شما امکان می دهد با ارزهای داخلی خود خرید کنند. این کار پردازش پرداخت را سرعت می بخشد و خطاهای مربوط به تبدیل ارز را حذف می کند.

9. نرم افزار بهره وری

هر کسب و کار کوچکی ارزش بهره وری در محل کار را درک می کند. وقتی کسب و کار شما مولد است، می توانید احتمال ایجاد فرصت های سودآور و بهبود روابط با مشتری را افزایش دهید.

به همین دلیل است که داشتن یک راه حل بهره وری قوی در متمرکز کردن فرآیندها، بهبود ارتباطات و اطمینان از همکاری موثر بین تیم ها و بخش های مختلف ضروری است.

مزیت راه حل های بهره وری این است که معمولاً دارای ویژگی هایی هستند که خودکار کردن فرآیندهای تکراری و کارهای اداری وقت گیر را برای شما آسان تر می کند.

علاوه بر این، ابزارهای بهره وری همچنین تضمین می کنند که همه در مورد اینکه دقیقاً روی چه چیزی باید کار کنند کاملاً واضح هستند. به این ترتیب، می توانید یک محیط کاری مشارکتی تر ایجاد کنید و عملکردهای مهم تجاری را در زمان واقعی انجام دهید.

10. نرم افزار تجارت الکترونیک

خیابان تجارت الکترونیک

منبع

تجارت الکترونیک دیگر برای اسلحه های بزرگ نیست. از آنجایی که مصرف‌کنندگان به راهپیمایی پیوسته خود به صورت آنلاین ادامه می‌دهند، کسب‌وکارهای کوچک باید در استفاده از کانال‌های فروش متعدد به اندازه کافی سریع عمل کنند تا پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانند.

یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار تجارت الکترونیک است. با یک راه حل تجارت الکترونیک، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما 24 ساعته برای مشتریانی که روز خود را در زمان های خاص شروع و به پایان می رسانند باز است.

علاوه بر این، یک برنامه نرم افزاری تجارت الکترونیک حتی نیازی به ماندن و مدیریت وب سایت یا برنامه در حالی که کاربران به سبد خرید و پرداخت خود اضافه می کنند، ندارد.

تنها چیزی که نیاز دارید یک سرور قابل اعتماد، یک پلت فرم تجارت الکترونیک با استفاده آسان و ابزارهای نرم افزاری افزونه است تجارت الکترونیک خود را برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری بهینه کنید.

رقابت با راه حل های نرم افزاری

مزیت رقابتی عبارتی است که به راحتی در محافل تجاری کوچک مطرح می شود. با این حال، تنها تعداد کمی از آنها در واقع آن را تجسم می کنند. با در اختیار داشتن این 10 پلتفرم نرم افزاری پویا، می توانید کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید و بدون توجه به شرایط بازار در صدر بازی خود باقی بمانید.

Stepico – شرکت سازنده بازی یونیتی.

ما تیمی متشکل از توسعه دهندگان بازی حرفه ای با تخصص گسترده در Unity هستیم.

وقتی صحبت از توسعه تلفن همراه بین پلتفرمی به میان می آید، یونیتی بی نظیر است. یونیتی یک پایگاه کد جهانی برای کامپایل برای اکثر پلتفرم های اصلی فراهم می کند. همچنین دسترسی آسان به ویژگی ها، ابزارها و برنامه های کاربردی بومی را از طریق افزونه ها فراهم می کند. این امکان توسعه سریع و قوی بازی را بدون قربانی کردن ویژگی‌های خاص پلتفرم بومی فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا