بازی

دنباله های بازی که ارزش انتظار را داشتند

خوراکی های کلیدی

  • Legend of Zelda: Tears Of The Kingdom علیرغم انتظار طولانی برای انتشار، توانسته است به هیاهوها پاسخ دهد.
  • Fallout 3 و Doom: Eternal هر دو ثابت می کنند که دنباله های مورد انتظار می توانند فرنچایزهای محبوب را احیا و تکامل دهند.
  • Psychonauts 2، Persona 5 و Baldur's Gate 3 نشان می دهد که صبر برای دنباله ها می تواند منجر به بازی های استثنایی شود.



در دنیای بازی های ویدیویی، این داستانی به قدمت زمان است. دنباله‌ای برای یکی از بازی‌های مورد علاقه‌مان اعلام می‌شود، فقط برای اینکه ما منتظر چیزی باشیم که مانند یک ابدیت به نظر می‌رسد، امیدواریم بازی‌ای که در نهایت به دست می‌آوریم باعث شود تمام وقت صرف شده برای نشستن و هیجان‌انگیز شدن در نهایت ارزشمند باشد.

بسیاری از دنباله‌های بازی‌های ویدیویی که مدت‌ها منتظر آن بودند، قربانی یک بازدید بی‌رحمانه از جهنم توسعه می‌شوند، اما خوشبختانه برای ما، برخی از این بازی‌ها موفق می‌شوند نه تنها آسیبی نبینند، بلکه بهتر از چیزی که می‌توانستیم انتظارش را داشته باشیم، از یک زمان طولانی توسعه خارج شوند.


9 The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

دنباله The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild در حال ساخت است


The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom که چیزی شبیه به صد سال گذشته بود، اعلام کرد که حتی نامی برای اکثر اوقاتی که پس از اولین بار دیدن تیزر اعلامی هیجان انگیز بازی در سال 2019 در انتظار ظهور دوباره آن بودیم، نداشت. زمانی که بازی در نهایت در سال 2022 سقوط کرد، هیاهو به حد بحرانی رسیده بود، و با این حال، بازی نهایی به نوعی ناامید نشد.

در مدت زمان پس از انتشار، انتقاداتی علیه این بازی وارد شده است، اما با توجه به حجم زیاد اضافه‌های جدید، داستان و مکانیک‌های جدید تخیلی، نمی‌توان استدلال کرد که دومین ماجراجویی جهان باز لینک چیزی کمتر از یک زمان فوق‌العاده بود. .

8 Fallout 3

خارج از طاق، در نهایت

ده سال پس از انتشار Fallout 2، Bethesda، توسعه‌دهنده Elder Scrolls، چیزی را منتشر کرد که حتی امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌های ویدیویی ساخته شده تا کنون به یاد می‌آید: Fallout 3.


بازگشت این سری همه چیزهایی را که دنیای Fallout برای درخشش آن در بازار سال 2008 نیاز داشت به همراه داشت، اما فراتر از آن، Fallout 3 طرفداران جدیدی را دسته دسته به سرزمین های بایر آورد. برای اینکه نه تنها پس از ده سال طولانی این مجموعه را احیا کرد، بلکه آن را به چیزی خاص تبدیل کرد که در آزمون زمان ایستاده است، به راحتی می توان فهمید که چرا Fallout 3 شهرت اتمی به دست آورده است.

7 عذاب: ابدی

تفنگ، جرات، و شیاطین

راه‌اندازی مجدد Doom در سال 2016 جان تازه‌ای به فرنچایزی بخشید که مدت‌ها توسط طرفدارانش مرده بود، و پس از چهار سال که فکر می‌کردند آیا آن موفقیت بزرگ اتفاقی بود یا نه، id Software به دنیا ثابت کرد که آن‌ها هنوز هم آنچه را که برای ساختن بهترین‌ها لازم است را دارند. تیراندازان وحشیانه در تجارت با Doom: Eternal 2020.


Doom: Eternal سهولت نسخه قبلی خود را از بین می برد و واقعاً شما را وادار می کند تا برای پیروزی های خود به گونه ای تلاش کنید که عنوان 2016 هرگز انجام نداده است، و اگرچه ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد، نتیجه نهایی یک بازی است که فقط بیشتر نیست. همان، اما یک تکامل وحشیانه که شما را وادار به ایستادن و مبارزه، بدون توجه به شانس می کند.

6 روان‌نوردان 2

ذهن بر ماده

دنباله‌ای که مدت‌ها منتظر آن بودیم اکشن روان‌شناختی Psychonauts در سال 2005 برای همیشه در جهنم توسعه بود و به همین دلیل، بسیاری از طرفداران تقریباً امیدشان را از دست دادند که دنباله آن اصلاً می‌تواند اتفاق بیفتد، چه برسد به اینکه آن اتفاق بیفتد. اگر این کار را می کرد خوب بود


خوشبختانه، Psychonauts 2 سرانجام در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های اکشن ماجراجویی سینمایی در بازی‌های ویدیویی منتشر می‌شود که شخصیت‌های عجیب و غریب و رنگارنگ را با گیم‌پلی ترکیب می‌کند که یک لذت کامل برای پلتفرم‌سازی است. Psychonauts 2 مانند سلف خود در تمام آن سال‌ها پیش، انتظارات را به بهترین شکل زیر پا می‌گذارد.

5 پیکمین 3

بچه های کوچک، دنیای بزرگ

تقریباً هر چیزی با نام Pikmin که پس از Pikmin 2 Gamecube به آن متصل شده باشد، مانند یک کفش برای دسته “چیزهایی که باید مدت زیادی برای آنها صبر کنیم و ارزش انتظار برای آنها را دارند” به نظر می رسد، و در حالی که Pikmin 4 به راحتی به دنباله‌ای که با صدای بلند مورد تقاضا قرار گرفته است، علاقه‌مندان واقعی Pikmin انتظار طاقت‌فرسا برای Pikmin 3 را به یاد می‌آورند و این انتظار طولانی در پایان چقدر ارزش داشت.


Pikmin 3 از قهرمان قدیمی سریال، اولیمار دور می شود و در عوض شما را می بیند که سه کاپیتان جدید را کنترل می کنید و چند Pikmin جدید را نیز فرماندهی می کنید. با تصاویری خیره کننده در Wii U و Nintendo Switch، Pikmin 3 رویای عاشقان استراتژی است که به حقیقت پیوسته است.

4 طعمه

Prey 2 یا System Shock 3؟

به اندازه کافی خنده دار، به نظر می رسد که هیچ کس واقعاً نمی تواند با اطمینان تصمیم بگیرد که Prey 2017 در واقع دنباله ای برای چه چیزی است، فقط به نوعی دنباله دار است. عناصری از بازی لغو شده Prey 2 احتمالاً در جایی وجود دارند، همانطور که ادعاهای توسعه دهندگان مبنی بر اینکه این بازی در واقع قرار است جانشین معنوی System Shock 2 باشد، وجود دارد.


مرتبط

8 بهترین بازی هنر دکو

آرت دکو، یک سبک زیبا از معماری، الهام بخش این بازی های بزرگ است.

18 سال پس از System Shock 2 و 11 سال پس از Prey 2006 منتشر شد، واضح است که Prey 2017 ارزش انتظار را داشت، حتی اگر مطمئن نبودیم دقیقاً منتظر چه چیزی بودیم. این بازی شما را موظف می‌کند که در یک ایستگاه فضایی به سبک آرت دکو، از یک تهدید بیگانه جان سالم به در ببرید و برای طرفداران ترس‌های علمی تخیلی ضروری است.

3 مادر 3

با من مبارزه کن

بله، طرفداران غربی هنوز منتظر انتشار انگلیسی Mother 3 هستند، و این بدان معناست که طبق برخی از تعاریف، بازی هنوز واقعاً منتشر نشده است، اما حتی در ژاپن، جایی که بازی از طریق Nintendo Switch Online در دسترس است، Mother 3 از آن استفاده کرد. زمان زیادی برای انتشار، زنده ماندن از پروژه حذف شده نینتندو 64 و تأخیرهای متعدد قبل از عرضه در سال 2006 در Game Boy Advance.


Mother 3 سبک و گیم پلی ای را که Earthbound را تقریباً از هر نظر به آن چیزی که هست ارتقا می دهد، با داستانی اشک آور، مبارزات ریتمیک منحصر به فرد و کارهای جن لذت بخش. من که خودم بازی را به زبان ژاپنی انجام دادم، می توانم به شما قول بدهم که Mother 3 ارزش انتظار را دارد.

2 پرسونا 5

ارزش قیمت درخواستی را دارد، مهم نیست چه باشد

Persona 4 قبلاً یک موفقیت RPG مورد علاقه طرفداران بود، اما دنباله آن، یعنی Persona 5 که مدت ها مورد انتظار بود و بسیار هیاهو شده بود، زمانی که در سال 2017 در سراسر جهان عرضه شد، کفش های بزرگی برای پر کردن داشت (به جز ژاپن، جایی که در سال 2016 عرضه شد، اما شما این ایده را متوجه شدید. ). علیرغم این همه هیاهو برای دنباله یک بازی از سال 2008، Persona 5 با تحسین جهانی منتقدان و طرفداران عرضه شد.


مرتبط

10 تا از طولانی ترین بازی های RPG ساخته شده تا کنون

اگر می‌خواهید بهترین ضربه را برای پول خود داشته باشید و در عین حال یک تجربه RPG باورنکردنی را نیز به دست آورید، به دنبال این بازی‌ها نباشید.

انرژی سبک نمایش داده شده در Persona 5 به خودی خود شایسته ستایش است، اما طول بسیار زیاد بازی و محتوای ارائه شده در آن تقریباً در فضای RPG بی نظیر است و در نتیجه بازی ای را به وجود می آورد که برای سال ها به عنوان اوج بازی باقی خواهد ماند. یک RPG نوبتی می تواند باشد.

1 دروازه بالدر 3

بازی سال 2023 همه

بازی Baldur's Gate 3 دنباله‌ای که 23 سال در حال ساخت است، یک پیروزی در تاریخ بازی است که برای باور کردن آن باید تجربه کرد. با انبوهی از امکانات بازیکن محور، تصاویر بصری زیبا و گیم پلی جذاب، Baldur's Gate 3 را به عنوان یکی از بهترین های ساخته شده در سال های آینده جشن خواهیم گرفت.

Baldur's Gate 3 در دنیای Dungeons & Dragons اتفاق می‌افتد و ویژگی‌های تخیلی RPG رومیزی به طرز شگفت‌انگیزی در اینجا زنده می‌شود. ممکن است مدتی طول بکشد تا Baldur's Gate 2 در سال 2000 دنباله ای داشته باشد، اما در نهایت، Baldur's Gate 3 کاملاً ارزش انتظار را داشت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا